Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ruotsalaiset ovat aina hienompia: kaksi teiniä jäi kiinni seksistä hevosen kanssa. Suomalainen tyytyi sikaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sairas ihminen voi olla:(

Vierailija
2/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. Ja teinejä vielä! "Hevostilalla ollut ennenkin asian suhteen ongelmia, kun tallista oli löytynyt kondomi." Se sikamiehen keissi oli sentään kovassa humalassa tehty päähänpisto, tässä järjestäytynyttä toimintaa. Ikävä kyllä tulee mieleen, että olisivatko kovin seksikielteisestä kulttuurista kotoisin nämä pojat, ja esiaviolliset suhteet kiellettyjä...

Se seksiä prätkän kanssa harrastanut alkaa tuntua ihan normaalilta näihin eläimiin sekaantujiin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka ajatus oli, että millasia ihmisiä noi oikein on. MITEN he ovat ystävystyneet ja päätyneet ylipäätään puhumaan eläinseksistä saati keksimään, että voisivat kaksin mennä panemaan hevosta? Millainen aasinsilta on oikein johtanut tuollaiseen?

Itsehän hädintuskin rohkenen puhua menkoista omien ystävieni kanssa.

Vierailija
4/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eka ajatus oli, että millasia ihmisiä noi oikein on. MITEN he ovat ystävystyneet ja päätyneet ylipäätään puhumaan eläinseksistä saati keksimään, että voisivat kaksin mennä panemaan hevosta? Millainen aasinsilta on oikein johtanut tuollaiseen?

Itsehän hädintuskin rohkenen puhua menkoista omien ystävieni kanssa.

Ootko koskaan sattunut kuulemaan teinikundien juttuja? Pillusta, panemisesta ja runkkaamisesta jaksavat jauhaa.

Mut siinä olen samaa mieltä, että miten voi olla, että kaksi teini-ikäistä päätyy sekaantumaan hevosiin useamman kerran. Jotain tosi outoa. En ole rasisti mutta ulkkis-tausta tuli ekana mieleen...

Vierailija
5/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan todella sairas huumorintaju, koska repesin otsikolle. Oikeasti aihe on hyvin vakava.

Vierailija
6/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varmaan todella sairas huumorintaju, koska repesin otsikolle. Oikeasti aihe on hyvin vakava.

Mä repesin kuvatekstille: "Kuvan hevonen ei liity tapaukseen."

Vierailija
7/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on toinen, joka voi myös myöntää hymyilleensä AP:n otsikoinnille. 

Vierailija
8/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin kanssa? Pelkääkö ne että se tamma tulisi tiineeksi? Vai oliko edes tamma, oliko ori kuten siinä sika-keississä oli karju.

Vierailija
9/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ruotsalaista teiniblondia koiran kanssa tms olisi runkkumatskua. Tällainen lähinnä oksettaa.

Vierailija
10/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
11/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinejäpä tietysti. 80-l meidänkylällä liikkui juttu, jotta x olisi tavattu toiminnasta lehmän kanssa. Häntä sitten kutsuttiinkin epäviralliseti himo-x:ksi. 

Vierailija
12/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se suomalainen mies antoi itsensä sian astutettavaksi, mutta nämä kaksi teiniä raiskasivat ne hevoset. Joka tapauksessa todella sairasta kumpikin. En ymmärrä ollenkaan, että miten joku voi tuntea vetoa eläimiin? Mikä trauma siinä on taustalla?

Vierailija
13/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hevonen rikastunut?

Vierailija
14/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtimies haastatteli lappalaisia siitä, että oli kuullut huhuja poroihin sekaantumisesta. Kysyi, ovatko porot parempia kuin naiset. Haastateltavat eivät halunneet sanoa mitään. Kehoittivat kysymään Jounilta, joka oli joskus muinoin saanut naistakin.

Vierailija
15/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa eläinseksi on sentään laillista, mutta ruotsalaiset tekivät rikoksen toisin kuin suomalainen. Kuulostaa silti hienoiselta riskiltä ottaa sikaa suoleensa, onkohan niillä isokin vehje?

Vierailija
16/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*hirn*

Vierailija
17/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on onnistunut käytännössä?! Hevosen pimpero on niin korkealla, että heidän on täytynyt seistä jonkin päällä. Yleensä hevoset hermostuvat jo lähelle pyrkivistä tuntemattomista ihmisistä saati sitten peräpään ronklaajista... luulisi että jäbät olisivat saaneet kaviosta. :o

Vierailija
18/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa eläinseksi on sentään laillista, mutta ruotsalaiset tekivät rikoksen toisin kuin suomalainen.

Olisiko hyvä liikeidea ruveta järjestämään ulkomaalaisille eläinseksimatkoja Suomeen?

Vierailija
19/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli teinipoikia ja se hevonen oli ruuna.

Vierailija
20/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa eläinseksi on sentään laillista, mutta ruotsalaiset tekivät rikoksen toisin kuin suomalainen.

Olisiko hyvä liikeidea ruveta järjestämään ulkomaalaisille eläinseksimatkoja Suomeen?

Voisikohan siihen saada jotain starttirahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi