Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä mieltä jos mies hankkii hiustensiirrton?

Vierailija
19.04.2017 |

Mitä ajattelette jos kuulette/näette, että mies hankkii hiustensiirron? Onko se naurettavaa vai ymmärrettävää? Saa miehetkin vastata.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ok! 

Vierailija
2/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltää naiset on siitä jos mies ei välitä kaljuudestaan ja saa silti todella paljon pillua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luopunut elinluovutuksesta ettei runsaita hiuksiani vaan käytettäisi jonkun pervon päänahkaan.

Vierailija
4/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok, samalla tavalla suhtaudun kuin yleensäkin kauneusleikkauksiin. Jos joku asia ulkonäössä häiritsee kohtuuttomasti elämää, niin leikkaa paremmaksi. 

Vierailija
5/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltää naiset on siitä jos mies ei välitä kaljuudestaan ja saa silti todella paljon pillua?

Mitä mieltä, mitä mieltä. Mä käytän mieltäni vähän tärkeämpiin asioihin, en jaksa jokaisen karvamäärästä muodostaa mielipiteitä.

Vierailija
6/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin toki, kaljuuntuminen voi olla todella kova paikka monille. Tiedän oman mieheni takia.

Jotenkin toivoisin kuitenkin että mies olisi tarpeeksi varma itsestään ettei tarvitsisi tälle linjalle lähteä. Aina vähän surettaa kun joku on niin tyytymätön omaan peilikuvaansa, että on valmis maksamaan itsensä kipeäksi erilaisista toimenpiteistä(hiustensiirrot, täyteaineet jnejne). Tulee sellainen olo että elämästä puuttuu oikeat intohimot ja sisältö jos ajatukset pyörii niin paljon oman peilikuvan ympärillä.

Toisaalta kaikkihan me ihmisiä ollaa ja kaikki tahtoo olla kauniita ja niin edelleen..

Vierailija
7/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee omat valintansa niinkuin tykkää. Minusta kalju on tyylikkäämpi kuin joku siirre tai lisäke. Jos mun mies ottaisi tuollaisen, sanoisin suoraan, että minä tykkään enemmän kaljuna.

Vierailija
8/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama,mutta jos se sen miehen mieltä ja itsetuntoa parantaa niin ihan hyvä juttu.

Vierailija
9/16 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ok/ei väliä. Käytännössä siirteet ovat melko luonnottoman näköisiä yleensä/ on vähän vaikea olla tuijottamatta. Vähän sama kuin ylipumpatut huulet naisilla. Eli kannattaa niissäkin pitää kohtuus eikä ainakaan pyrkiä uudella aikuisiän lätkätukalla alkaa alleviivaamaan asiaa. Antavat väkisin myös mielleyhtymän siitä, että ehkä kyseinen ihminen on liiankin turhan tarkka ulkonäöstään ja tai turhan pinnallinen.

Muut asiat kuitenkin merkkaavat. Eli en arvottaisi treffikumppania silti sillä, että hiussiirteet tehty. Se sitten taas, josko hän kokisi tarpeekseen asiasta avautua aikaisessa tapailuvaiheessa tai tekisi muuten numeroa siitä, olisi melko turnoff.

Vierailija
10/16 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei näytä luonnolliselta. Parempi varmaan vetää vain kokonaan kaljuksi. Ettei tule sellainen epäaito olo, vähän kuin jos mies värjää hiuksiaan.

Vierailija
11/16 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin näkee, että asia on vaivannut miestä todella paljon. Ja herää kysymys, onko vieläkään asian kanssa sinut ja ajatteleeko, ettei kukaan huomaa että on ottanut siirteen.

Vierailija
12/16 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, haittaako miestä itsessään todellisuudessa jokin muu asia kuin se kaljuuntuminen.

Vierailija
13/16 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei näytä luonnolliselta. Parempi varmaan vetää vain kokonaan kaljuksi. Ettei tule sellainen epäaito olo, vähän kuin jos mies värjää hiuksiaan.

En minä ainakaan näe hyvin tehdystä siirteestä, onko se aito vai ei.

Vierailija
14/16 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee omat valintansa niinkuin tykkää. Minusta kalju on tyylikkäämpi kuin joku siirre tai lisäke. Jos mun mies ottaisi tuollaisen, sanoisin suoraan, että minä tykkään enemmän kaljuna.

Onko sinun mielipiteesi miehesi ulkonäöstä tärkeämpi kuin hänen oma mielipiteensä?

Vierailija
15/16 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi ap tekee jatkuvasti aiheesta uuden aloituksen. Mitä se kenellekään kuuluu, jos sinä haluat hiussiirteen. Mene ja ota vaikka minkälainen pehko päähäsi, ei se muiden asia ole. Taidat vaan olla epävarma itsestäsi niin pehkon kanssa kuin ilmankin.

Vierailija
16/16 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tultu käytyä konsertissa, oli kaverilla oma tai lainattu; sama kontrabasso jyllää edelleen taustalla.