Naiset, mitä mieltä jos mies hankkii hiustensiirrton?
Mitä ajattelette jos kuulette/näette, että mies hankkii hiustensiirron? Onko se naurettavaa vai ymmärrettävää? Saa miehetkin vastata.
Kommentit (16)
Mitäs mieltää naiset on siitä jos mies ei välitä kaljuudestaan ja saa silti todella paljon pillua?
Itse olen luopunut elinluovutuksesta ettei runsaita hiuksiani vaan käytettäisi jonkun pervon päänahkaan.
Mun mielestä ihan ok, samalla tavalla suhtaudun kuin yleensäkin kauneusleikkauksiin. Jos joku asia ulkonäössä häiritsee kohtuuttomasti elämää, niin leikkaa paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltää naiset on siitä jos mies ei välitä kaljuudestaan ja saa silti todella paljon pillua?
Mitä mieltä, mitä mieltä. Mä käytän mieltäni vähän tärkeämpiin asioihin, en jaksa jokaisen karvamäärästä muodostaa mielipiteitä.
Ymmärtäisin toki, kaljuuntuminen voi olla todella kova paikka monille. Tiedän oman mieheni takia.
Jotenkin toivoisin kuitenkin että mies olisi tarpeeksi varma itsestään ettei tarvitsisi tälle linjalle lähteä. Aina vähän surettaa kun joku on niin tyytymätön omaan peilikuvaansa, että on valmis maksamaan itsensä kipeäksi erilaisista toimenpiteistä(hiustensiirrot, täyteaineet jnejne). Tulee sellainen olo että elämästä puuttuu oikeat intohimot ja sisältö jos ajatukset pyörii niin paljon oman peilikuvan ympärillä.
Toisaalta kaikkihan me ihmisiä ollaa ja kaikki tahtoo olla kauniita ja niin edelleen..
Jokainen tekee omat valintansa niinkuin tykkää. Minusta kalju on tyylikkäämpi kuin joku siirre tai lisäke. Jos mun mies ottaisi tuollaisen, sanoisin suoraan, että minä tykkään enemmän kaljuna.
Ihan sama,mutta jos se sen miehen mieltä ja itsetuntoa parantaa niin ihan hyvä juttu.
Periaatteessa ok/ei väliä. Käytännössä siirteet ovat melko luonnottoman näköisiä yleensä/ on vähän vaikea olla tuijottamatta. Vähän sama kuin ylipumpatut huulet naisilla. Eli kannattaa niissäkin pitää kohtuus eikä ainakaan pyrkiä uudella aikuisiän lätkätukalla alkaa alleviivaamaan asiaa. Antavat väkisin myös mielleyhtymän siitä, että ehkä kyseinen ihminen on liiankin turhan tarkka ulkonäöstään ja tai turhan pinnallinen.
Muut asiat kuitenkin merkkaavat. Eli en arvottaisi treffikumppania silti sillä, että hiussiirteet tehty. Se sitten taas, josko hän kokisi tarpeekseen asiasta avautua aikaisessa tapailuvaiheessa tai tekisi muuten numeroa siitä, olisi melko turnoff.
Se ei näytä luonnolliselta. Parempi varmaan vetää vain kokonaan kaljuksi. Ettei tule sellainen epäaito olo, vähän kuin jos mies värjää hiuksiaan.
Silloin näkee, että asia on vaivannut miestä todella paljon. Ja herää kysymys, onko vieläkään asian kanssa sinut ja ajatteleeko, ettei kukaan huomaa että on ottanut siirteen.
Tulee mieleen, haittaako miestä itsessään todellisuudessa jokin muu asia kuin se kaljuuntuminen.
Vierailija kirjoitti:
Se ei näytä luonnolliselta. Parempi varmaan vetää vain kokonaan kaljuksi. Ettei tule sellainen epäaito olo, vähän kuin jos mies värjää hiuksiaan.
En minä ainakaan näe hyvin tehdystä siirteestä, onko se aito vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee omat valintansa niinkuin tykkää. Minusta kalju on tyylikkäämpi kuin joku siirre tai lisäke. Jos mun mies ottaisi tuollaisen, sanoisin suoraan, että minä tykkään enemmän kaljuna.
Onko sinun mielipiteesi miehesi ulkonäöstä tärkeämpi kuin hänen oma mielipiteensä?
Ihmettelen miksi ap tekee jatkuvasti aiheesta uuden aloituksen. Mitä se kenellekään kuuluu, jos sinä haluat hiussiirteen. Mene ja ota vaikka minkälainen pehko päähäsi, ei se muiden asia ole. Taidat vaan olla epävarma itsestäsi niin pehkon kanssa kuin ilmankin.
On tultu käytyä konsertissa, oli kaverilla oma tai lainattu; sama kontrabasso jyllää edelleen taustalla.
Täysin ok!