Tyttäreni poikaystävä on narsisti
Olen läheinen tyttäreni kanssa ja hän kertoo avoimesti suhteestaan poikaystävään ja riidoista ym. Seurustelua on kestänyt yli vuoden. Tyttöni 16 ja poika 17. Olen huolissani ja haluaisin heidän eroavan. Suurin osa narsismin määrityksistä kuvaa poikaa ja ollaan yhdessä tyttöni kanssa käyty kohtia läpi. Itsemurhalla uhkailu on loppunut, koska siitä ärähdin pojalle kunnolla.
Nyt on yhtäkkisiä haukkumiskohtauksia ja siis tosi julmalla tavalla, syyllistämistä ja muuta henkistä väkivaltaa.
Taas poika oli loukannut ihan yhtäkkiä ja käyttäytynyt kummallisesti. Tyttöni oli päättänyt jättää tämän vuoksi pojan, koska ei enää jaksa.
Ensin tuli pojalta viestejä kuinka pahalta tuntuu ja ikävä ym ym, mutta tyttöni piti päänsä. Tänään homma oli kääntynyt päälaelleen. Tyttöni mateli takaisin ja kerjäsi ettei poika jätä tätä.
Olen vihainen ja pettynyt. Mitä voisin tehdä että tyttäreni tajuaisi jättää pojan?
Anteeksi jos oli sekavasti kirjoitettu. On vähän ajatukset tuuliajolla. Eräs läheiseni on juuri eronnut narsistimiehestä ja katselen läheltä hänen taisteluaan jälleen ihmiseksi. En halua samaa kohtaloa lapselleni.
Kommentit (2)
Pyydä sitä läheistäsi, että voisiki ja ennen kaikkea jaksaisiko hän tulla kertomaan tyttärellesi millainen parisuhdehelvetti hänellä on edessään, jos hän nyt ei päästä irti ja pistä poikki lopullisesti.
Likka kotiarestiin ja pojasta rikosilmoitus