Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 170cm mies liian lyhyt?

Vierailija
19.04.2017 |

Onko tuon pituinen mies sinusta liian lyhyt, että et haluaisi puolisoksesi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole :) Eikä edes vähennä kiinnostusta yhtään. Ennemmin päinvastoin, näin lyhyenä naisena. Kätevämpi korkeus pussata.

Vierailija
22/45 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuon pituinen mies sinusta liian lyhyt, että et haluaisi puolisoksesi?

Riippuu kyllä mielestäni ihan siitä peniksen koosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni pitkät miehet ovat jotenkin vastenmielisen näköisiä honkkeleita. Etenkin jos heillä on pitkät jalat. 170-senttinen mies on oikein sopivan kokoinen pakkaus. Kunhan takamus on kapea ja lihaksikas. Itse olen 159-senttinen ja mieheni kyllä on sitten yli 180cm. Mutta se nyt on taas sitten eri juttu...

Vierailija
24/45 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan itse olla monille sen mittaisille miehille liian pitkä (177), mutta itselleni ei pituus juuri merkkaa, jos mies itse ei tee asiasta ongelmaa.

Vierailija
25/45 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 171cm pitkänä miehenä sanoisin että 190cm:kin on liian lyhyt jos miehellä ei ole itseluottamusta. Itse en ole koskaan miettinyt pituuttani koska siitä ei ole ollut koskaan mitään haittaa. Ei vaikuta koulu/työ/urheilu tai harrastuksiin ja naisseuraakin on aina riittänyt.

Ja omasta puolestani osa naisista saa täysin vapaasti tykätä vain pitkistä miehistä sillä saanhan minäkin pitää normaalipainoisista naisista.

Vierailija
26/45 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo, jokainen on sen pituinen kuin on! Sille ei voi itse mitään. Minulta on kyselty: kuinka sinä voit olla

noin lyhyt?- ikäänkuin se olisi oma valintaI Asia täytyy vain hyväksyä ja tulle itsensä kanssa sinuiksi.

N153cm, mieheni 169cm

Vierailija
27/45 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lyhyyttä edes huomaa, jos mies on muuten vankkarakenteinen ja lihaksikas. Sitten taas sellainen laiha riuku oikein paistaa pienikokoisella olemuksellaan ja näyttää heti vähän lapsekkaalta ja huonoryhtiseltä.

Vierailija
28/45 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valikoi puolisoani pituuden perusteella vaan aivan muin syin. Mutta 170 on mun mielstä ihan hyvän pituinen, jos pitää pituutta miettiä.

Vierailija
29/45 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian lyhyt. Olen 167cm. Mulla ei ole tota pituuskompleksia. Mies "saa" olla minua lyhyempikin.

Vierailija
30/45 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minun "exät" 170cm ja 174 cm ei ollu pituudessa vika. Tosin ehkä toisen piti esittää ärjyä koska koki itse olevansa muuten niin pieni lyhyytensä takia. Että pituudesta oma kehittelemänsä luonnevika :p

Vierailija
31/45 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 172 cm nainen ja olen aina ollut erityisen viehtynyt pieniin miehiin jostain syystä, selvästi minua lyhyempiin. Itse olen aika raamikas ja kertaakaan ei ole kehkeytynyt mitään enempää lyhyemmän kanssa. Olen saanut pakit neljä kertaa. Eli omasta vinkkelistä tuntuu siltä, että pienet miehet eivät pidä suurempia naisia viehättävinä.

Vierailija
32/45 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itselle ainakaan, sillä olen 158cm, joten 170cm olisi ihan sopiva. Tosin mielellään urheilullisella kropalla varustettuna. Hyvä ryhtikin antaa pidemmän vaikutelman.

Vierailija
33/45 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyyh onneton kirjoitti:

Mä olen 172 cm nainen ja olen aina ollut erityisen viehtynyt pieniin miehiin jostain syystä, selvästi minua lyhyempiin. Itse olen aika raamikas ja kertaakaan ei ole kehkeytynyt mitään enempää lyhyemmän kanssa. Olen saanut pakit neljä kertaa. Eli omasta vinkkelistä tuntuu siltä, että pienet miehet eivät pidä suurempia naisia viehättävinä.

Jaa, minulla juuri päinvastainen kokemus. Olen saman pituinen kuin sinä, eli 172 cm ja kaikki miesystäväni ovat olleet minua lyhyempiä/pituisiani. Jostakin syystä minua lähestyvät/minusta kiinnostuvat nimen omaan vähän lyhyemmät miehet.

Itselleni pituudella ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
34/45 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos muuten natsaa. Olen itse ylipainoinen 170 cm nainen (en mikään tolkuttoman läski). Ei haittaa, vaikka olisi minua laihempi, mieluummin hoikka mies kuin mikään muskelimies.

Vierailija
35/45 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteä ikävä kyllä saattais häiritä, itse oon 176 cm. Samanpituinen lienee ok mut selvästi lyhyempi, no ehkä jos olis oikeen loistopakkaus muuten niin voisin "joustaa"

Vierailija
36/45 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, 171 cm. Itseäni lyhyemmät naiset eivät ole olleet juurikaan minusta kiinnostuneet. Sen sijaan pidempiä naisia on kyllä riittänyt. Pisin 185 cm. Nyttenkin aviossa reilusti itseäni pidemmän naisen kanssa jo hyvin pitkään. Ja kyllä tykkään, kun nainen on pidempi. Enkä ole rikas.

Vierailija
37/45 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt koripalloilijaksi, puolisoksi pituus on melko merkityksetön. 

Vierailija
38/45 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
39/45 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En edes vilkaise alle 185cm pitkää miestä. Se on minimipituus ja hyvin on löytynyt pitkiä miehiä. Jätän pätkät ihan mielelläni muille naisille 😊

Vierailija
40/45 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auttamattomasti liian lyhyt.