Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten halut

Pupuli
19.04.2017 |

Hei siskot,

Kuinka usein te haluatte seksiä? Itsellä tuntuu siltä joka päivä pitäisi saada miestä.... Olenko han vähän poikkeuksellisen innokas?

-n50

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on kevät (ja kesäkuumalla myös) tekee mieli päivittäin. Kun sellainen päivä tulee, että saan, pyrin saamaan useamman kierroksen, jos mies vaan kestää. Sen voimalla taas sitten kestää useamman päivän ilman...

Vierailija
2/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuli kirjoitti:

Hei siskot,

Kuinka usein te haluatte seksiä? Itsellä tuntuu siltä joka päivä pitäisi saada miestä.... Olenko han vähän poikkeuksellisen innokas?

-n50

Hieno piirre naisessa se että uskaltaa kertoa vilpittönän mielipiteensä, arvostan sitä. / wiljami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pupuli kirjoitti:

Hei siskot,

-n50

Hieno piirre naisessa se että uskaltaa kertoa vilpittönän mielipiteensä, arvostan sitä. / wiljami

Ai naisessa, tarkoitat kai "naisessa"

Vierailija
4/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä suomeakin seuranneena olen miettinyt? jos mies on "kova" panomies sitä ylistetään. Nainen jos haluaa päivittäin on horo. Miksi täällä suomessakin ollaan niin suvaitsemattomia "ihmisiä". Minusta on vaan hienoa että panettaa ja saa, se on vaan niin että se on naitava niikauan kun naitattaa ja saaM50+.

Vierailija
5/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harrastaa seksiä, etenkin oviksen aikaan jatkuvasti. Olen parisuhteessa, mutta en saa mieheltä tarpeeksi. Taas panettaa, vaikka tänään jo kerran saanut ja eilen myöskin. On pakko saada laueta vielä..aaaahhh

Vierailija
6/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa n. 40 kertaa. Normaalia mielestäni. En käytä hormoniehkäisyä. N 30 +

Vierailija
7/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä pari kertaa olisi hyvä. Nyt olen saanut kerran pikana kahden kuukauden aikana. Naimisissa olen. Vituttaa.

Vierailija
8/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä pari kertaa olisi hyvä. Nyt olen saanut kerran pikana kahden kuukauden aikana. Naimisissa olen. Vituttaa.

Otan osaa. Kuitenkin vinkki, vaikka varmaan tämän jo tiedätkin: seksiä voi harrastaa yksinkin.

Vierailija
9/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Kuitenkin vinkki, vaikka varmaan tämän jo tiedätkin: seksiä voi harrastaa yksinkin.

Luuletko etten harrasta? Ei se vedä vertoja seksille miehen kanssa, jolloin yksi orkku on paljon tyydyttävämpi kuin viisi putkeen omin käsin.

Vierailija
10/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päibittäin haluaisin, ja joskus useamman kerran päivässä. N 49 v.

Vierailija
11/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaimo joka 49 ja maailman haluttavin nainen. Itse haluaisin koko ajan hän kilahtaa täysin jos edes mainitsen asiasta. Tunnen itseni huijatuksi enkä enää oikein jaksa nauttia elämästä. Kotona teen kaiken ja urheilen ja toinen on vaan kuin olisin ilmaa.