Miksi kilttimies ei kelpaa?
Kommentit (93)
Kannattaa muuten myös laittaa miesehdokkaalle salaa lsd:tä drinkkii n ja jos käytös muuttuu niin seuraavaa kehiin...
Harmaa puolikalju, tönkkö vartalo, lyhyt, mahaakin on, liian iso nenä ja silmät syvällä päässä.
Jos kysyttäs sadalta ikäarviota, niin 55-75v.
Vaikka "vasta" 56v.
Jormille on ne omat Kyllikit.
Eipä näytä kilttimiehille kelpaavan korkeastikoulutettu, töissäkäyvä, normaalipainoinen ja ok näköinen nainen. En ymmärrä mitä miss universumia olette kaikki etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi mulle ainakin kiltti ja kunnollinen mies paremmin kuin hyvin. Ei vaan taida olla omassa ikäluokassani (+40v) semmoisia vapaana.
Miksi kiltin ja kunnollisen miehen pitäisi alkaa jännämiehen siittämien ja hylkäämien lastesi elättäjäksi?
Jos olet muka kiltti mutta et komea, pelisi on aika lailla mennyttä.
Jos olet kiltti, hyväpiirteinen, sulavalinjainen, eli hyvät geenit, kouluttautunut, kielitaitoinen ja ikäsi esim. 28-40v niin mahdollisuuksia on, etkä täällä VALITTAISI PASKAA.
VALITTAJAT OVAT RUMIA KALJUJA JOTKA TAVOITTELEVAT JOTAIN MARILYNEJA VAIKKA RAHKEET RIITTÄÄ ARKISEEN TASOISEENSA TYYPPIIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi mulle ainakin kiltti ja kunnollinen mies paremmin kuin hyvin. Ei vaan taida olla omassa ikäluokassani (+40v) semmoisia vapaana.
Miksi kiltin ja kunnollisen miehen pitäisi alkaa jännämiehen siittämien ja hylkäämien lastesi elättäjäksi?
Mulla ei ole lapsia. Se ei minua haittaisi vaikka miehellä olisi.
-nro. 10-
Kelpaahan se. Tossa just mun kilttimieheni tuli kaupasta ja alkaa tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies kelpaa kyllä jos on oikeasti kiltti. Aika moni sovinistinen peräkammarinpoika kuvittelee olevansa joku kiltti sillä perusteella ettei saa naista vaikka tosiasiassa on täydellinen öykkäri.
Tää on kyllä totta. Vinkkinä naisille, jotka haluavat nähdä miesehdokkaansa todellisen luonteen: juottakaa se mies känniin joku ilta ja olkaa itse selvinpäin. Jos käytös muuttuu radikaalisti, niin eikun vaan seuraava kehiin.
Entäs jos ehdokas sattuu olemaan absolutisti, eikös silloin olisi aika törkeää juottaa kyseinen veikko humalaan?
No sitten ei tarvitse juottaa känniin.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaahan se. Tossa just mun kilttimieheni tuli kaupasta ja alkaa tehdä ruokaa.
Olet siis alistanut hänet, kohta lentää mehukannu ja alkaa helvetinmoinen kiroilu ja paskaa ruokaa pitäisi vielä syödä. ;)
Miks mä edes avaan näitä ketjuja? Oikeesti niin ala-arvoista mylvintää ettei pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näytä kilttimiehille kelpaavan korkeastikoulutettu, töissäkäyvä, normaalipainoinen ja ok näköinen nainen. En ymmärrä mitä miss universumia olette kaikki etsimässä.
Ehkä olen sullekin lähettänyt viestin mutta et vaivautunut edes lukemaan profiiliani tai pyysit heti kuvaa ja kun en täyttänut miesmallin ihannetta ei sinusta kuulunut enää.
Miksi "kilttimiehelle" ei kelpaa tasoisensa nainen? Miksi etsit sitä unelmien hoikkaa, täydellistä kaunotarta? Varmasti löydät seuraa, jos etsit omantasoistasi naista. Se on valitettavasti niin että jos liian korkealle oman tasonsa yläpuolelle kurkottelee, jää varmasti yksin.
Kilttimiehen muisti on lyhyempi kuin kanan lento. Siksi ei kelpaa. Ei nainen jaksa joka päivä sanoa samasta asiasta uudelleen ja uudelleen, kun kilttimies unohtaa alle puolessa vuorokaudessa kaiken, mitä kilttimiehelle on sanottu. 3-vuotiaallakin on pidempi muisti kuin kilttimiehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies kelpaa kyllä jos on oikeasti kiltti. Aika moni sovinistinen peräkammarinpoika kuvittelee olevansa joku kiltti sillä perusteella ettei saa naista vaikka tosiasiassa on täydellinen öykkäri.
Tää on kyllä totta. Vinkkinä naisille, jotka haluavat nähdä miesehdokkaansa todellisen luonteen: juottakaa se mies känniin joku ilta ja olkaa itse selvinpäin. Jos käytös muuttuu radikaalisti, niin eikun vaan seuraava kehiin.
Minusta tulee humalassa väkivaltainen ja itsetuhoinen ääliö. Selvin päin en ole ikinä tapellut tai ollut poliisin kanssa tekemisissä? Onko tuo se mitä mä oikeasti olen? Miksi ihmisen todellinen luonne näkyy siinä, kun sille antaa hermostoon vaikuttavia aineita?
Vierailija kirjoitti:
Miksi "kilttimiehelle" ei kelpaa tasoisensa nainen? Miksi etsit sitä unelmien hoikkaa, täydellistä kaunotarta? Varmasti löydät seuraa, jos etsit omantasoistasi naista. Se on valitettavasti niin että jos liian korkealle oman tasonsa yläpuolelle kurkottelee, jää varmasti yksin.
Mistä oman tasonsa (tai muiden) voi tietää? Yliopistossa opiskeleva kilttimies haluaisi yliopistossa opiskelevan (tai valmistuneen) kilttinaisen. Miksi nainen ei olisi samalla tasolla olettaen, että mitään tasoja on olemassa
Vierailija kirjoitti:
Mut pahin on tyhmämies.
Jännämies on useimmiten myös hyvin tyhmä tyhjäpää ja silti naiset suorastaan tappelevat heistä. Alfamies tosin on yleensä fiksu ja menoa riittää naismaailmassa. Kilttimies voi olla joko tai, eikä kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Yhä edelleenkin ootte valittajat kääntäneet "niceguyn" väärin. Suomeksi asiaa ei ymmärretä samalla tavalla, koska se alkuperäinen termi ei kirjaimellisesti tarkoita KILTTIÄ miestä siinä asiayhteydessä jossa sitä käytetään.
Selkeämpi käännös olisi "kiva mies", koska kyse ei ole kiltteydestä. Alkuperäisen termin juuret ovat siinä miten vanhemmat sanoivat pojilleen "you'll find someone someday, you're such a nice guy". Suomessa vastaava lausahdus on "en ymmärrä miksi susta ei pidetä, sähän olet tosi kiva poika".
Kilttimies-ulina saa vaan ihmiset aina vastaamaan että "mitenniin-eikelpaa-minun-miäs-on-kiltti" ettekä pääse puusta pitkään. Ja kuulostatte typeriltä. Vain kielitaidoton kääntää suoraan sanakirjasta miettimättä asiayhteyksiä! :D
Juuri näin. Kyse on miehistä, jotka ovat ihan kivoja, mutta persoonattomia, mitäänsanomattomia, vähän tylsiä ja usein myös aika hiljaisia ja/tai ujoja. Eikä vastakohta ole mikään väkivaltainen pelimies vaan persoonallinen, seurallinen, kekseliäs ja sosiaalinen mies, jonka seurassa on hauskaa.
Jännämies kelpaa nuorelle naiselle joka etsii villiä ja jännittävää miesseuraa. Kun on lasten aika astuu kilttimies esiin asuntolainaa ja autoja varten. Jännämies tekee yh:n ja kilttimies paikkaa... Hauskaa.
Mun läheinen on peräkammari-tyyppinen kilttimies, vaikka kyllä omassa kämpässä asuukin. Kyllä se aluksi vaikuttaakin ihan aidosti kiltiltä ja ujolta. Vaan kun aikaa menee ja vieraskoreus karisee, niin kohtelee minua välillä tosi huonosti. Kiukuttelua, mykkäkouluja, henkistä aggressiivisuutta ja sen tyyppistä. Ei kukaan halua parisuhteeseen tuollaista henkistä väkivaltaa. Siksi toivon, ettei kukaan nainen saa häntä ristikseen.
Luulen, että normaaliälyinen nainen tietää ja tajuaa, että noissa kilttimiehissä piilee hyvin korkea riski sille, että siellä alla on peiteltyä vihaa aika paljon. Miksi ottaa se riski, kun tasapainoisempiakin on saatavilla. Tätä läheistä olen monesti pyytänyt menemään terapiaan. Mutta eihän se mene, ettei vain kukaan huomaa, ettei ole ihan tasapainoinen. Eikä usko, että se kyllä näkyy päälle. Ei kukaan tutuista pidä häntä täysin tasapainoisena.
Yhä edelleenkin ootte valittajat kääntäneet "niceguyn" väärin. Suomeksi asiaa ei ymmärretä samalla tavalla, koska se alkuperäinen termi ei kirjaimellisesti tarkoita KILTTIÄ miestä siinä asiayhteydessä jossa sitä käytetään.
Selkeämpi käännös olisi "kiva mies", koska kyse ei ole kiltteydestä. Alkuperäisen termin juuret ovat siinä miten vanhemmat sanoivat pojilleen "you'll find someone someday, you're such a nice guy". Suomessa vastaava lausahdus on "en ymmärrä miksi susta ei pidetä, sähän olet tosi kiva poika".
Kilttimies-ulina saa vaan ihmiset aina vastaamaan että "mitenniin-eikelpaa-minun-miäs-on-kiltti" ettekä pääse puusta pitkään. Ja kuulostatte typeriltä. Vain kielitaidoton kääntää suoraan sanakirjasta miettimättä asiayhteyksiä! :D