Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko parantumattomasti sitoutumiskammoinen?

Vierailija
19.04.2017 |

Olen lähempänä kolmeakymmentä oleva nainen. Olen kokenut muutaman merkittävän miessuhteen elämäni aikana ja ainoa yhteinen tekijä näissä oli se, että miehet olivat varattuja. En tienny aluksi kenenkään parisuhteista, vaak ne paljastuivat myöhemmin.

Nyt olen törmännyt ongelmaan. Olen tavannut useampia oikeasti mukavia miehiä, jotka olisivat vapaita ja halukkaita tapailemaan vain minua. Silti vaistomaisesti kiinnostun vain varatuista tai muuten mahdottomista tapauksista.

Onko mut merkitty lopullisesti toiseksi naiseksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan vaan vähän pelokas muuten? Varattu mies on siinä mielessä "turvallinen" että se on kelvannut jollekin. Lisäksi sen kanssa voi pelata pelejä, testata viehätysvoimaa; jos se käy täkyyn, olet upea nainen jota edes varattu ei voi vastustaa. Jos ei, olet upea nainen mutta kun se on varattu, niin ei tee mitään siksi.

Taidat olla vähän pelokas ja hakusessa miesten kanssa, ja nää varatut on "turvallisia" harjoittelukappaleita.

Saat niin paljon enemmän oikeasta suhteesta, jos vaan uskallat luottaa että oot tarpeeksi hyvä.

Vierailija
2/4 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin ahdistaa jo ajatuskin ns. "normaalista" parisuhteesta, jossa asutaan yhdessä.

Vaikea sanoa, mistä ap:n tilanne johtuu, siitä, että on liian itsellinen perinteiseen parisuhteeseen, siitä, ettei ole vielä  rakastunut kunnolla, että kyseessä on siis sukupuolinen vetovoima, vai siitä, että pitää jännityksestä ja siitä, ettei tarvitse tyytyä ankeaan arkeen parisuhteessa (vai siitä, että on provo.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä! Ja voikun olisikin provo. Tänään vaan pysähdyin miettimään asiaa, kun huomasin taas ihastuksen tunteita miestä kohtaan, jonka tiedän seurustelevan.

Mutta ensimmäinen vastaus laittoi ajattelemaan, voisi hyvinkin olla tuosta pelokkuudesta kyse, sillä en omaa kovin vahvaa itsetuntoa.

Vierailija
4/4 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä! Ja voikun olisikin provo. Tänään vaan pysähdyin miettimään asiaa, kun huomasin taas ihastuksen tunteita miestä kohtaan, jonka tiedän seurustelevan.

Mutta ensimmäinen vastaus laittoi ajattelemaan, voisi hyvinkin olla tuosta pelokkuudesta kyse, sillä en omaa kovin vahvaa itsetuntoa.

No sen voin kyllä varmuudella sanoa, ettei se sinun itsetuntosi tule koskaan paranemaankaan, jos vain haikailet varattuja ja päädyt heidän kanssa suhteisiin. Olet silloin noissa kuvioissa loppupeleissä se ikuinen kakkonen ja kynnysmatto, joka jää nuolemaan yksin näppejään. Vai onko joku mies tähän mennessä jättänyt sinun takiasi sen oikean kumppaninsa? Niinpä. Vaikka eivätpä nuo löytämäsi "helmet" kovin kummoisilta saaliilta edes kuulosta...

Suosittelen ihan vaikka ammattilaisen keskusteluapua sen selvittämiseen, miksi toistat tuollaista itsesi kannalta negatiivista käyttäytymismallia. Vain tiedostamalla omat motiivisi voit päästä oikeasti hyvään ihmsisuhteeseen. Tsemppiä, AP!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi