Lue keskustelun säännöt.
Miksi Antti valitsi väärän naisen vaimokseen?
19.04.2017 |
Mielestäni mikään syy ei ole riittävä, koska hän tiesi että olen olemassa.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
m85 kirjoitti:
no mikset tehny alotetta? miksi se pitäis aina olla miehen vastuulla?
Olin silloin muualla. Hitostako tiesin että naapurinlikka iski heti kyntensä.
no mikset tehny alotetta? miksi se pitäis aina olla miehen vastuulla?