Tunnustaako kukaan aikovansa pössytellä?
Kommentit (28)
jos perheessä on pieniä lapsia. Vaikka kuinka jauhetaan mietojen huumeiden mahdollisesta sallittavuudesta, on se mielestäni silti merkki siitä, että huumausaineet thedään yhteiskunnallisesti hyväksyttäviksi. Ja silloin liikutaan vaarallisilla vesillä. Osaavatko nuoret, vaikutuksille alttiit murrosikäiset tehdä valinnan pössyttelyn ja nokkaan vetämisen välillä? Mitä itse arvelet siitä ap? hyväksytkö vahvat huumeet?
Mun mielestä ihan ok tapa rentouttaa, mutta hankkiminen nykyisessä elämäntilanteessa vaikeaa, joten tyydyn bisseen. Sama lopputulos, suurinpiirtein.
En hyväksy alkoholinkäyttöäkään liian usein. Ja jos alaikäisen lapseni saisin kiinni pilvestä, satikutia seuraisi. Ihan niinkuin teinille kossupullosta tai röökistä.
ap
Todennäköisesti vielä joskus poltan mutten vielä pitkään aikaan. Ja kohtuudella. Eikä KOSKAAN lapsen läsnäollessa. Ei myöskään kännejä lapsen nähden. Tunnen myös joitakin useammin polttavia ja täytyy sanoa että kyllä se tekee ihmisestä jotenkin tyhmän ja hitaan. Ihan niinkuin alkoholin suurkuluttajistakin. Tarkoitan siis nyt tosi suurkuluttajia. Aivot todellakin surkastuu. Surullista katseltavaa.
en pysty vetään, mutta jointteja kyllä. Rauhallisesti kotona ja leffaa katsellen. Eipä tarvi kännissä heilua.
Ap, kerro miehelles jos se tajuaa. tiedät varmaan sen luonteen hyvin
oikeasti todella surullista luettavaa!
Terv. päihdetyöntekijä
siinähän mammat sitten ihmettelette, kun omat pentunne vetää jotain aineita...!!
mutta en lapsen läsnäollessa koskaan! Itse asiassa lapsi menee huomenna hoitoon kun meillä on yhdet bileet tiedossa, että jos joku siellä tarjoo voisin imasta.... ja lapsen isä varmaan kans...ei ole suomalainen ja muualla euroopassa se nyt on ihan tavallista. Lapsen isovanhemmatkin on nuoruudessaan pössytelly.