Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi työkaveri tulee iholle. Arghh epämiellyttävää!!

Vierailija
19.04.2017 |

Uusi työkaveri tulee aina nähdessä iholle. Halailee ja koskee, ei siis mitenkään intiimialueelle mene, mutta olen sen verran suomalainen, että en tykkää kun tuntematon ihminen tulee liian lähelle.
Miten tästä selviää ettei loukkaa toista?
Ilmeisesti täytyy vaan kestää, koska tyyppi ihan varmasti loukkaantuu jos sanon suoraan.
Hän käyttää vieläpä jotain todella pistävän hajuista tuoksua, niin se on oikein kirsikka kakun päälle.
Toki osaan jo varautua siihen että tyyppi tulee tavatessa iholle, mutta ei se kyllä silti helpota oloa tai valmistautumista kohtaukseen. Pikemminkin pahentaa kun jännitän kropan heti automaattisesti kosketusta ennakoiden.
Kumma ettei huomaa että minua ahdistaa.
Ja siis naisesta kyse, itse olen myös nainen.
Ja sanottakoon vielä sen verran, että hyväksyn kyllä tuttujen työkavereiden halaukset ja kosketuksen, mutta jos tuntematon tulee iholle niin ahdistaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai muuta voi tehdä, kun sanoa ystävällisesti asiasta tai ottaa aina askel taaksepäin, kun hän lähestyy. Sinulla on oikeus olla oma itsesi, kuten hänellä.

2/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. 

Jos oletetaan, että olet vakituisessa työssä ja joudut olemaan halailevan työkaverisi kanssa jatkuvasti tekemisissä, en voi muuta kuin kehottaa sinua ottamaan asia puheeksi vaikka miten pelottaisi.

Asia herättää sinussa voimakkaita tunteita ja vaikuttanee työilmapiiriin. 

Jotain tämän tapaista, suuhusi sopivaa?:

"Hei. Olet tosi ystävällinen ja välitön ihminen. Huomaan, että halaat mielelläsi. Mutta tiedätkö, minä toivoisin että jatkossa tervehditään vain moikkaamalla. Mulle halaaminen ei ole luontevaa. Sopiiko?"

Mitä ajattelet tästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps kai täytyy nätisti ottaa puheeksi tai sitten kärsiä. Ei taida oikein olla vaihtoehtoja.

Vierailija
4/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää opetella puhumaan suoraan mutta kohteliaasti. Mä sanoisin jotain että sori, mutta vetäydyn vähän kauemmaksi. Mulla on aika suuri oman tilan tarve ja musta tuntuu oudolta olla lähellä ihmisiä. Toivottavasti tää on ok sulle.

Vierailija
5/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuulostaa epämiellyttävältä. :C

Vierailija
6/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskaloi tilannetta. Pusu ja kunnon kouraisu.

Vierailija
7/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala haisemaan pahalta. Et peseydy ja syöt valkosipulia. Ehkä halaushalukkuus vähenee.

Vierailija
8/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita taskuusi muutama paristo ja niistä piuhat ihoosi kiinni, jotta hiplailija saa sähköiskun sinusta.

Vierailija
9/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa pipurisumutetta Virosta. Itse käytän sitä parkkipaikkojen kaupustelijoihin jotka tulevat metriä lähemmäs minua. 

Eihän tämä kivaa ole mutta jos haluaa itsemääräämis ja ihmisoikeutensa säilyttää niin muutakaan juuri keksi.

Vierailija
10/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle asiasta. Minä en pidä edes tuttujen halauksista, joten olen todennut tilanteen heille.

Sinun ei ole pakko olla kenenkään halailtavana. 

Vierailija
11/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ihan ystävällisesti, että tarvitse oman henkilökohtaisen tilasi.

Vierailija
12/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastasit" jo itse itsellesi. Opi elämään asian kanssa, jos et kerran voi mitään tehdä.

Vierailija
13/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps kai täytyy nätisti ottaa puheeksi tai sitten kärsiä. Ei taida oikein olla vaihtoehtoja.

Totta kai sanoa asiasta.

Osa ihmisistä ei oikeasti tajua, kuinka kamalaa halailu voi olla. 

Vierailija
14/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulla on loisia. Syyhyä, satiaisia, täitä ja muutamia torakoita.

Vierailija
15/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oo nähny kulta katriinan mainosta?

Hanki turvakuppi ja ala juomaan kahvia

Ps. Älä kulta katriinaa, se on pahaa

Vierailija
16/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painata joku kiva työpaita?

Don't touch!

Tai I need my circle of privacy

tai viimeinen vaihe back off smelly bitch

Vierailija
17/17 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaat sitä niin kovaa takaisin että luut rutisee. En usko että enään lähestyy sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi