Far from perfect jenni, mitä tapahtunut?
Ei ole kuulunut ikuisuuteen mitään ei blogissa eikä muuallakaan. Onko havaintoja? kuollut?
Kommentit (14)
Oli mukana suositussa tosi-tv -sarjassa äskettäin.
"Suositussa tositv sarjassa" Ok...
Nyt kyllä menee jo yli ymmärryksen. Mikä siinä on ettei saa kysellä blogijuorut kesä? 2017-ketjusta? Sama missä siitä on kyselty, koko ketju poistuu.
No ei ole kyllä hetkeen taas snäppiin mitään päivitellyt. Mutta mites se viimeisin oikeudenkäynti?
Vierailija kirjoitti:
Istuuko linnassa? :D
Ei taida linnassa olla, kun jennin äiti on usein merkannut Jennin omiin kuviinsa . Ilmeisesti Jenni on ainakin muuttunut sörnäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuuko linnassa? :D
Ei taida linnassa olla, kun jennin äiti on usein merkannut Jennin omiin kuviinsa . Ilmeisesti Jenni on ainakin muuttunut sörnäisiin.
Näin loppukeväällä bussissa, ihan hyvävointiselta näytti.
Näin sen hänen poikaystävänsä Tatun juuri Porvoossa, ovatko vielä yhdessä?
Milloin liikku juoruja että nähty rännittämässä ja milloin hengaa Edgarin kanssa. Käyvät myös yhä äitinsä kanssa teknobileissä
Näin Jennin sattumalta pari kertaa syksyllä, näytti normaalilta ja voivan ok :)
Joskus luin tämän Jennin sekä Siljan blogeja, about 8v sitten ensimmäisen kerran ja muutaman vuoden siitä aktiivisena. Jotenkin kun Jenni oli teini, oli hänellään jotenkin kauhea tarve todistella sitä kuinka vaikeaa hänellä on (kuten itse far from perfect tarkoittaa, ja käteen leimattuna lisäksi).. Jotenkin tuntuu että nyt vasta tyttö tietää mitä kaikkea tää elämä oikeasti on. En tuomitse sitä minkälainen joku on. Olen itse ex narkomaani ja käyttänyt monta vuotta iv:nä huumeita. Toi Jennin käytös, ja kaikki rikokset ym ei yhtään yllätä jos on sellaisessa suossa. Eikä välttämättä kaikki oo Jennistä ollutkaan kiinni, ehkä hän on miehensä takia myös joutunut uhraamaan elämäänsä koska rakastaa häntä paljon. Nää on asioita mitä ei kaikki tajua, ne tajuaa jotka tajuaa mitä meinaan... Silti niin nuori tyttö vielä että toivon että pääsisi takaisin jaloilleen. Mäkin oon pystynyt lopettamaan huumeet mut tällä hetkellä taistelu taas jatkuu. Silti noi on vaikeita asioita. Ja kyllähän kaman vedon pystyy peittämään, viimeiseen saakka, kunnes sitte kerran jää kiinni eikä kukaan enään välttämättä luota suhun.
snapchatissa välillä julkaisee jotain kummia juttuja