Voi hitto, hain työtä ja tajusin cv:stä oli jäänyt lauseen keskeltä 2 sanaa pois :D
Olen tsiipadiipa, tsuupaduupa ja . Mielestäni...
Hahaa, nolottaa ja vähän naurattaakin.
Kannattaako laittaa meilillä enää korjattua versiota vai menikö jo mahis :D ?
Kommentit (8)
Tuskinpa työn saaminen ainakaan tuohon kaatuu, jos hakijan osaaminen ja kokemus vastaavat työnantajan tarpeita. Eikä kannata uutta cv:tä lähettää ja korostaa sillä tapahtunutta virhettä.
Jos cv:ssä oli jo valmiiksi tarpeeksi hymiöitä, niin sulla ei oo mitään hätää!
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa työn saaminen ainakaan tuohon kaatuu, jos hakijan osaaminen ja kokemus vastaavat työnantajan tarpeita. Eikä kannata uutta cv:tä lähettää ja korostaa sillä tapahtunutta virhettä.
Itse näkisin positiivisena että pystyy tunnustamaan virheensä ja laittaisi uuden cv:n. En todennäköisesti pyytäisi haastatteluun jos virhe hakemuksessa.
Mä lähettäiain korjatun version ja lähetesanoina tyyliin: tässä korjattu versio, aikaisemmasta oli pudonnut pari sanaa pois. Tms.
Itse hain kerran samana päivänä kahteen todella samankaltaiseen työhön ja laitoinkin niihin samat hakemukset. Täysin samat, koska unohdin korjata vastaanottajatietoihin ja tekstini joukkoon toisen firman & yhteyshenkilön tiedot, hups ;D
Vierailija kirjoitti:
Itse hain kerran samana päivänä kahteen todella samankaltaiseen työhön ja laitoinkin niihin samat hakemukset. Täysin samat, koska unohdin korjata vastaanottajatietoihin ja tekstini joukkoon toisen firman & yhteyshenkilön tiedot, hups ;D
Miten sen korjatun kanssa kävi - pääsitkö jatkoon?
Sattuuhan näitä. Tuskin kukaan huomaa. Kuten joku jo sanoikin, niin tuskin mahdollisuutesi siihen kaatuvat, jos cv:si on muuten vakuuttava. Tsemppiä!
Ei ne niitä ajatuksella lue kuitenkaan. Tsiipadiipa kuulostaa järkevämmältä kuin suurimmalla osalla hakemuksissaan rönsyävät latteudet ja tekokireät itsekehut.
🇺🇦🇮🇱