Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan voittaa lotossa

Vierailija
18.04.2017 |

Olen köyhä ja minulle ainoa tapa rikastua on voittaa lotossa. Kertokaa vinkkejä miten voitan lotossa. Ei tarvitse edes olla päävoitto. Olisiko Eurojackpot kuitenkin parempi vai kenties Keno tai Viking lotto?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkreettisia neuvoja ei juurikaan tässä ketjussa tullut.

Vierailija
22/34 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päättänyt,että voitan lotossa miljoonia.En vielä tiedä milloin,mutta kyllä se pääpotti vielä tililleni kolahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

87 milj. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä ja minulle ainoa tapa rikastua on voittaa lotossa. Kertokaa vinkkejä miten voitan lotossa. Ei tarvitse edes olla päävoitto. Olisiko Eurojackpot kuitenkin parempi vai kenties Keno tai Viking lotto?

Hahahha alkoiko vitu.....ttaaaaaa 87 miljoonan voitto :)

Kyseinen voittaja oli kyllä onnekas ja vain onnekas, ei mitään muuta. Emme varmaan saa ikinä tietää miksi juuri hän voitti. Voittaja ei ehkä nauti elämästään niinkään paljon jos onkin eläkeläinen : D mutta jos voittaja on nuori ja hyvännäköinen niin voi luoja... siitä se lähteekin.

Ei se tarkoita sitä että jos joku muu voitti 87 milj. Niin sinä

Voittaisit seuraavana. Peli on vain täyttä tuuria

Ja tuskin sinäkään voitat.

Vierailija
24/34 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämältä odottaa vain lottovoittoa niin sitä saa odottaa mitä todennäköisemmin koko elämänsä, suurin osa ihmisistä ei voita ikinä enempää kuin korkeintaan muutaman satasen, todennäköisyys saada yhdellä rivillä täysosuma lotossa on n. 1:17 000000 ja eurojackpotissa 1:95 000000 eli kuvitellaan, että altaassa on 17 miljoonaa palloa otka ovat mustia lukuunottamatta yhtä punaista ja sinä onnistuisit onkimaan sieltä sen punaisen, erittäin lähes käsittämättömän epätodennäköistä, eikö totta?

Vierailija
25/34 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita numerot yhdestä seiskaam. kun nuo numerot tulee, niin saat paljoa rahaa.

Vierailija
26/34 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suurin unelma on voittaa lotossa. Enkä edes itse lottoa. Luotan/toivon että isäni/äitini/kaverini voittavat ja antavat osan voittopotistaan mulle.

Vierailija
27/34 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angel2017 kirjoitti:

Kun aikaamme koittaa, ymmärrämme miksi tämä kaikki. Joku saa elää elämäänsä rikkaana tai kauniina ehkäpä vain sairaana. Kohtalomme kohtaloi meidän tiemme. Meidän pitäis olla kärsivällinen ja hyväksyä nykypäivämme. Raha kyllä

Ratkaisee kaiken melkein kaiken. Tavallaan sehän on pelkästään papera jolla ei ole todellisuudessa mitään arvoa, jos ei olisi rahaa kukaan ei tekisi mitään. Täyttä bisnestä.

Rikastua voit tekemällä töitä,firma, lotota tai sitten ehkäpä löytää jotain... muutoin elämä pysyy samanlaisena... viimeisien päivien kohdalla ymmärrämme että henki oli arvokkaampi :) rahalla saa tukea ja turvaa mutta juuri sen takia köyhiä pitäisi olla maan päällä muuten ei olisi yhteiskunnan orjia ketkä tekisivät kaikki työt. Elämä

On epäreilua. Jos olet työtön sinua haukutaan, piinataan, kiusataan ja olet ihmisten edessä "arvoton". Jos olet miljönääri olet "rakastettu". Tämä toimii näin.. joudumme hyvöksymään joskus tosiasiat joistakin syistä ja saat tietää ne elämäsi jälkeen( koska olet arvokas).

Eli elämä on paskaa. Miksi en tappaisi itseäni heti, jos kaikki hyvä on vasta elämän jälkeen?

Vierailija
28/34 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki miten voitat varmasti 7 oikein lotossa.....eli kun mahdollisuus saada täysosuma on yhden suhde seitsemääntoista miljoonaan niin laitat 17 miljoonaa riviä vetämään ja potti on sinun! Helppo kuin heinänteko 😁

Vierailija
29/34 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan paljon rahaa. Nuorempana ajattelin että rahan haluaminen tuntuu peräti synniltä. Jostain olin imenyt köyhyysvala-käsitteen jo pienenä lapsena. Luulin, että rikas ei voi olla onnellinen..! Nyt kun maailma on näyttänyt raa'at kasvonsa, kuinka epäoikeudenmukaista elämä on ja kuinka köyhää potkitaan päähän, -en jaksa enää välittää.

Minä veikkaan joka ikinen viikko enkä häpeä sanoa suoraan että hartain toiveeni on saada ne miljoonat eurot omaan käyttööni. Olen niin rajoitettu köyhänä, tarvitsen rahaa toteuttamaan unelmiani. Vain raha ratkaisee, niinhän se on aina ollut tässä maailmassa.

Vierailija
30/34 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu

Vierailija
31/34 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän edesmenneen henkilön joka voitti päävoiton.. kahdesti

Vierailija
32/34 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten  poika osti mulle  10 vk loton jatkoin vielä itse sitä puoleen vuoteen asti, en voittanut kertaakaan. Viime vuonna silloin tällöin lottosin , voitin 10e. Olisi kerran elämässä voittaa isompi summa, ei välttämättä edes  päävoittoa. Nyt pidän taukoa.

Vierailija
33/34 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin

Vierailija
34/34 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämässä olisi ihana voittaa isompi rahasumma, olen voittanut lotossa 10e  yhtenä vuonna,. Satunnaisesti ostan, tällä viikolla aion ostaa jos muistan ja kokeilla sen lisäarvonnan jos en voita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän