Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Op visa e- lasku huhtikuu, onko saapunut?

Vierailija
18.04.2017 |

Hei, olisin kysynyt onko muilla ollut ongelmia saada huhtikuun op- visa laskua, e- laskuna? Yleensä se on aina tullut ajoissa, viime kuussakin olin sen maksanut jo 16 pv ( eräpäivä on aina kuun viimeinn pv), mutta nyt ei ole saapunut laskua verkkopankkiin, vaikka se on muodostunut ilmeisest kun korot ym näkyy veloitetun. Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuli normaaliin tapaan ja aikaan, eli ilmoitus sähköpostitse ja lasku verkkopalveluun samana päivänä.

Vierailija
2/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioit vain edellisen laskun ja maksat niillä tiedoilla. Aivan yhtälailla se toimii. Mikä on ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mikään ongelma, ihmettelen vain kun ei ollut saapunut ja tiedän kyllä että sen voi maksaa edellisen kk:n tiedoilla, mutta silti ihmettelen ettei näy. 

Vierailija
4/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopioit vain edellisen laskun ja maksat niillä tiedoilla. Aivan yhtälailla se toimii. Mikä on ongelma?

Tämä toimii, jos on aina sama viitenumero. Mun mielestäni mulla on joskus eri numero...

Vierailija
5/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla op- visa laskuissa aina sama viitenumero? 

Vierailija
6/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se pitäisi voida kuitenkin luottaa siihen, että se lasku tulee kuten on sovittu? Ei kai näitä voi asiakkaan muistin varaan jättää?

Vierailija
7/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan