Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä ihmiset onnistuvat kolauttelemaan autonsa ovilla muiden kylkiä???

Vierailija
18.04.2017 |

Nyt kun sai auton viimein kunnolla käsin pestyä, niin kyljet täynnä jälkiä!!!

En voi ymmärtää miten se onnistuu muuten olemalla välinpitämätön muiden omaisuutta kohtaan. Itsellä ei ikinä ole ovi osunut muiden autoihin ja jos olisi ahdas paikka niin pysäköisin autoni kauemmaksi.

Ärsyttäääääää!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole välinpitämättömiä. Koulutus, vakavaraisuus, kun on itsellä omaisuutta niin arvostaa muidenkin omaisuutta. Ne vähävaraiset pummit, telovat muiden autoja ja muuta omaisuutta. Paremmilla alueilla saa autot olla rauhassa, paremmalla väellä ei ole tarvetta tuhota toisen omaisuutta. Köyhät teissä on kaiken pahan alku ja loppu. 

Allekirjoitan täysin paitsi en viimeistä lausetta.

Vierailija
22/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä parkkeeraan aina reilusti kauemmas, jolloin tilaa on riittävästi joka puolella. Aika usein lähistöllä näkyy muitakin premium-autoja, ja varmaan samasta syystä.

Ylipaino, turvakaukalot, lapset ja heikko ajotaito / ylisuuri auto eivät käy syyksi kolhia muiden autoja. Parkkiruudut sitäpaitsi Suomessa ovat hyvinkin tilavia, joten kyllä muita kolhimatta pitäisi päästä autosta ulos ja sisään. 

Edelleenkin, miten se on sen vika joka parkkeeraa niin että molemilla puolin on tyhjää mutta sitten siihen tuleekin molemmin puolin auto?

Pitäisikö omata kristallipallo jolla tsekkaa että tuleeko siihen kukaan?

Mulla on sen verran iso auto että jopa sakon uhalla parkkeeraan kahteen ruutuun, ihan siksi että A en itse vahingossakaan kolhi toista autoa ja B siksi että se toinen ei vahingossakaan kolhi minun autoa.

Ja jos olen oikein "pahalla päällä" niin parkkeeraan 4 ruutuun kaaran :-D

Kumma kyllä, kertaakaan en ole saanut sakkoja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sen verran huono lonkka, että joudun avaamaan ovea ihan kunnolla päästäkseni autostani ulos ja autooni sisään. Jos viereinen auto on pysäköity liian lähelle, niin kyllä se ovi silloin osuu kylkeen. Yritän aina parkkeerata oman autoni niin, että mulle (sekä viereisten autojen kuljettajille) jää tilaa könytä ulos - mutta aina sellaisia paikkoja ei ole. Etenkin, jos muut ovat jättäneet autonsa viivojen päälle tai pysäköineet muuten hutiloiden. Tai sitten esim. kaupassa käydessäni viereinen auto lähtee ja tilalle tulee toinen, joka jättää vain parikymmentä senttiä tilaa kylkien väliin.

Olisi todella kiva, jos ihmiset edes yrittäisivät saada autonsa suurin piirtein keskelle ruutua, tai ajattelisivat muitakin parkkipaikan käyttäjiä. Ja parempi autojen kyljille.

Siis...Sä kolhit ihan tahallaan vieraita autoja!?!? Jos siitä autosta ei mahdu ulos, ovea ei avata, auto ajetaan muualle ja yritetään uudelleen ulostautumista. Ei suinkaan runnota viereisen auton kylkeä ruttuun. Äly hoi älä jätä! Tajuatko sä paljon noiden kylkien korjaus maksaa?

Vierailija
24/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapsiperheet elävät kuin pellossa, eikä enää kotona opeteta miten käyttäydytään julkisella paikalla.

Jotkut yritykset ovat tehdään perheellisille omia parkkipaikkoja, jotka ovat hehtaarin kokoisia ja suoraan valvontakameroiden seurannassa, kun liikkeet ovat kyllästyneet asiakkaiden valituksiin kolhiintuneista autoistaan.

Itse jätän auton mahdollisimman kauas, juuri tuon kolhiintumisen takia.

Vierailija
25/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sen verran huono lonkka, että joudun avaamaan ovea ihan kunnolla päästäkseni autostani ulos ja autooni sisään. Jos viereinen auto on pysäköity liian lähelle, niin kyllä se ovi silloin osuu kylkeen. Yritän aina parkkeerata oman autoni niin, että mulle (sekä viereisten autojen kuljettajille) jää tilaa könytä ulos - mutta aina sellaisia paikkoja ei ole. Etenkin, jos muut ovat jättäneet autonsa viivojen päälle tai pysäköineet muuten hutiloiden. Tai sitten esim. kaupassa käydessäni viereinen auto lähtee ja tilalle tulee toinen, joka jättää vain parikymmentä senttiä tilaa kylkien väliin.

Olisi todella kiva, jos ihmiset edes yrittäisivät saada autonsa suurin piirtein keskelle ruutua, tai ajattelisivat muitakin parkkipaikan käyttäjiä. Ja parempi autojen kyljille.

Siis...Sä kolhit ihan tahallaan vieraita autoja!?!? Jos siitä autosta ei mahdu ulos, ovea ei avata, auto ajetaan muualle ja yritetään uudelleen ulostautumista. Ei suinkaan runnota viereisen auton kylkeä ruttuun. Äly hoi älä jätä! Tajuatko sä paljon noiden kylkien korjaus maksaa?

Äly hoi älä jätä, millä ajat sen auton JOS JOKU k-pää on ajanut autonsa ihan siihen kiinni sillä välin kun olit asioilla????

Huomaatkos oman ontuvan logiikkasi?

Vierailija
26/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä parkkeeraan aina reilusti kauemmas, jolloin tilaa on riittävästi joka puolella. Aika usein lähistöllä näkyy muitakin premium-autoja, ja varmaan samasta syystä.

Ylipaino, turvakaukalot, lapset ja heikko ajotaito / ylisuuri auto eivät käy syyksi kolhia muiden autoja. Parkkiruudut sitäpaitsi Suomessa ovat hyvinkin tilavia, joten kyllä muita kolhimatta pitäisi päästä autosta ulos ja sisään. 

Suomessa on kuitenkin yli puolet vuodesta aikaa, jolloin ne parkkiruudut eivät näy lumen takia, joten on vaikeaa parkkeerata juuri siihen ruutuun kun ei tiedä missä ne viivat on? 

Ja mitenkähän viivojen näkymättömyys lumen takia liittyy auton kylkien kolhimiseen? 

Vierailija
27/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää auto vähän kaummaksi ovesta. Laiskat pakukaiset pyrkii aina lähimmäksi ovea parkkiin. Toinen hyvä keino on pysäköidä omaa autoa kalliimman auton viereen. Harvemmin niitä naapureita hakataan uudne auton ovilla.

Vierailija
28/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kuitenkin yli puolet vuodesta aikaa, jolloin ne parkkiruudut eivät näy lumen takia, joten on vaikeaa parkkeerata juuri siihen ruutuun kun ei tiedä missä ne viivat on? 

Ja mitenkähän viivojen näkymättömyys lumen takia liittyy auton kylkien kolhimiseen? 

Jos autot eivät ole kunnolla ruuduissa, niin välit voi jäädä niin pieniksi että ovet kolisee helposti.

Vierailija
29/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtykää joukkoliikenteeseen, ulisijat!

Ympäristökin kiittää.

Vierailija
30/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi älä jätä, miten pääsee ajamaan se auton pois joku k-pää on parkeerannut ihan liki sillä aikaa kun olit asioilla???

Älypää poistatti edellisen viestin kun tajus olevansa a lukutaidoton ja b mitään ymmärtämätön 😂

Vierailija
31/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsytti minuakin, kun oli just vaihdettu autoa ja auto ollut viikon, niin heti oli painaumat kyljissä. Audille kateelinen mahdollisesti kyseessä 😔. .,😶..

Markettien piholla jätän auton väljempään paikkaan. Kaupan rapun pieleen en mieli.

Työpaikan parkki pysäköintitalossa on oma lukunsa.

Vierailija
32/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kolahtanut. Jos toinen auto on liian lähellä tai on esim. epätasainen maa ja ovi aukeaakin vähän vauhdikkaammin kuin oli ajatellut. Itselläni on kohaltanut pari kertaa toisen auton kylkee niin, ettei toiseen autoon ole kuitenkaan tullut vaurioita.

Vierailija
33/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään ensin siitä, että ylipäätään parkkipaikat on liian pieniä.

Toisekseen myös se oma parkkeeraus kannattaa tarkistaa eli jos parkeeraat ihan viivan tuntumaan niin tietysti sille puolen jää vähempi tilaa..

Kolmanneksi ihmiset on erikokoisia eikä kaikki mahdu luikertelemaan siitä raosta mikä jää ettei vahingossakaan kolhi toista autoa.

Neljänneksi jos sulla on esim turvakaukalo niin ne ovet on vaan saatava täysin auki että voi laittaa kaukalon kunnolla kiinni...

Joskus itsestä tuntuu kuin pitäis viivottimella tsekkaa että on ihan keskellä ruutua eikä siltikään auta, kun en ole yksin siellä parkkipaikalla....

Joa olet niin isokokoinen tai tarvitset oven täysin auki turvakaukalon takia, niin silloin et pysäköi kenenkään viereen. Isokokoisena kävely tekee hyvää ja turvakaukalo ei ole tekosyy muiden omaisuuden vandalisointiin

Nyt ei taida tuo sun logiikka ihan aueta..

Jos mä parkkeeraan niin että molemmin puolin on tyhjää ja sit kun tulen takas niin molemmilla puolin on auto, kuinka se voi olla minun vika?

Ja ei, mulla ei ole kaukaloa enkä ole lihava, mutta osaan sentään ajatella toisin kuin eräät kommentoijat 😘

Mikä siinä muuten on että jos parkkipaikalla on vaikka satoja tyhjiä ruutuja ja sitten jossain on auto niin se on PAKKO parkkeerata juuri siihen viereen eikä voi jättää edes yhtä ruutua väliä vaikka tilaa on yllin kyllin?

No se yksi auto on tietysti valinnut sen parhaimman paikan ja muutkin haluaa parkeerata parhaalle paikalle (tai sen välittömään läheisyyteen).

Vierailija
34/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miten se onnistuu muuten olemalla välinpitämätön muiden omaisuutta kohtaan. Itsellä ei ikinä ole ovi osunut muiden autoihin ja jos olisi ahdas paikka niin pysäköisin autoni kauemmaksi.

Ärsyttäääääää!

Kyllä - juuri niin. Välinpitämättömyyttä - ja kyllä ärsyttää ja syystäkin.

Meidän naapurimme kolautteli sivuoven naarmuille, vielä jatkoi senkin jälkeen, kun asiasta huomautimme.

Tai ne valvomattomat lapset ne jäljet teki. Me opetimme lapsille alusta asti, miten auton ovi avataan. Eivätkä he tod availleet niitä yksin.

K...ipäille kiitos autojemme (tahallisesta) naarmuttamisesta!

Vierailija
35/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istuin autossa ja viereisen auton kuski kolautti ovensa ihan kunnolla autoni oveen. Siis ihan tönäisi oman autonsa oven auki. Kuka avaa oven niin ettei edes varo? Onneksi oveen ei tullu minkäänlaista jälkeä, joka oli vähän ihme, koska ovi oikeasti tönäistiin ihan kunnolla auki..

Vierailija
36/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäääääää!

Seitsemän alapeukuttajaa - seitsemän välinpitämätöntä autoilijaa. Argh!

Vierailija
37/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko jäljet pestessä, vai tuliko ne pesun jälkeen? Itsekkin olen huomannut että jos pesee ja vahaa auton kunnolla, niin takulla tulee kolhu oveen jos ei ole tarkkana mihin auton jättää, koska kateus. Paskasta autoa ei kolhita kuin ihan uutena.

Vierailija
38/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä parkkeeraan yleensä vähän kauemmas missä on enemmän tilaa. Siellä auto on paremmassa turvassa kolhijoilta.

Toinen vaihtoehto on parkkeereta yhtä hienon/kalliin auton viereen.

Juuri näin teemme mekin.

Mitä kalliimpi auto sitä parempi - rikkaalla ei ole tarve koltsata muiden autoja.

Vierailija
39/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä jos joku tahallaan noin tekee mutta meillä kerrostalossa en pääse melkein autosta ulos kun naapurit parkkeeraa meidän puolelle. En kyllä koe sillon olevani edes syyllinen täysin jos ovi hipasee kuten on parikin kertaa käynyt vaikka varovasti aina yritän ulos kiemurrella

Vierailija
40/54 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on markan toyota ja kolhin viereistä autoa aina kun mahdollista. Jos ei jää jälkeä ensimmäisellä, niin sitten useampi reipas oven avaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä