Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin yli miehestä?

Vierailija
18.04.2017 |

Rakastan häntä, mutta hänen luonteessaan on liikaa huonoja puolia ja haluan unohtaa hänet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiestä ei voi unohtaa.....

Vierailija
2/6 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda seuraavaan.

Huonoja miehiä riittää aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömmit vaan varovasti survomatta häntä.

Vierailija
4/6 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne itselläni. Tajusin tapailemani miehen olevan ihan muuta kuin esittää. Olin itse suhteessa vakavalla mielellä, mutta minulle selvisi kiertokautta pääsiäisenä, että mies tapailee samalla myös muita, vaikka sen yrittänyt pimittää ja antanut ymmärtää muuta. Lähinnä vihaiset fiilikset nyt. Aion pistää välit kokonaan poikki huomenna. En varmaan edes viitsi kertoa tietäväni noista muista muijista... Parhaiten pääsee varmaan yli keskittymällä nyt ystäviin ja harrastuksiin.

Vituttaa kaikki miehet! Jo toinen tämmöinen tapaus alle vuoden sisään. Mikä miehiä vaivaa?!

Vierailija
5/6 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti,kävelet vain sen yli

Vierailija
6/6 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeerin kirjoitti:

Sama tilanne itselläni. Tajusin tapailemani miehen olevan ihan muuta kuin esittää. Olin itse suhteessa vakavalla mielellä, mutta minulle selvisi kiertokautta pääsiäisenä, että mies tapailee samalla myös muita, vaikka sen yrittänyt pimittää ja antanut ymmärtää muuta. Lähinnä vihaiset fiilikset nyt. Aion pistää välit kokonaan poikki huomenna. En varmaan edes viitsi kertoa tietäväni noista muista muijista... Parhaiten pääsee varmaan yli keskittymällä nyt ystäviin ja harrastuksiin.

Vituttaa kaikki miehet! Jo toinen tämmöinen tapaus alle vuoden sisään. Mikä miehiä vaivaa?!

Te naiset itse valitsemalla valitsette tuollaisia petturimiehiä.

Meanwhile minä kärvistelen yksin vaikka olisin varmasti uskollinen naiselle.

Kaikki on miehen pinnallisesta tasosta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän