Kuntosalilla ärsyttävimmät
Kommentit (31)
Laitteiden varailijat, joiden väliin ei edes voi tulla tekemään. Esim. joku porukka varaa laitteen ja sitten kaksi seisoo vieressä kun yksi tekee jotain, laite on varattu pitkään. Tai joku varaa laitetta ja lukee siinä lehteä tai näprää puhelinta. Tai varaa jonkun tilan johonkin muuhun käyttöön kuin siihen, mikä laite siinä on, että et voi tulla tekemään sillä välineellä tai laitteella, joka siinä on, koska joku on tullut siihen venyttelemään/tekemään vatsoja/jotain muuta.
Väärin tai huonolla tekniikalla tekevät tai minipainoilla tekevät naiset lähinnä ihmetyttää, mutta musta saa kyllä muuten ihan vapaasti muuten rikkoa itsensä tai tehdä tehotonta treeniä.
Se kahvikone voi olla joillekin mummoille tosi tärkeä. Kahveelle menosta salin jälkeen tehdään oikein numero ja siinä kahvikoneen ympärillä istutaan toppatakeissa sitten kauan ja puhutaan mummojuttuja. Liikkistä ehkä enemmän kuin ärsyttävää, mutta yhdistettynä muuhun mummotohinaan salitilassa voi mennä ärsyttävän puolelle.
Mikä tahansa liiallisuuksiin menevä.
Sellaiset, jotka tuppaa siihen eteen " katsoppas kuinka painavia painoja minä jaksan" ja virnulevat minuun päin, kun pienillä painoilla teen treenin. Ne, jotka pätevät/ kertovat toiselle mitä teen väärin, mutteivät itse tule neuvomaan miten homma sitten pitäisi tehdä tai ihmettelevät/ sanovat ääneen toiselle mitä en tee tai miksi jotakin teen mutta eivät tule suoraan minulta sitä kysymään ( en ole kuuro). Sitten henkilöt jotka kurkkaavat olan yli laitteita, teenkö kovempaa kuin he. Itse kun haluaisin vain keskittyä omiin hommiin ja antaisin mieluusti toisten touhuta omiaan.
Ne jotka kirjoittaa Facebookkiin joka päivä "Aaah olin salilla koko aamu/iltapäivän, ai että olen reipas!"
Tai "Nyt ansaitsen herkullisen kookos-tomaatti-chia-rahka-alioli-smoothieni niiiiin rankkojen treenien jälkeen, hyvä minä taas kerran!"
No helevata... taidan kuulua vähemmistöön.
Olen ikionnellinen, jos joku miespuolinen tulee neuvomaan jossain laitteeseen liittyvässä.
Kysyn myös itse mielelläni,
ellen tajua jonkun random-laitteen tarkoitusta.
Kerran ahdistuin, kun yksi oikein hyvännäköinen karju tuli seisomaan ihan eteeni kasvot minuunpäin (istuin vinopenkissä) ja teki hauiskääntöjä intensiivisellä tuijotuksella.
Ahdistuin siitä, että olen arka,
minusta hän oli aivan ihana.
Jos minulla olisi vähän enemmän itseluottamusta, olisin vastannut tuijotukseen ja pyytänyt häntä kahville.
Olen salilla käynyt n 20 vuotta. Yhtään ärsyttävää ihmistä ei vielä ole tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka vain istuu laitteissa ja juttelee kaverille, välillä tekee pari liikettä ja taas istuu.
12/15 x2/3 ja 1/2 min taukoa.
Laitteen valtaajat on ärsyttäviä! Eräänkin kerran joku valtasi jalkaprässin noin puoleksi tunniksi! Teki varmaan toistakymmentä sarjaa ja ruhtinaalliset lepotauot laitteessa lojuten päälle : ( Toisena ärsyttävänä ryhmänä sanoisin ne, jotka puhuvat kännykkään salilla ollessaan. Tyhmän näköistä touhua ja täysin hyödytöntä "treenaamista". Voisi kai niitä puheluita puhua vaikka treenin jälkeen ja keskittyä kerrankin siihen, mitä tekee.
Sellaiset,jotka ei pese treenivaatteitaan ikinä,sellaiset ärsyttää hajullaan.
Hajusta valittajat ärsyttää. Olen tullut salille treenaamaan ja hikoilemaan. En ruusuilta tuoksumaan ja nätiltä näyttämään.
Reilun viiden vuoden aktiivisella salikokemuksella seuraavat ovat ärsyttävimpiä:
- Sali"kävijät" jotka varmaan somessakin toitottavat joka tuutista miten tuli tehtyä hauista hiki hatussa 10 toistoa tai persettä tiukennettua hyvää huomenta liikkeellä, nämä erottuvat selvästi todellisista treenaajista.
- Selfieden nappailijat, useasti joutunut jopa varomaan ettei itse päädy samaan kuvaan.
- Salinomistajat. On tullut itsellekin kohdalle tapauksia jossa eräskin nainen seisoi vieressä tehdessäni rintalihaslaitteessa sarjaa. Vilkaisin ja sanoin että pieni hetki teen sarjan loppuun. Hän vastaa "Mä maksan tästä, haluan käyttää laitetta". WTF? No shit sherlock?
- Sumuisten salien gorillat jotka karjuvat kuin viimeistä päivää sen pienen raudan nostamisen lomassa. Vähemmälläkin äänellä varmasti se rauta sieltä saattaa liikahtaa.