Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla ärsyttävimmät

Vierailija
18.04.2017 |

tyypit?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi mä.

Vierailija
2/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänpuhujat, vieraiden neuvojat, yli-innokkaat eläkeläiset ja muuten liikaa esillä olevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä salillakäymisestä pitää puhua ja päteä, kun on kuntosalilla? Täysin turhaa. Ihanaa kun jotkut vain ovat siellä treenaamassa eivätkä yritä mitään.

Vierailija
4/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka häiritsevät muita toiminnallaan. Onneksi mitään häiritsevää tapahtuu todella harvoin.

Huvittavimmat tyypit ovat peilin edessä itseään ihailevat ja lihaksiaan pullistelevat ihmiset (no, tähän mennessä he ovat olleet kaikki miehiä).

Vierailija
5/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfien ottajat.

Vierailija
6/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka häiritsevät muita toiminnallaan. Onneksi mitään häiritsevää tapahtuu todella harvoin.

Huvittavimmat tyypit ovat peilin edessä itseään ihailevat ja lihaksiaan pullistelevat ihmiset (no, tähän mennessä he ovat olleet kaikki miehiä).

Vai katsovatko vaan että liike menee oikein? Itse joudun ainakin peilistä katsomaan korkeudet yms.

Vierailija
7/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka on siellä aina ja yhtä kovaan ääneen pätemässä. Eikö yhtään raksuta, että kaikkia ärsyttää...

Vierailija
8/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuntosalien henkilökunta kestää ärsykkejä? Ovat varmaan immuuneja siinä ympäristössä.

Vierailija
9/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai katsovatko vaan että liike menee oikein? Itse joudun ainakin peilistä katsomaan korkeudet yms.

Siis olen nähnyt muutaman kerran miehiä, jotka seisovat peilin edessä ilman painoja tms. Ensin pullistelevat rintalihaksiaan, sitten hauista, kääntyvät, katsovat toista hauista, jne. eli ei todellakaan ole kyse mistään liikkeestä.

Katson joskus itsekin peilistä, että liike menee oikein, mutta tässä ei ole kyse siitä.

Vierailija
10/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilijat ja ihmisten haukkujat. Tyyliin sillä urheilijallahan on laardiperse tms.

Vierailija
11/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olen nähnyt muutaman kerran miehiä, jotka seisovat peilin edessä ilman painoja tms. Ensin pullistelevat rintalihaksiaan, sitten hauista, kääntyvät, katsovat toista hauista, jne. eli ei todellakaan ole kyse mistään liikkeestä.

Katson joskus itsekin peilistä, että liike menee oikein, mutta tässä ei ole kyse siitä.

Taitavat tykätä myös näyttää paljasta pintaa mahd paljon nuo pullistelijat. Voi ei.

Vierailija
12/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävin tyyppi on eräs pt-nainen, joka kälättää suureen ääneen. Kaikki asiat puhuu ns. nauraen, heh heh hee kun on mukavaa... Sali: Flamingon Elixia. Raivostuttavaa ja häiritsevää kälätystä.

Vierailija
13/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävin tyyppi on eräs pt-nainen, joka kälättää suureen ääneen. Kaikki asiat puhuu ns. nauraen, heh heh hee kun on mukavaa... Sali: Flamingon Elixia. Raivostuttavaa ja häiritsevää kälätystä.

Nuo hehettäjät tosiaan ja niiden rinnalla aikuiset hihittäjät. Hirveä show päällä.

Vierailija
14/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset, jotka lepäävät pitkiä toveja laitteissa, vaikka joka puolella seinillä on ohjeita, joissa se kielletään. 

Kovaääniset muiden neuvojat. Yhdelle puhuin jo venäjää kiivaasti vastaan, kun halusin päästä hänestä nopeasti eroon(neuvonsa siis eivät olleet millään tasolla uutisia minulle, kunhan haluaa jutella ja päteä, ja minä olen salilla vain treenatakseni).

Vierailija
15/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka vain istuu laitteissa ja juttelee kaverille, välillä tekee pari liikettä ja taas istuu.

Vierailija
16/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne eläkeläiset, jotka eivät osaa olla fiksusti.

Eläkeläisillä on usein oma posse messissä. Käyttäytyvät kuin yläasteteinit huomioimalla esim. pukuhuoneen tilankäytössä vain oman ryhmänsä edustajat. Järkyttävä kailotus ja touhotus myös, sekä salin että pukkarin puolella. Surettaa fiksujen eläkeläisten puolesta se, mitä salilla näkee. Kiitos niille fiksuille.

Vierailija
17/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo elämäntarinaansa kaikille kälättämällä, tunsit hänet tai et -tyyppi. Ei ehkä ärsyttävin, mutta melkoisen ärsyttävä. Kuuluu toiselle puolelle salia tai salilta pukkariin.

Vierailija
18/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauma nuoria naisia, jotka ovat tulleet salille tekemään kaikkea muuta paitsi treenaamaan. Räpläävät puhelintaan samalla kun muutaman kerran tekevät liikkeen, varaavat laitteet pitkiksi ajoiksi ja kälättävät bileistään ja pojista kovaan ääneen. Koska eivät treenaa niin jaksavat pyöriä siellä salilla vaikka 2h löhöten laitteissa. En minä ainakaan jaksa jokaisen laitteen käyttöoikeutta anoa heiltä yksi kerrallaan, vaan mieluummin tulee sitten paremmassa seurassa toisen kerran. 

Toisaalta haluaisin että kännykät kiellettäisiin kokonaan salilta mutta ne on tosi hyviä jos haluaa videolta tarkistaa liikkeiden suoritustapaa.

Vierailija
19/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ne, joiden on pakko tunkea juuri siihen viereiselle kaapille juuri, kun itse yrittää selviytyä pyyhe päällä suihkusta/suihkuun. Siis nämä ovat aina ulkoa tulevia, jotka tulevat kahistelemaan siihen ihan viereen toppatakissaan ja levittelemään tavaroitaan, vaikka kaappeja olisi vapaana rivitolkulla.

- Ne, jotka ottavat pukukopissa selfieitä, kun itse on taustalla pyyhe päällä. Joku raja!

- Ne joiden on ihan pakko märsytä haisevia eväitään pukuhuoneessa. Omalla salillani on ihan tila ja pöydät sitä varten.

Vierailija
20/31 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka vain istuu laitteissa ja juttelee kaverille, välillä tekee pari liikettä ja taas istuu.

12/15 x2/3 ja 1/2 min taukoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi