Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen ja vaihdoin jokunen aika sitten erittäin rikkaan ex-mieheni huomattavasti vähempituloiseen mieheen

Vierailija
18.04.2017 |

Kysyttävää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tuollainen vaihtotori on?

Vierailija
2/10 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYVÄ! NYT SINÄKIN NARTTU OPIT TULEMAAN TOIMEEN VÄHEMMÄLLÄ SAATANA!

Olen aina ollut tyytyväinen ihan omaan palkkaankin, joka on vähän päälle 3000e/kk. Minulla ei ole lapsia. Tulot menevät aikalailla vain itseeni.

Vierailija
4/10 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus

Kyllä :)

Ap

Vierailija
5/10 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut tyytyväinen ihan omaan palkkaankin, joka on vähän päälle 3000e/kk. Minulla ei ole lapsia. Tulot menevät aikalailla vain itseeni.

Yhä vähemmän kysyttävää, ethän tarvinnut rikasta miestä

Vierailija
6/10 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tunne, että ex-mieheni ajatteli minun pysyvän aina rinnalla koska hänellä on rahaa. Osa naisista on tällaisia, mutta minä en ole. Alun perinkin rakastuin ex-mieheeni tietämättä yhtään mitään hänen tuloistaan. Tulojen selvittyä tuli enemmänkin ahdistunut olo, sillä en tykkää elää ns "rikkaan siivellä". Lisäksi ex-mies paljastui myöhemmin epäluotettavaksi ja arvoiltaan erilaiseksi kuin minä.

Tämä uusi mieheni on kuin sielunkumppanini, ihana ja luotettava mies. Hän on huomattavasti "köyhempi" kuin exä, mutta minä haluan elämää ihanan ihmisen kanssa paljon mieluummin kuin rikasta elämää ikävän ihmisen kanssa :)

Ap

Vierailija
7/10 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI NOIN PASKOILLA TULOILLA KANNATA LAPSIA HANKKIA. ELI JATKA SAMAAN MALLIIN SAATANA.

Lääkkeet

Vierailija
8/10 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia?

Vierailija
9/10 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiahan on se, että miehesi lemppasi sinut nuoremman vuoksi. Nyt joudut tyytymään köyhempään. Eikö?

Vierailija
10/10 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein samoin joskus nuoruudessa. Tai oikeastaan mies opiskeli hyväpalkkaiseen ammattiin kun jätin hänet, valmistuttuaan pisteli jotain viestejä miten paljon hän nykyään tienaa ja on menossa naimisiin, että ärsyttääkö :D ihan kun olisin ollut hänen kanssaan tai eronnut hänestä rahan takia, en vaan rakastanut häntä.