Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini leikkii keppihevosilla?

Vierailija
18.04.2017 |

Siis teini-ikäinen tyttäreni (14) leikkii vieläkin keppihevosilla. Innostui pienenä lapsena ja nyt leikki on muuttunut kisoissa käymiseksi, mahdollisimman monimutkaisten ja aitojen varusteiden teoksi jne. Pitäisikö tästä huolestua, onko noloa tai lapsellista teidän mielestä? Itse sanoo että se on harrastus ja monille elämäntapa siinä missä jalkapallo tai taitoluistelu. En oikein tiedä mitä ajatella, mitä mieltä olette?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten täällä niin moni aikuinen on ajatusmaailmaltaan "tosikko". Monesti olen törmännyt myös virkkeeseen "olen ohittanut jo leikki-ikän, leikkiminen ei kuulu aikuisille". Kysymykseesi voisin vastata, että minulla, 22-vuotiaalla yliopisto-opiskelijalla, on isäni maalaistalon vanhassa navetassa edelleen keppihevoset tallella ja kaivan ne sieltä aina kun saan siskon leikkimään kanssani. Hypätään esteitä ja käydään pelloilla kävelyllä. Mielikuvitus on asia, josta ei milloinkaan saisi luopua. Se on arvokasta.

14-vuotias on vielä aivan pieni ihminen, jolla on mielikuvitusta ja halua leikkiä ja näprätä. Varusteiden tekeminen on kivaa ja kehittävää, keppareilla juoksentelu ja hyppääminen erinomaista liikuntaa. Pistäpä itse keppi koipien väliin ja hyppää niitä korkeita esteitä kauan..

Turha siis minun mielestäni huolestua. Enemmänkin olisin huolissani sinusta ja aikuisuudestasi. Elämä ei ole vakavaa ja keppareilla leikkinen aika harmitonta. Nauti siitä että olet terve yms. Kaikki eivät ole, esim pikkusiskollani on syöpä. Se on itseasiassa edesauttanut sitä, etten vähääkään välitä mitä ihmiset ohiajaessa miettii kun me laukataan keppareilla pihassamme. Pitää nauttia ja olla onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla