Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä uraihmiset olette löytäneet seksiseuraa?

Vierailija
18.04.2017 |

Olen siis kolmekymppinen urani kiireimpää aikaa elävä mies. Vapaa aika on vähissä ja työni on hyvin liikkuvaista, joten parisuhteelle ei ole jäänyt aikaa. Toisaalta ei ole aikaa etsiä seuraa baareistakaan, joten seksi on viime aikoina jäänyt elämästäni kokonaan.

Vaikka nautin urastani ja olen todella tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseeni, kaipaan silti seksiä ja läheisyyttä. Miten olette muut löytäneet helpotusta tilanteeseenne?

Toisaalta joskus olen vahingossa onnistunut löytämään naisia, ketkä ovat halunneet vain seksisuhdetta. Ongelmaksi on vain AINA muodostunut se, ettei naiset osaa pitää seksisuhdetta pelkkänä seksinä, vaan joka kerta tunteet ovat tulleet mukaan kuvioihin.

Onko täysin mahdotonta löytää nainen, joka haluaisi vain seksisuhteen ja ymmärtäisi seksisuhteen merkityksen. Ja mistä ihmeestä tällaisen löytää..?

Netissä seksiseuran etsiminen tuntuu aivan mahdottomalta. Pääasiassa olen löytänyt vain maksullisia vaihtoehtoja ja se ei kiinnosta, ennemmin olen ilman. Ajatus siitä, että toinen tekee sitä vain sen takia että siitä hänelle maksan, ei houkuttele.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vie kaiken ajan ja tuon takia vapaa aikaa ei jää kovin paljoa. Sen takia olen päätynyt ratkaisuun että hankin läheisyyttä rahalla.

Vierailija
2/6 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli raha on ainoa keino saada seksiä..? Surullista..

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran raha on ainoa keino, mistä sitten löytää ammattilaisen, joka nauttii myös seksistä. Eikä tee sitä pelkästään rahasta?

-Ap

Vierailija
4/6 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opistossahan noita löytää. Jos ap olet nainen niin moni mies varmasti nauttii seksistä kanssasi ja jos vielä vähän maksat niin...

Vierailija
5/6 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa lukihan siellä, että olet mies. Siis monet sihteerit tarjoaa gfe palvelua. GirlFriend experience you know....

Vierailija
6/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan tosi kiireisessä työssä 90-luvulla ja työpäivät saattoi venyä iltaan asti. Rahaa tuli paljon ja työ oli kivaa. Kerran olin työtoverin kanssa vielä pikkutunneilla, olin tosi väsynyt niin multa pääs yhtäkkiä itku ja työtoveri lohdutti ja päädyttiin sitten suojaamattomaan  salamaseksiin toimiston lattialla ja vielä toisen kerran läheisessä hotellissa jossa nukuttiin pari tuntia ja syötiin aamupala. Sitten takaisin töihin. Se kaveri asui kauempana ja se rupesi nukkumaan meillä öitä, päivisin oltiin ihan muinaan.  Sitten molemmat vaihtoi työpaikkaa, joskus käydään lounaalla. Ei ole enää kiire, se on työtön ja mä teen normi työaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi