Tästä eteenpäin eläin lasteni kanssa, mihin tarvitsisin miestä?
Olen kolmen lapsen yksinhuoltaja, ollut jo monta vuotta. Eroni jälkeen yritin seurustella yhden miehen kanssa, mutta kun en suostunut muuttamaan lasteni kanssa uusperheeseen, erosimme. Nyt olenkin ajatellut, että mihin ihmeeseen oikeastaan koskaan tarvitsisin miestä???? Aion tästä eteenpäin elää vain lasteni kanssa, täysin ilman miestä. Muita? Ja kommentteja mihin yksinhuoltaja tarvitsisi miestä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Eläin on aina parempi vaihtoehto kuin mies.
Eläin on myös AINA ja POIKKEUKSETTA parempi vaihtoehto kuin nainen. Tämä asettaa näin ollen naisen eläimen alapuolelle. Siis minkä tahansa eläimen, vaikka käärmeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minä
MINÄ en MINÄ haluan MINÄ sitä MINÄ tätä.
Kuulostatte ihan äidiltäni. Minä en ole tässä sanomassa, että oli kiva kasvaa ilman isää tai sen mallia. Äitikin tuntuu halveksivan parisuhdettani. En ole varma, minkälainen miehen ja naisen suhde pitäisi olla, kun en ole sitä kotona nähnyt. Syytän äitiäni siitä, että vielä 30-vuotiaana opettelen elämää.
Sen tiedän jo äitiäni paremmin, että parisuhde on työtä, halua ja myönnytyksiä. Ei kivakivaa, vaan työtä jonka tuloksesta molemmat nauttii. Välillä minuun iskee äitini mieli, ja tekee mieli olla minäminä ja lähteä karkuun.
Onneksi vanhempien virheitä ei tarvitse toistaa, mutta katkera olen :( Miettikää niitä lapsianne, en minäkään osannut tätä sanoittaa ennen aikuisuutta. Varmaan vaikutin "onnelliselta". Lapset sopeutuu vaikka mihin, mutta ei kasva ehjiksi.
Hautaankin mennään yksinään, miksi ei saisi elää elämäänsä "minäminä"-asenteella? Puhuen siis muista ihmisistä, omat lapset ovat tottakai eri asia, lapset pitää laittaa itsensä edelle. Mutta noinniinkuin muuten, miksi ihmeessä pitäisi pakottaa itsensä johonkin muottiin jos viihtyy paremmin yksinään? Tärkeintä on kuitenkin olla onnellinen.
En ihmettele elämäntapaasi yhtään, en itsekään tarvitse parisuhdetta.
Ihmettelen vain, miten jaksoit kuitenkin KOLMEN lapsen verran katsella ukkoa, eli vissiin monta vuotta???
Ajattelen aina naisista jotka tekevät jollkin ukolle ENEMMÄN kuin yhden lapsen, että joko naisella on päässä vikaa tai ukko on mainettaan parempi.
Yleensä ensimmäinen vaihtoehto on sopivampi.,.
Näin fiksuja ihmisiä on erittäin harvassa.
Miksi muuten erositte?