Kuinka moni vanhempi tekee näin??
Siis jos lapset saa setelirahaa esim.isovanhemmilta niin ehdotan vaihtoa, annan kasan pikkukolikoita niin lapsi luulee tekevänsä hyvät vaihtokaupat
Kommentit (13)
Kusetat siis muksuas. Toivottavasti toi ei oo kovin yleistä.
No en tosiaan petkuta lapsiani. Isompana lapset ymmärtävät kyllä tulleensa pienempänä petkutetuiksi. Kuinka tyhmiä lapsia kuvittelet tehneesi? Itse laitan setelit lapsen pankkitilille ja osan rahoista lapsi saa tuhlata. Mutta en petkuta. Omat rahani riittävät kyllä, minun ei tarvitse tuhlata lapseni lahjarahoja.
Jaa. Mä oon kauheen ylpee että mun 7 veellä on kolmatta tonnia tilillä.
Se on oikein, ei ne räkänokat rahaa tartte.
Olikohan naapurin muksulle kultaisella ysärillä tehty samaan tapaan. Hän kun innoissaan kaikessa kiltteydessään repi lipastosta löytämänsä sadan markan setelin neljään osaan, että kaikille kavereillekin riitti kioskille karkkirahaa saman verran. Oltiin tuolloin kuitenkin jo 6v ja me muut lapset katseltiin toisen "tyhmyyttä" huvittuneina vierestä. Tyttö ei meinannut millään kioskissa uskoa, ettei sillä satasen setelin neljänneksellä voi ostaa mitään.
Samainen lapsi myös kivenkovaan väitti, että hänen äitinsä ostaa 50mk seteleitä satasilla ja näin tienaa elantonsa. Kotiäitinä taisi äitinsä olla. No johonkin taidekouluun se tyttö kuitenkin pääsi, ettei aivan toivoton tapaus hänestä kasvanut. Tai miten sen ottaa, tappoi itsensä muutama vuosi sitten.
Isoveljeni teki noin. Sen tosin ymmärtää kun oltiin molemmat lapsia. Millainen ihminen huijaa lapseltaan lahjarahat?
Hienot asenteet näköjään monella vanhemmalla. Olen joskus rikkonut rahaa pienempään lasten kanssa, mutta kyllä vaihdot on hoidettu tasan.
Täytyy vain toivoa, että AP:n tapaisten ihmisten lapset sitten pöllivät kaikki rahat, kun AP makaa höperönä vanhainkodissa.
Äitini teki tuommoista ja naureskeli sitten jälkeenpäin.
Hänestä oli myös hirveän hauskaa se että isoveljeni vaihtoi minulta leluja kiviin ja käpyihin kun olin jotain 2 v.
Ihana äiti mulla.
Ihmettelee kyllä kovasti että miksi en luota häneen ja miksi en halua olla yhteyksissä.
Onnea ap valitsemallesi tielle.
Täh. Joo, vaihdan kyllä setelirahat kasaan kolikoita, mutta niitä kolikoita on tasan saman verran kuin setelirahaakin on. Eli jos saa 20e niin saa 20e verran euron kolikoita, esim.
Tämä puhtaasti sen vuoksi että 3,5v rakastaa laittaa kolikoita possuun, seteli ei oo yhtään niin hauska.
Kuka pöljä varastaa lapselta?!
Ei voi olla totta että varastat omalta lapselta. Se on jo sikamaisuuden huippu! Pysähdy miettimään mitä teet ja minkä mallin annat.
Taas hyvä syy, miksi lapsille ei kannata antaa rahaa lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tarina tyhmästä lapsesta!
Lapsesta? Minä näen tässä ahneen ja röyhkeän, lasta hyväksikäyttävän aikuisen.
Hullu.