Vierailija

Tinder-mies on paperilla aivan täydellinen, ja muutenkin ihan ok. Kiltti, ihastunut, siisti ja mukavannäköinen. Ongelma on se että juttu ei luista jos minä en keksi puhuttavaa, olen pitkästynyt ja odotan vain pääseväni hänestä eroon. Ja kun saan viestejä niin ensimmäinen ajatukseni on että kunpa se ei olisi häneltä. Mies on kovin ihastunut ja hehkuttaa miten hauskaa meillä oli... :o

• ylös 7
  • alas 6

Kommentit (18)

Vierailija

Olisit laittanut tietoihin, että halet kuuromykkää....kovin harva meistä osaa ajatuksia lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuuromykkää? Nyt en ymmärrä. Minä nimenomaan etsin ihmistä jonka kanssa olisi luonteva olla ja jonka kanssa keskustelu sujuisi. Nyt olemme hiljaa jos minä en puhu. Sitä mietin että voiko tunnelma tästä vielä muuttua kun itseä epäilyttää. Ap

Vierailija

Ei tosta taida mitään tulla. Paras pistää suhde poikki, ettei toinen kerkiä tosissaan rakastuun.

Vierailija

En ole kovin kokenut deittailija ja aina ajatellut että sen tietää heti jos jonkun kanssa synkkaa. Siksi kyselen kokeneempien mielipiteitä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tosta taida mitään tulla. Paras pistää suhde poikki, ettei toinen kerkiä tosissaan rakastuun.

Samaa mieltä. En usko, että tuosta mitään kehittyy ja siksi olisi reilua miestä kohtaan lopettaa tapailu jo nyt.

Vierailija

Jännittääkö se?

Itse olen kauhea tuppsuu aina alkuvaiheessa, juttu luistaa vasta kun on kunnolla tutustuttu ja rentoudun.

Vierailija

Onko teidän treffit olleet sellaisia että vain istutaan vastakkain jossain ravintolassa tms? Ei se ole rento tilanne monellekaan, jos ollaan ennestään vieraita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko teidän treffit olleet sellaisia että vain istutaan vastakkain jossain ravintolassa tms? Ei se ole rento tilanne monellekaan, jos ollaan ennestään vieraita.

Tää on hyvä pointti. Jos kokeilette vielä kerran koiran ulkoiluttamista / seinäkiipeilyä / pyörän huoltamista / mitä vaan muuta kuin kahvikupin ääressä istumista, siis yhdessä tekemistä, ja päätät sen jälkeen, haluatko vielä tavata?

Vierailija

Ollaan käyty hänen omaan alaan liittyvässä tapahtumassa, kävelyllä, kahvilla ja syömässä. Ei minusta vaikuta jännittyneeltä. Ei kysele mitään, ei rupattele mitään. Kun minä kerron jotakin niin myötäilee ja hymyilee. Mitään keskustelua ei oikein synny, koen että minä kannattelen tilannetta ja hän vain roikkuu mukana. Ei ehdota mitään, paitsi uusia treffejä aina erotessa. Oloni on painostava ja ahdistunut. :( Ap

Vierailija

Ekoilla treffeillä se oli minusta jotenkin normaalia että hän oli niin vähäpuheinen, ja minullakin oli enemmän kyseltävää häneltä joten se ei jotenkin pistänyt silmään. Mutta nyt sen alkaa huomata miten hän ei kysele minulta mitään, eikä kehittele keskustelua tai ylipäätään sano mitään liittyen johonkin mitä näemme tai mitä ympärillä tapahtuu. Niinkuin nyt yleensä toistensa seurassa viihtyvien ihmisten kesken tapahtuu. Ap

Vierailija

No, mä menisin kolmansille treffeille ja nostaisin kissan pöydälle. Kysyisin mieheltä itseltään, onko hän tavallisestikin noin vähäpuheinen ja tiedustelisin, miksi halusi tavata uudelleen, kun ei vaikuta kovin innostuneelta seurastasi. Ei se mitään ota, jos ei annakaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, mä menisin kolmansille treffeille ja nostaisin kissan pöydälle. Kysyisin mieheltä itseltään, onko hän tavallisestikin noin vähäpuheinen ja tiedustelisin, miksi halusi tavata uudelleen, kun ei vaikuta kovin innostuneelta seurastasi. Ei se mitään ota, jos ei annakaan. 

Tämä ehdotus taisi ratkaista ongelmani. Tajusin että en missään nimessä halua enää tavata. Enkä kysyä häneltä tuosta aiheesta. Kyllä hän sillä tavalla vaikuttaa innostuneelta seurastani että hän innokkaasti myötäilee kaikkea mitä sanon ja lisäksi katsoo koiranpentumaisen ihastuneesti. Ja se ei tunnu mukavalta koska itse en ole ihastunut. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä ehdotus taisi ratkaista ongelmani. Tajusin että en missään nimessä halua enää tavata. Enkä kysyä häneltä tuosta aiheesta. Kyllä hän sillä tavalla vaikuttaa innostuneelta seurastani että hän innokkaasti myötäilee kaikkea mitä sanon ja lisäksi katsoo koiranpentumaisen ihastuneesti. Ja se ei tunnu mukavalta koska itse en ole ihastunut. Ap

Kiva kuulla, päivän hyvä työ tehty :)

Uutta matoa koukkuun, AP!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.