Voi huokaus.. alakerran mamma laittaa taas kullannuppujaan kouluun
ala-aste ikäiset pojat juoksevat ja toinen huutaa selvästi "pupunvittu! pupunvittu! " Äitinsä on parvekkeella ja karjuu ovesta että "nyt jumalauta Miro lopetat!" Vastaukseksi tulee naurua.
Tälläistä tämä on ollut kohta 5 vuotta ./ Kun muuttivat , pienempi poika törmäili ilmeisen tahallaan potkuautollaan pattereihin ja kun piti lähteä päiväkotiin, sen kuuli koko talonyhtiö! Yritin olla kärsivällinen, ajatella että lapset on lapsia mutta nyt alan olla kurkkua myöten täynnä tätä joka aamuista sirkusta! tekee mieli mennä juomaan kahvi vessaan, sinne melu ei sentään niin hyvin kuulu...
Kommentit (29)
Olisko jo täysin oikeutetun heippa-lapun paikka?
Meillä naapuri kiroilee ja huutaa lapselleen joka päivä. Rappukin vaan karjuu, ku huutaa "nyt vit*u tule sieltä, taas myöhästytään sun takia"ja samaa rataa kuuluu kotoa. Ei voi olla kovin hyväksi lapselle. Tuo ei edes vastaa mitään:(
Eli ämmä istuu röökillä ja huutaa partsin ovesta käskyjä jälkikasvulle, joka ei kuuntele? Tyypillinen suomalainen aamu, pitäähän se aamukahvi&rööki saada nauttia rauhassa !
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalo asuminen on niitä omia valintoja.
Niin niitä lapsiahan ei saa komentaa eikä heidän äitiään kritisoida vaan vika on tietysti muissa kerrostalon asukkaissa, kun ovat muuttaneet kerrostaloon.
Vierailija kirjoitti:
Eli ämmä istuu röökillä ja huutaa partsin ovesta käskyjä jälkikasvulle, joka ei kuuntele? Tyypillinen suomalainen aamu, pitäähän se aamukahvi&rööki saada nauttia rauhassa !
No nyt on kyllä vahva liioittelun maku ! Itse poltan tupakan sillä välin kun kahvi tippuu ja lapset katsovat piirrettyjä, ikinä ei olla lähdetty huudon kanssa eikä myöhästytty !
Vaikuttaa siltä, että perheessä vanhempien jaksaminen on nollassa ja lapset sekä vanhemmat eivät ole päässeet tai halunneet päästä tarvitsemansa avun piiriin.
Ei hyvältä näytä lasten tulevaisuutta ajatellen, jos tuohon ei puututa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä vahva liioittelun maku ! Itse poltan tupakan sillä välin kun kahvi tippuu ja lapset katsovat piirrettyjä, ikinä ei olla lähdetty huudon kanssa eikä myöhästytty !
Ei silloin tarvitse ottaa itseensä😊 vaikka tupakanpoltto tyhmää onkin. Mutta se on jokaisen tajuttava itse.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, jos ei osaa kommunikoida kotona kuin karjumalla niin silloin ei pidä muuttaa kerrostaloon.
Prototyyppi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että perheessä vanhempien jaksaminen on nollassa ja lapset sekä vanhemmat eivät ole päässeet tai halunneet päästä tarvitsemansa avun piiriin.
Ei hyvältä näytä lasten tulevaisuutta ajatellen, jos tuohon ei puututa.
tämä on totta. Siksi olenkin miettinyt pitäisikö jo puuttua. Ja mitä jos tuo selvä uupuminen menee vielä pahemmaksi.
3
Missä ihmeessä tollasta on. Olen aina asunut kerrostalossa ja meidän rapussa asuu kaksi lapsiperhettä. Koskaan en ole kuullut mitään kiroilua tai huutoa vaan kotkeintaan lasten iloisia ääniä kun juoksevat rapussa kotiin tai ulos. Olen itse 50+ sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tiedät olevasi huono äiti tupakoidessasi kun meni noin tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan puutuin tuohon naurettavaan väitteeseen, että tupakan takia jäisi aamutoimet tekemättä ! Lapsilla on aina aamupala syöty, hampaat pesty ja säänmukaiset vaatteet päällä, vaikka aamurutiinini on se tupakka heti herättyä.
Joo ja lakkoa olen muuten kokeillut pariinkin kertaan, mutta jos on 35v ja polttanut 11-vuotiaasta...
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä tollasta on. Olen aina asunut kerrostalossa ja meidän rapussa asuu kaksi lapsiperhettä. Koskaan en ole kuullut mitään kiroilua tai huutoa vaan kotkeintaan lasten iloisia ääniä kun juoksevat rapussa kotiin tai ulos. Olen itse 50+ sinkku
Siellä missä on vanhempia, joilla on jostain syystä keinot kateissa lasten kanssa. Se voi johtua esim.kriisistä perheessä, uupumuksesta, huonosta mallista omasta perheestä, tai monesta muusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan puutuin tuohon naurettavaan väitteeseen, että tupakan takia jäisi aamutoimet tekemättä ! Lapsilla on aina aamupala syöty, hampaat pesty ja säänmukaiset vaatteet päällä, vaikka aamurutiinini on se tupakka heti herättyä.
Joo ja lakkoa olen muuten kokeillut pariinkin kertaan, mutta jos on 35v ja polttanut 11-vuotiaasta...
Onko röökit loppu vai mikä kiukuttaa?
Joo ja omana seinänaapurina on tuttavani, joka ei polta ja pukeutuu kuin bisnesnainen mutta karjuu lapsilleen jatkuvasti ja kiroilee. Kun taas tämä maihareissa tallustava röökimuija saa asiat omalle jälkikasvulle perille ilman karjumista ja uhkailua että "vittu laitan sut lastenkotiin saatana". Kouluun/tarhaan lähtö tapahtuu hipihiljaa, korkeintaan lapset höpöttävät jotain. Monesti kun odotamme hissiä, seinänaapurista kuuluu huutoa että myöhästytään taas...
Valitettavasti kuka tahansa idiootti saa lisääntyä, jos vain on biologisesti kyvykäs.
Tässä AP:n kuvailemassa tilanteessa voisi olla ihan lasun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon wt-mamma :D Jos ei olisi mennyt tunteisiin, et olisi jatkanut itsesi puolustelua. Eikö nyt viimeinkin olisi korkea aika lopettaa tupakanpoltto, jos haluat nähdä lastesi kasvavan aikuisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Joo ja omana seinänaapurina on tuttavani, joka ei polta ja pukeutuu kuin bisnesnainen mutta karjuu lapsilleen jatkuvasti ja kiroilee. Kun taas tämä maihareissa tallustava röökimuija saa asiat omalle jälkikasvulle perille ilman karjumista ja uhkailua että "vittu laitan sut lastenkotiin saatana". Kouluun/tarhaan lähtö tapahtuu hipihiljaa, korkeintaan lapset höpöttävät jotain. Monesti kun odotamme hissiä, seinänaapurista kuuluu huutoa että myöhästytään taas...
Niin, ei tämä ole mikään pukeutumiskysymys. Kyllä keinottomia vanhempia löytyy kaikenlaisista ihmisistä.
Ensinkään äiti ihmisen ei pidä tupakoida. Näyttää lapsille tosi huonoa esimerkkiä.