Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

>>>> MARRASTEN PE-LA-SU <<<<

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä TOSI sokea, jos se oli jo tehty...

Lueskelin eilen illalla tuota edellistä pinoa, ja tuli tosi kiva mieli, kun niin moni on kirjoitellut (muutama uusikin!), miten mukava porukka me ollaan! Olen samaa mieltä! Itse koen tän kanavan aika tärkeäksi. Kun itse pähkäilee jotain vauvaan liittyvää, niin joku on yleensä jo ehtinyt kysyä samasta asiasta... :) Todella hyvää vertaistukea!!! Jatketaan samaan malliin!

Meillä oli eilen punnitus neuvolassa. Poju on nyt viikossa sen mahatautinsa jälkeen saanu 220g lisää painoa. Saadaan siis jatkaa täysimetyksellä! Jes! Ei mulla mitään ole soseita vastaan, mutta mielelläni jatkan vielä pelkällä maidolla! Tykkään kovasti imettää.

Me saimme myös sen lusikan, kirja saatiin jo 3kk neuvolassa. Luin sen mielenkiinnolla, koska ei ole mitään aiempaa kokemusta näistä asioista... :) Meillä on outo tilanne nyt, poju ei ole nimittäin kakannut kuin ke-aamulla viimeksi. Yleensä kerran päivässä turauttaa vaipalliset. Mä olen tietysti vähän hermona, sillä mahatauti/mikälie alkoi just sillä, ettei kakannut pariin päivään... No vaikuttaa kyllä ihan terveeltä, joten yritänpä olla ressaamatta.

RAPUÄITI, tsemppiä teidän " lasarettiin" ! Jos itelleni tulee hiemankin kuumetta, olen aivan veltto & väsynyt. Joten ei ihme, jos sinua alkaa väsyttämään! Toivottavasti tauti taittuu ja pääsette pian taas normaaliin arkeen!

PAINONPUDOTTAJAT: vieläkö jaksetaan tsempata toisiamme? Kävin tänään aamulla vaa' alla ja tulos oli 78,4kg. Se sairaalaviikko kyllä tarkoitti myös suklaata & karkkia, ei siellä ollut oikein mitään muuta tekemistä. Nyt yritän taas " päästä ruotuun" .

LE CHEILE: tsempit sinulle myös muuttourakkaan! Kai tosiaan tulet sieltäkäsin tänne turisemaan?

KASVUPINOSTA: tehdäänkö niin, että jos haluatte päivittää tietojanne, niin vastatkaa siihen kasvupinoon. Siitä olisi helpompi poimia tiedot kuin näistä päivittäisistä pinoista. Sopiiko kaikille? Eli täälläkin voitte tietysti kertoa, mutta listaa varten myös kasvupinoon. OK? Sopiiko?

Voi, siellä pinoissa oli vaikka mitä mutta enpä enää muista, mihin piti kommentoida... joten jätänpä muille tilaa. Heipsis ja aurinkoista viikonloppua!

Ps. 10kaks, riittäiskö, jos päivitän sen kasvulistan tässä viikonlopun aikana? Oliko sulla se viimeisin koneella? Saisitko sitä tulemaan, niin muokkaan siitä?!

Vierailija
2/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=brown] näätä77: Mulla on se 22.3. päivitetty lista tuolla toisella koneella. Laitan sen sulle kun jaksan avata sen koneen.

[color=aqua] tänne ei kummempaa. Tänään taas mummolaan lähtö.

Päivitän tuota painopinoa taas jossain välissä! [color=red] Laittakaa siis nykyisiä painojanne, niin päivittelen!

10kaks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]

------

Kun saisi nukkua,

niin eihän se vaan väsytä eikä nukuta. Meillä mies on tänään vapaalla ja ilmoitin illalla haluavani nukkua pitkään, vaan heräsin tietenkin siihen kun Onni ennen seitsemää alko porisemaan kovasti. Tunnin verran sitten makasin sängyssä ja torkahtelin miettiessä synytjä syviä. Kasilta ylös, joten se pitkään nukkumisesta sitten =)

Meillä Onni syö bataatti-porkkanasosetta ihan hienosti. Ei ehkä kuitenkaan niin hyvin kuin kapuan peruna-porkkanaa. Joka onkin niin hienoa, että eihän kotona tehtyä sosetta sellaiseksi edes saa.

Se Nestlen kirja me saatiin jo ensimmäisellä kotikäynnillä synnytyksen jälkeen. Oli kyllä tosiaan aika ympäri pyöreetä tekstiä, ei siinä ainakaan meille mitään uutta ollut. Ja nyt tuli sitten lusikkakin kaverille.

Meillä reissuun lähtö on ensi viikon lauantaina, 200km pitäisi ajella miehen vanhempien luokse. Itelleni olen koittanut kehitellä kovasti tekemistä jotta ei isikisi tylsistyminen siellä niinkuin yleensä. Ajattelin koittaa (nimenomaan KOKEILLA) tehdä itse Onnille muutaman sisävaipan. Tosin mun visiot harvoin tuntuu toteutuvan onnistuneesti...

Nyt jos lähtisi pupertamaan aamupalaa naamansa ja sitten päivällä meikä mammaa odottaa jalkahoito hieronnalla. Iiiihanaaa!!! Sain ystävältä syntymäpäivälahjaksi ja nyt on sopiva hetki käyttää hetki hemmotteluun!

Myy ja Onni

Vierailija
4/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihme olo, väsyttää, huono olo, oksettaa, huippaa päästä. Taasko tulen kipeeksi =(

Tanja on ulkoeteisessä nukkumassa, toiveissa että nukkuisi ainakin kolme tuntia. Pari päivää menny huonoilla unilla. Hyvin onneksi syö, ja välillä puree tissiä niila kahella hampaalla...

Maitoo tulee, nytkin vuotaa toinen...se on ehkä tässä inhottavinta. Sänky märkänä, tyttö märkänä, paidat märkiä. En käytä liivinsuojia, niitä menee ihan älyttömästi, ja ihanan lörtsyköitä kun ovat märkiä. Vaihan sitte paitoja useemman päivässä..vähän hölmöö...enhän käytä liivejäkään, pienistä rinnoista se hyöty...

Sain poikien hoitopäivän vaihdettua tiistaille. Päästään käymään sitte tuossa omassa kyläkoulussa, äiti/lapsi kerhossa. Ensi maanantaina mennään pilkille jos ilmat sallii.

Täällä elellään ihan tavallista lapsiperheen elämää.

Jossain luki että rapuäidillä olis ollu kipeenä porukkaa..miteköhän se jakselee!!!Kun ei sukukaan tule apuun?? Voimia sinne kassikaupalla, rekoittain!!!!

Vierailija
5/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan viime aikoina täällä pinoissa on ollu jotenkin erityisen lämmin ja mukava fiilis =)

Me tuumittiin että jos lähettäis ihan extempore anoppilaan. Topi meinaa vähän yskiä ja sen takia ei oikein viittis uimaan mennä lauantaina. On muuten tykänny ihan hirveästi uinnista, mutta kun se vaan sattuu meiän päiväuniaikaan! Meinaa sitten väsyttää pukuhuoneessa kun pois ollaan lähössä, menee itkuksi. Meillä kun poju herää 08 ja menee jo ysin jälkeen ulos päikkäreille. Uinti on 8-10 lauantai-aamusin, joten siinä on sovittelemista. Me ei oo vielä sukellettu ollenkaan just sen takia, ettei väsynyttä vaavia viiti veden alle laittaa.

RAPUÄIDIN katraalle paranemista =)

Ompeluinnostus alkaa nostaa päätään myös täällä, kestovaippoja ja vaatteita ois kiva tehä. Pitäis vaan saada kankaita hankittua. Tilasin jo Ottobren lehden kaavoja saadakseni =)

No eipä tässä, viikonloppuja kaikille, Kitty ei taida kirjotella pariin päivään!

Vierailija
6/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on tullut paljon kirjoituksia :) todella mukava tämä meidän porukka, itse lueskelen päivittäin, mutta aina en ehdi kirjoittaa.. yritän tehdä muutakin kun poitsu nukkuu!

Meillä on nyt viikko syöty perunaa ja tänään perunaporkkanaa. Menee tosi hyvin, kuinka paljon uskallatte antaa kerralla? Sitten toinen kysymys, saako kaurapuuroa antaa 5 kk. Ajattelin heti alkaa antaa kun vaan saa, sais noita yöunia vähä pidemmiksi.

Jossain pinossa oli vaunugallup: meillä brio nova classicit, mustaharmaat, hinta tarjouksessa 499, tuli mukaan pyöränsuojat, sateensuoja, hyttysverkko, aurinkovarjo ja sai valita pehmeän tai kovan kopan. Otettiin pehmeä. Tyytyväisiä ollaan oltu. Meillä myös matkarattaat gracon kun on gracon kaukalo, niin sen saa kiinni, on kätevä. mutta mirage matkarattaissa ei mahdu kovin iso nukkumaan, joten taidan rattaat myydä samalla kun kaukalonkin.

Turvaistuimista: Mitä olette ajatelleet? Me ollaan ajateltu gracon cosmic xtp, jos vaan mahtuu autoon. Meillä on citroen xsara farmari, mutta pieni sisältä.

Nyt alkaa poitsu heräilemään, toisella kertaa enemmän. Ai niin, meillä ei vielä käännytä, nauretaan paljon ja meilläkin liberon sammakko on lempilelu ja maistuu hyvältä :)

Vierailija
7/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin minä, joka en koskaan oikein ole lämmennyt käsitöille, innostuin tekemään meille uudet tyynynpäälliset. En niitä tässä äskettäin väsännyt, vaan viime viikonloppuna äidillä. Itellä kun ei ole ompelukonetta (sattuneesta syystä:).

Toivottavasti Eija75 ei ole tulossa kipeäksi!

Täällä on meilläkin kurkkukipeänä molemmilla ja poika yskii ja tuntuu tukkoiselta. Toivotaan ettei ole hirmuista lentsuaaltoa tulossa.

Vaikka täytyy sanoa, että meillä ei ole sairastettu ollenkaan pojan syntymän jälkeen.

Hitsi kun olen kade teille vauvauinnissa kävijöille! Mies ei ole ollenkaan innostunut vesihommista (toisin kuin minä) enkä oikein uskalla yksin lähteä vauvauintiin.

Nyt joustava vessaan :DD

10kaks (ja poju joka nukahti päikkäreille)

Vierailija
8/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa tulin lenkiltä kotia. Alko ihan tolkuton lumisade, onneks ehti alta pois. Neiti nukkuu vielä ulkona todennäköisesti tovin. Matkalla taas itkas unissansa, hassu tapa.

Mä olen aika huono kommentoimaan, kun unohan samantien kun oon lukenut... pitäs kirjottaa kaiketi ittelle ylös :) Minä myös lueskelen päivittäin, mutten aina kerkee kirjottaa. Kaikilla muilla näyttää olevan käsityöinnostus, mulla se on siivousinnostus, niin päikkäriaikaan usein jotain kevätsiivousta teen... siis isompia kaappien pesuja, mitä ei ton neitin kanssa oikein voi tehdä.

Rapuäidin katraalle pikaista paranemista! Samoin kaikille muille flunssasta kärsiville!

Nyt lähden tästä tilaa viemästä. Jos vaikka vähän siivoilis ennen tytön heräämistä.

T: Hertta ja Anni 4kk ja 18pv

Vierailija
9/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, mä haluun kanssa tollasen liberosammakon. Olen kyllä rekisteröitynyt tohon liberokerhoon, mutta mitään muuta sieltä ei ole kuulunut kuin kerran 2 kpl midivaippoja ja joku kysely mihin ois pitänyt ite maksaa postimaksu. Jäi siis lähettämättä. Täytyypä käydä sivuilla ihmettelemässä.

Turvaistuimista ja kaukalosta. Meillä Britax jyrää eli kaukalona rock a tot, ja hienosti mahtuu sinne vielä. Ja istuimena sitten Freeway. Meillä kanssa menopelinä Xsara Picasso, toivotaan et mahtuu. Toi Freeway on kauheen hyvä, mutta ei meijän kookkaan puoleinen esikoinen mahtunut olee siinä edes kolme vuotiaaksi. Tai ehkä ois mutta kun se käy vaan selkä meno suuntaan, niin ei se enää tolla iällä oikeen takapenkillä sujunut. Two way elite on mielestäni tosi hyvä istuin. Sen saa sekä selkä että naama menosuuntaan, ja on tilava. Ihan pienelle kauhistuttaa kuitenkin kun siinä aika huonot sivusuojat. Freeway on taas ihan kuin kaukalo, eli hyvät sivusuojat.

Hitsit tossa just ukolle päivittelin että kuinka moni on oikein tavannut siippansa netin kautta? Jotenkin aivan ihanan mieletöntä! Ja iso määrä marrasmammoja tunnustautuu lyöneensä hynttyyn yhteen nettirakkauden kanssa. Todella ihana juttu!

Tunnen itteni ihan reliktiksi, kun oon omani tavannut ihan perinteisesti kasvokkain. Joskus ois kiva kuulla, miten se rakkaus roihahti, millainen oli ensi tapaaminen jne. Tosin ei nää nyt vauva-asioita olekaan, kunhan olen kiinnostunut.

Tämä marrasmammojen porukka on joo kiva ja hienovarainen. Tunnustan seuranneeni lokamammoja jo siitä saakka kun omaan laskettuun aikaan oli pari viikkoa. Jotenkin jäin kiikkiin, koska tiesin että he ovat vain vähän aikaa edellä itseä. Ja sitten vauvapuolella sama juttu, oli kiva seurata heidän vavuojensa kuulumisia. Nauroin ihan kippurassa heidän lumisodilleen ja virtuaalijuomingeille. Mun mielestä ne oli hauskoja, aivan hulvattomia. Voi olla et keskustelukanava oli sitten väärä, kun jotkut vetäs sen herneen niin syvälle nenään. Anyway, todella pienestä se riita ja jakautuminen lähti. Ehkä ihan yhdestä väärästä lauseesta. Onneksi me olemme (olemmehan?) ottaneet tästä opiksemme, ettemme toista heidän perässään. Mutta koska edelleen luen noita juttuja tuntuu tosi ikävältä että hauskat vakkarit häippäsi, ja että vieläkin tuolla riidellään.

Mä rupeen nyt siivoomaan (yök)! Joskus vaan on pakko sitäkin tehdä.

Rapuäidin katraalle oikein paljon auringonsäteitä ja voimia. Ja rapuäiti muista nyt olla varovainen kun se sun keuhkokuumeesi oli vasta, ettei vaan uusiutuisi. Toivotaan että pian olette kaikki terveinä, ja että kuopukselle alkaisi pöperöt maistumaan (meillä se homma edelleen huonoa, mut jotain on jo onnistuttukin).

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
10/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä onkin viikko vierähtänyt pelkästään taustailemalla. Ollaan liikuttu paljon päivisin (olen saanut painon pudotus innostuksen kun vaaka näytti ihan kauheita lukemia),joten olen ehtinyt vain käydä lueskelemassa. Tosin on tullut niin paljon kirjoituksia,että kaikkea en ole vielä ehtinyt,mutta uusia kirjoittelijoita näyttäisi liittyneen mukaan. Tervetulos siis minunkin puolesta.

Tänään tosiaan päätin että nyt ei lähdetä minnekään kun on nuo kotityöt jäänyt rempalleen. Nyt sii olisi hyvä touhuta kun neiti nukkuu,mutta mitäpä tekee äippä... istuu koneella ja notkuu vauva-lehden keskustelupalstoilla =D Näihin juttuihin todella jää koukkuun ja joka päivä on pakko päästä ainakin pikaisesti käymään!

Kauheasti en muista mitä juttuja on ollut,mutta vaunuista oli ainakin juttua. Mein vaunut on ostettu käytettynä,150e. Merkkiä en muista ja ihan tyytyväinen olen ollut. Ovat vaan sellaiset rotjakkeet,että auton konttiin on juuri turha yrittää muuta vaunujen lisäksi laittaa,koira mahtuu just ja just istumaan kyytiin vaunujen kanssa. Eipä hirveitä matkoja voida siis mennä kera vaunujen ja koiran. Kävinkin eilen katselemassa matkarattaita,pitänee mennä paremman ajan kanssa joku toinen kerta. Eikä niillä nyt tosiaan kauhea kiire vielä ole.

Muisti on kyllä nykyään niin olematon,etten muista mitä piti vielä kommentoida. Ai niin,kiinteistä taisi olla juttua. Meillä on syöty pottua ja luumua viikon verran,tänään meinasin kokeilla porkkanaa. Luumua olen antanut siinä toivossa,että auttaisi tuon kakan ulostulemisessa paremmin,kun sen tekeminen on ollut meillä koko ajan vähän ongelmana,mutta eipä tuosta kauheesti ole apua tuntunut olevan.

Mie tuossa yks ilta tein vähän soseita pakkaseen,mutta ei se kyllä miun juttu oo,tehdä siis ite. Tietty jonku perunan saa helposti keitettyä ja soseutettua,mut en taida alkaa pakkaseen suuria määriä tekemään,ja meillä on sitä paitsi pien pakkanen,mikä on melkein täynnä koiran ruokaa... =) Sain tuossa muuten hyvän vinkin perunan keittämiseen eli peruna " rei' itettynä" kannelliseen rasiaan mikroon ja jokunen minuutti siellä ja avot. Valmista tuli,ei tarvitse niin kauaa keittää,jos ei tarvitse isompia määriä kerralla tehdä.

Sitä tosiaan piti kysyä tai siis joku olikin asiasta jo maininnut,että millaisia määriä annatte sosetta? Miusta tuntuu,että annan ihan liikaa... Eilen meni perunaa varmaan n. 2 ruokalusikallisen verran. Onko se siis paljon vai vähän,viime lauantaina siis aloitettiin maistelu?

Mitäpä muuta meille,eipä oikeastaan kummempia. Terveinä ollaan oltu. Kääntyily ei vieläkään onnistu,kun se hitsin käsi on tiellä. Hyppykiikkua ollaan kokeiltu pieniä aikoja kerrallaan ja siinä tuntuu viihtyvän,vaikka ei ole vielä ymmärtänyt kiikun ideaa =)

Siinäpä nyt jotain,nyt on pakko mennä tekemään hommia kun sitä varten sisällä nyt ollaan. Yritänpä tässä taas vähän aktivoitua,jotta ehtisi kirjoitella enemmin.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!!!

postanu ja Pinja 4kk9pv

Vierailija
11/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut taas vähään aikaan käynyt, ja oli ihana yllätys kun täällä on oikeen urakalla innostuttu kirjottelemaan! Joku mainitsikin, että ei osaa oikee kommentoida ku asiat unohtuu sitä mukaa kun lukee uutta... Mulla ihan sama ongelma.

Kiinteistä on ollu ainakin puhetta. Miska on nyt syöny jo kolmisen viikkoa, ja ollaan maistettu perunaa, porkkanaa, luumua ja maissia. Nyt vasta pari päivää herra on oikeen aukassu suunsa. Kai vasta nyt tajus, että mistä on kyse:) Kerralla menee vielä aika vähän, pari ruokalusikallista, ja maitoa päälle. Nyt oon antanu myös korviketta, kun tuntuu, että nälkä on vaikka on vähän aikaa sitte syöny tissistä. Eikä painokaan ollu noussu ihan tarpeeks, joten mennää nyt näin.

Vaunugalluppikin siellä jossain oli.. Meillä on kirppikseltä löydetyt Bertini-merkkiset yhdistelmät, oikeen hyvät on ollu, makso 170 euroa. Kai niihin keväällä sitten vaihdetaan se istuinosa.

Miska kääntyy jo molempiin suuntiin ja ihanasti tarttuu kokoajan varpaisiin. Sängystä kun menee hakemaan, ei tiedä miten päin herra siellä köllii:)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!!!

Mollis ja Miska 4kk2vko

Vierailija
12/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green] Kiinteiden määristä: Mulla on myös semmoinen kamala tunne että ahdan lapsirukan ihan täyteen. Jos mitataan pilttipurkilla, niin menee n.½ prk/kerta. Yleensä vielä laimennan niitä pikkasen maidolla tai maissivellillä. Outoa :)

lokalaisten pinoon:

onhan se aika kumma miten pienistä jotkut sen herneen sinne nekkuun saa. Olihan ne ihan piristäviä juttuja. Jotkut ei vaan halua semmoisia juttuja lueskella täällä. Ehkä liian suureksi on sekin homma paisunut!

[color=red] josta tulikin mieleeni. Eikai neitoperhonen nyt kokonaan suuttunut ja häipynyt? Toivottavasti palaat takaisin vielä joku päivä :)

Ymmärtäähän sen, kun heilläkään ei helpoin tilanne, niin pinna on herkkänä.

[/color]

unohteluun:

se on jotenkin vaikea aina muistaa näitä juttuja mihin piti kirjotella :D

itelläkin saattaa välillä olla toinen ikkuna auki, josta kattelen että mitäs pitikään tällä kertaa.

[color=blue] näätä77: Laitoin postia!

mutta nyt laitan pyykit, pakkaan laukun ja odottelen että miekkonen tulee kotiin. Se on taas lähtö. En välttämättä kerkiä kirjotella viikonloppuna, mutta maanantaina taas viimeistään!

10kaks ja Jere (sunnuntaina 4kk :)

Vierailija
13/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=OliveDrab] tiitiliitu: Liityin siihen Libero-kerhoon ja sieltä tuli tervetuliaislahjana semmoinen sammakko. Kummallista, jos olet liittynyt eikä sitä ole tullut.

[color=DarkOrchid4] vaunuista ja matkustamisesta:

Meijänkin Jovit on sen verta isohkot että ei paljon takakonttiin muuta laiteta. Kaksi kauppakassia taitaa mennä :D

Nojoo, ehkä vähän enemmän.

[color=DarkOrange1] keksin syyn tähän innokkaaseen värien käyttöön. KEVÄT :) Ihana jotenkin leikkiä väreillä.

Ehkä pitäisi rajoittaa..

10kaks, jälleen kerran

Vierailija
14/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green] Joku kyseli muuten perheenlisäyksistä marraskuisilla. Ei ole ainakaan vielä jäänyt mieleen kuin yksi. JS79 (jota ei ole näkynytkään aikoihin) kertoi että heille olisi tulossa lokakuussako se oli. Hänen marraskuisensa putkahti maailmaan syys-lokakuussa, muistaakseni.

Ite tein yhen testin, eip ollu plussaa. Menkat ei ole vieläkään alkaneet. Imettänyt olen viimeksi joskus joulukuun lopulla..

Vierailija
15/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kaks pohti, ettei saa yhtä hienoa kuin kaupan soseet.

Meillä on sauvasekoitin Philipsin Billy, ikääkin on jo varmaan 10 vuotta ja sillä tulee kyllä tosi hienoa sosetta! Sinalle kelpasi oikein kivasti tänäänkin noin 1/2 dl peruna-porkkanaa, jota notkistin Nan-maidolla.

Löysin tuossa pinon refluksista ja pakko sanoa, että epäilenpä Sinalla olevan juuri tuon. Maanantaina ajattelin varata ajan lekuriin, koska en enää jaksa tuota oksentelua.

Mut nyt imuroimaan, vielä kun ehtii...

Huomenna tämä mamma menee sovittamaan taas hääpukua, josta on jo kylläkin puolet maksettu... Mutta kaaso saapi nähdä puvun nyt :D

eve ja Sina 4 ja risat

Vierailija
16/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se kesän alussa, kun eventuksesta tulee rouva?

Onkos hääpukua nähtävänä netissä?

Mä olen NIIIIN kade kaikille ensi kesän ja talven tuleville rouville.

Olisi ihana päästä jo suunnittelemaan omia häitä :)

Vierailija
17/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä on marraskuisten mammat mukavaa poppoota, ite käyn lukemassa juttuja joka päivä, mutta harvoin vaan ehin kirjottamaan. me tullaan niin hännähuippuna näissä kaikissa jutuissa että toisaalta ihan harmittaa ku te muut pääsette tekemään ja kokeilemaan asioita joista me ei olla vielä edes " kuultu" ;) siis jos on alkumarraskuusta syntynyt ja meidän poju vasta viiminen päivä niin tässä vaiheessa toi kuukauden ikäero tuntuu aikalailla, hyvää siinä on se että kun teitä kuuntelee niin me saadaan poimittua kaikki vinkitja jipot ja meidän sosekokeilut sitten jsokus tulee olemaan niiltä osin helppoja ku ei tartte kauiheesti pähkäillä että miten kannattas tehä :)) nyt viikonloppuna ajateltiin maistattaa maissivelliä ja odotan kyllä mielenkiinnolla mimmoset ilmeet tulee ja sit taas pelkopersuuksissa että tuleeko mahavaivoja...

Meidän heppu ei vieläkään käänny ei suuntaan eikä toiseen (paitsi sängyssä) mutta aamusta oli taas vaihteeksi oikein hyvää yritystä ja nyt jopa suuttu ku ei päässy mahalleen...hupaisan näköistä toimintaa...

Vaateiden koosta oli jpku pv puhetta ja kummallisia mitotuksia noissa vaatteissa kyllä on, meillä on käytössä vielä äpakkauksen bodeja 60cm jatkopalalla mutta 60cm potkarit menee ihan hyvin, 68 on hirveen isoja mutta sitten on 70cm yökkäri joka nippanappa mahtuu päälle.

vaunut meillä on Ora Jovi Airit ja aivan mahtavat menopelit on liikkumiseen, autoon niitä ei oo kertaakaan vielä sovitettu, mutta tuskin kovin hyvin mahtuu, on sen verta massiiviset. Me ostettiin Gracon matkarattaat ihan sitä varten etä ne on helpompi mahduttaa kahden koiran kanssa mukaan.

Mutta nyt on mentävä pottukattila kiehuu aj mies tulee minähetkenä hyvänsä kotiin ja mie vaan täällä surffailen...herättiin tänään 11.30..

Ai niin ja paino senkun tippuu, hitaasti mutta varmasti -800g toissapäivänä..

Heh ja kiinni jäin ukko tuli just :)))))

Vierailija
18/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa siivouksen lomassa, että ootteko soseet notkistanut korvikkeella, vaikko alkaneet lypsyrumbaan, jotta sitten tissimaidolla notkistaa vaikkei korviketta muuten menekkään? Voiko tuttelia pakastaa? Siis jos sillä soseet notkistaa, niin sitähän menee hukkaan sitten melkeen koko tetra kun muuten tissitellään vielä?

Kyllä nää ajatukset pientä piiriä näyttää tällä mammalla pyörivän. Haluan tietää kaiken taas valmiiks ennenkun soseiden maistelu aloitetaan joskus pääsiäisen jälkeen...

Nyt takas pölyrättiä moikkaamaan niin saan valmista ennenkuin neitonen herää.

T: Hertta ja Anni 4kk ja olikohan se nyt 18pv

Vierailija
19/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä on kyllä mukavin pino käydä lukemassa. Ihan koukussa jo raskausajasta alkaen. Nytkin kesken siivouksen taukoa pidän!

Hertta edelleen!

Vierailija
20/49 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamatu:

Meillä kanssa Jovi Airit! Eipä ole kuin yhdet 4kk aikana tullut vastaan. Mikä väri teillä on ja mistä te ostitte?

Niin ja meijänkin ukko syntyny ihan kuun lopulla. Kyllä se tuntuu se ikäero :) (vaikkei meijän ukon kohalla näy :DDD )