Vierailija

Elämän parasta aikaa viettämässä. Tällä palstalla tulee vastaan paljon kateellisia.

• ylös 1
  • alas 1

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

En kaipaa parisuhdetta, minulla on vientiä muutenkin, joten on hauskempaa vaihdella kumppaneita. En myöskään kaipaa vakiintumista / perhettä tässä vaiheessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä ne tietää, olen huomannut myös että monilla naisilla on ns. avoin suhde. Asun Amsterdamissa, Suomessa en tällaiseen ilmiöön törmännyt, ehkä Helsingissä yleisempää?

ap

Vierailija

No mitä 30-vuotias komea sinkkumies ajattelee 35-vuotiaasta viehättävästä ja akateemisesta sinkkunaisesta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä 30-vuotias komea sinkkumies ajattelee 35-vuotiaasta viehättävästä ja akateemisesta sinkkunaisesta?

Olisin kiinnostunut. Ei viiden vuoden ikäero tässä iässä enää tunnu missään ja olen itsekin akateeminen. Lähtisin treffeille tutustumaan.

ap

Vierailija

Koitin kovin miettiä, mutta ei, ei ole kertakaikkiaan mitään kysyttävää sulta.

T. Hoikka ja nätti kahden lapsen äiti, avioliitossa (kuuluuko näiden maininta jotenkin oleellisesti palstalle häh?)

Vierailija

Tylsimys, tää sama on kuultu noin miljoona kertaa. Siis kuinka joku istuu yksin sunnuntaina ikävissään ja yrittäää vakuuttaa kuinka mahtavaa poikamieselämää hän elää.

Kuinka monta vuotta meinaat jaksaa?

Vierailija

No mutta harmikseni olet siellä Amsterdamissa. Osaisitko antaa vinkkejä, mistä kaltaiseni naiset voisivat esim. Helsingissä löytää kaltaisia ja ehkä jossain vaiheessa myös sitoutumishaluisia miehiä? ;)

- se 35-vee akateeminen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tylsimys, tää sama on kuultu noin miljoona kertaa. Siis kuinka joku istuu yksin sunnuntaina ikävissään ja yrittäää vakuuttaa kuinka mahtavaa poikamieselämää hän elää.

Kuinka monta vuotta meinaat jaksaa?

Jollain ihmisillä on sellainen käsitys, että jos joku on ulkonäkönsä puolesta miellyttävä, niin hänen on kerta kaikkiaan pakko viettää aikansa liehittelemässä vastakkaisen sukupuolen edustajia. Me olemme ihmisiä. Joskus on ihan hyvä viettää vapaapäivää ihan kotona tekemättä mitään. Akkujen lataamiseksi sitä kai kutsutaan ja se on normaalia.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mutta harmikseni olet siellä Amsterdamissa. Osaisitko antaa vinkkejä, mistä kaltaiseni naiset voisivat esim. Helsingissä löytää kaltaisia ja ehkä jossain vaiheessa myös sitoutumishaluisia miehiä? ;)

- se 35-vee akateeminen

Kannattaa tutustua kulttuurialan ihmisiin. Sieltä löytyy sivistyneitä ja tyylikkäitä miehiä, jotka ovat tottuneet naisseuraan, sillä työskentelevät naisvaltaisella alalla. Helsingissä näitä on takuulla!

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluatko naisen ja perheen?

Ehkä jossain vaiheessa, mutta en vielä. Olen miettinyt asiaa, mutta en kuitenkaan halua sulkea sitä vaihtoehtoa kokonaan pois vaikka tuntuukin siltä, että en halua. Kenties mieleni muuttuu vielä. Olen avoin muutokselle, ei sitä tarvi kiveen hakata.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät itseäsi komeana? 

Olen pitkä (186cm), tummat tuuheat pitkähköt hiukset, vartalotyyppini on normaali (ei lihaksikas mutta ei laiha tai lihavakaan), painan 77kg. 

Nuorena olin kiinnostunut (olen yhä) alakulttuureista (punk, hc, nykytaide, dubstep, jne) ja sain sitä kautta paljon naisia, jotka olivat kiinnostuneita samoista marginaalisista jutuista. Luulin, että tämä oli syy siihen että olin suosittu, mutta kun latasin tinderin puhelimeeni, niin sainkin matcheja ihan kaikenlaisilta naisilta, jotka eivät edes osanneet nimetä yhtäkään hc-bändiä tai suomalaista nykytaiteilijaa. Sitten päättelin, että suosioni johtunee ulkonäöstäni ja voin kai kutsua itseäni komeaksi jos niikseen tulee.

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.