mieheni sanoi kerran haluavansa panna shakiraa! mulla ei kiinnosta enaa koskea koko mieheen! en ole patkaakaan shakiran nakoinen. ei se mua haluu!
Kommentit (7)
Ei niitä haaveita ja fantasioita ole myöskään tapana sanoa ääneen!!!
Haloo...
Kuka mies EI haluaisi panna Shakiraa?! Harva vaan voi sa se siita. Panisin minakin mielellani jotain ihanaa, isoa miesnayttelijaa, noin teoriassa.
Ei tuo miehen kommentti tarkoita sita, etta se haluaa pettaa.
Eriasia on sitten se että panisinko jos mahdollisuus tulisi, no en. Ihmettelisin jos mun mies sanois ettei haluais panna ketään kaunista julkimoo. Ihan normaaleja fantasioita joiden ei edes kuvitella toteutuvan. Miehesi nyt ehkä aika karskisti muotoili sanomansa mutta eikö noissa fantasioissa yleensäkkin se paneminen liity asiaan vai jäätelökiskallekko te haaveilette menevänne unelmienne kanssa???
vai kysyikkö että panisikko?
Asioilla on eroja ja täällä jotkut plösöfemakot on jo valmiita lynkkaamaan miehes. No sama tuo mulle ite en tiiä miltä shakira näyttää, joten en tiiä haluttaisko panna vaiko eikö. Ei sillä, että panisin kuitenkaan, koska ei siitä hetken hekumasta kuitenkaan ole korvaamaan nykyistä tilannetta.
Voithan tietty aina ajatella niin, että onpas mies säälittävä kun haluais panna Shakiraa mutta Shakira ei panis häntä vaikka maksettais.
Mutta eihän se tosiaan sitä tarkoita, ettei haluais sua panna!
Olitkos ap tosissas?
Etkö itse ole koskaan ajatellut että voisit mennä jonkun muun kanssa sänkyyn? Kaikilla miehillä on fantasioita muista naisista, varmasti aivan erilaisista kuin millaisen elämänkumppanin on valinnut. Ei siitä ole tarpeen ottaa itseensä.