Millaiset miehet lähestyvät introvertteja naisia?
Introvertit ihmiset ei kai yleensäkään mielellään tee itse aloitetta ja lähesty parinhakumielessä. Tulkitaanko intorvertit naiset yleensä tyhmiksi, alistuviksi, hyväksikäytettäviksi tms. Millaiset miehet yleensä tekee aloitteita introvertteihin naisiin? Useammin introverttimiehet vai päällekäyvät ekstrovertit?
Kommentit (39)
Kaikenlaiset, yleensä kuitenkin puheliaat, itsevarmat, jopa pelimiehet ja joskus jotenkin mielenvikaiset jännämiehet. :D Hiljaiset miehet eivät niinkään.
Netistä löysin oman mieheni, ollaan molemmat introvertteja. :)
Vierailija kirjoitti:
Eikös introvertit naiset vaikuta usein aika mulkuilta ja itseään täynnä olevilta. Ainakin minusta!?
Vaikuttavat. Vaikka miinuksia tuleekin niin kaikki varmaan tietävät, että näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Jännis?
Sellainen jännämies jolla on karvaiset pakarat jotka nousevat ja laskevat perjantaisin sekä introverttien että ekstroverttien naisten päällä. Ja naiset uikuttavat hiljaa.
Uikuttaako introvertti nainen hiljempaa?
Ei kai introvertti mies lähesty kuin erittäin turvallisia kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Introvertti mies lähestyy vasta kun on kerännyt aimo annoksen rohkeutta, ja pelkää hysteerisesti tulevansa torjutuksi. Siksi on hyvä, että on keksitty alkoholi, joka voi auttaa intromiehiä leikkimään hetkeksi ekstroverttiä, että saa iskettyä itselleen naisen.
Introverttiä naista lähestyvät sekä puheliaammat että hiljaisemmat miehet. Introvertti nainen on parhaimmillaan varsinainen saalis: tyttöystävä- tai jopa vaimomateriaalia. Persoonasta riippuen intronainen voi viehättyä itsensä kaltaisesta intromiehestä, tai sitten sähäkästä ja energisestä ekstromiehestä, jos tämä viimeksimainittu antaa naisen olla sellainen kuin on eikä pakota kaltaisekseen.
Itseäni on onnistanut löytää itselleni kultainen intromies.
T. Introvertti nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen introvertti nainen ja mieheni on ekstrovertti. Introvertti antaa ekstrovertille hänen tarvitsemansa tilan.
Saatko itse tarvitsemasi tilan?
Kysyn tätä sillä itse en ole onnistunut pitämään tarvitsemaani tilaa ainakaan kovin voimakkaasti ulospäinsuuntautuneiden kanssa. Siitä oman tilan tarpeesta on jostain syystä muodostunut iso kysymys. Jo se että tarvitsen omaa tilaa koetaan loukkaavana, kun se ekstrovertti kokee viihdyttävänsä minua ja vetää herneet nenään kun kun ei viihdytys ihan joka hetki kelpaa.
En ole edellinen. Minun mies tietää hyvin luonteeni ja osaa pyytämättä antaa tilaa. Meillä on lapsia jotka ovat ah niin ihana tekosyy minulle poistua juhlista etukäteen ja tämä taisi alunperin olla miehen idea :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Jännis?
Sellainen jännämies jolla on karvaiset pakarat jotka nousevat ja laskevat perjantaisin sekä introverttien että ekstroverttien naisten päällä. Ja naiset uikuttavat hiljaa.
Uikuttaako introvertti nainen hiljempaa?
Joo, uikuttaa hiljempaa.
Kaikki ei uikuta lainkaan. Osa vaan hengittää vähän raskaammin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös introvertit naiset vaikuta usein aika mulkuilta ja itseään täynnä olevilta. Ainakin minusta!?
Sinä se olet ihanan nöyrä ja lempeä kun et edes tiedä miltä asiat mielestäsi vaikuttavat vaan kysyt anonyymillä palstalla tuntemattomilta ihmisiltä asiasta. Ehkä vähän vähemmän ekstroverttiyttä olisi viehättävämpää.
T. Introvertti mulkku
Miten on naiset ja miehet? kirjoitti:
Introvertit ihmiset ei kai yleensäkään mielellään tee itse aloitetta ja lähesty parinhakumielessä. Tulkitaanko intorvertit naiset yleensä tyhmiksi, alistuviksi, hyväksikäytettäviksi tms. Millaiset miehet yleensä tekee aloitteita introvertteihin naisiin? Useammin introverttimiehet vai päällekäyvät ekstrovertit?
Et taida tietää juuri mitään introversiosta. Se ei todellakaan näy päälle päin. Olen intro ja vuosien varrella ihan kaikenlaiset miehet ovat tehneet aloitteita. Introversioni ei näy myöskään työpaikalla, opinnoissani tai harrastuksissani. Otsassani ei todellakaan lue "introvertti". Vain itse tiedän, että tarvitsen runsaasti palautumisaikaa ja että viihdyn vapaa-ajalla oikein hyvin ihan itsekseni ja omissa ajatuksissani. Nykyinen elämänkumppanini tietää, mistä on kysymys, kun olen kertonut hänelle asiasta. Tosin vieläkään hän ei ymmärrä, miksi minulle olisi ihan ok olla vaikkapa täysin hiljaa ja ajatuksissani esimerkiksi automatkoilla.
Ärsyynnyn, kun meidät introt yritetään saada näyttämään jotenkin vammaisilta tai omalaatuisilta.
Mun introvertti kaverimies toivoo löytävänsä vähän puheliaamman naisen, ettei olisi ihan hiljaista. Itse luulen, että hän mielellään myös ulkoistaisi naiselleen joitain kanssakäymistilanteita muiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan supliikit ja itsevarmat miehet.
Olisi kauheaa introverttina lähestyä introverttia naista, koska se voisi olla aika hiljaista.
Miten niin? Ei introverttiys todellakaan tarkoita ujoutta tai hiljaisuutta.
Huvittavaa kuinka pitää käyttää sivistyssanaa korvaamaan jotain yleisempää sanaa ja sitten vielä kaiken lisäksi käytetään sitä väärin. Introvertti ei ole synonyymi ujoudelle. Introvertti ihminen tarvitsee säännöllisesti omaa aikaa tai hän väsyy. Ekstrovertti sen sijaan pystyy täysin rentoutumaan muiden ihmisten seurassa ja siten hänen ei ole lainkaan niin välttämätöntä saada omaa rauhaa kuin introvertin. Introvertti ihminen voi olla vaikka kuinka itsevarma ja rohkea sekä hyvä esiintyjä ja väittelijä hän ei vain jaksa olla muiden ihmisten seurassa jatkuvasti.
Esimerkiksi avovaimoni on ekstrovertti, eikä hänelle ole mikään ongelma jos meidän luoksemme tulee kavereita asumaan usean päivän ajaksi. Minä olen introvertti ja minua alkaa uuvuttamaan heidän läsnäolonsa jo viimeistään seuraavana aamuna. En pysty rentoutumaan täysin kuin avovaimoni kanssa tai yksin ollessani.
Vierailija kirjoitti:
Introvertti nainen on hyvä introvertti miehelle. Minullekin introvertti miehenä kelpaisi introvertti nainen. Voisi nussia ja pelata videopelejä hänen kanssaan.
Miten introverttiys ja videopelit liittyvät yhteen?
Tottakai itsevarmat miehet lähestyvät ujojakin naisia eniten, koska he lähestyvät kaikkia eniten. Itsevarma mies ei ehkä samalla tavalla arvosta ujon naisen persoonaa, kuin ujompi mies ehkä arvostaa.
Itse luokittelen itseni ujoksi mieheksi ja otan kyllä mieluummin itselleni hieman hiljaisemman naisen kuin höpöttäjän. Toki naisen pitää saada sanoja suustaan ja olla hyvää juttuseuraa sitten kun pääsee ujoutensa yli.
Vierailija kirjoitti:
Miten on naiset ja miehet? kirjoitti:
Et taida tietää juuri mitään introversiosta. Se ei todellakaan näy päälle päin. Olen intro ja vuosien varrella ihan kaikenlaiset miehet ovat tehneet aloitteita. Introversioni ei näy myöskään työpaikalla, opinnoissani tai harrastuksissani. Otsassani ei todellakaan lue "introvertti". Vain itse tiedän, että tarvitsen runsaasti palautumisaikaa ja että viihdyn vapaa-ajalla oikein hyvin ihan itsekseni ja omissa ajatuksissani. Nykyinen elämänkumppanini tietää, mistä on kysymys, kun olen kertonut hänelle asiasta. Tosin vieläkään hän ei ymmärrä, miksi minulle olisi ihan ok olla vaikkapa täysin hiljaa ja ajatuksissani esimerkiksi automatkoilla.
Ärsyynnyn, kun meidät introt yritetään saada näyttämään jotenkin vammaisilta tai omalaatuisilta.
Itsekin introverttina naisena taas väittäisin temperamentin kyllä usein näkyvän ulospäin olemuksesta ja käytöksestä. Riippuu tietysti ihmisestä ja introverttiyden asteesta. En minä ainakaan kykene/jaksa/halua pidemmän päälle toimia temperamenttiani vastaan, ts. olen niin työ- kuin vapaa-ajallakin hiljaa silloin kun siltä tuntuu, enkä yleensä hakemalla hae sosiaalista kontaktia. Varmasti joku tulkitsee tämän käytöksen väärinkin, mutta eipä haittaa.
Minulla on se epäpyhä kolminaisuus mikä karkoittaa suurimman osan naisista. Olen introverttinen, ujo ja absolutisti. Minua on aina viehättäneet enemmän älykkäät ja introverttiset naiset ja sellaisen toivoisinkin löytäväni, mutta myös minulle feminismin ja vihervasemmistolaisuuden mukana tuoma tietynlainen fundamentalistisuus on kovasti omien arvojen vastainen. Myös avoimien ja ystävällisten naapurintytön luonteisten naisten kanssa tulen hyvin toimeen, mutta heidän kanssaan joudun hyvin useasti sinne friend zonelle, koska näiden kanssa meidän välisen yhteyden eli jännityksen kulmakerroin on hitaudestani ja jähmeydestäni johtuen liian pieni ja toteavat että olen ihan mukava, mutta liian tylsä suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertti mies lähestyy vasta kun on kerännyt aimo annoksen rohkeutta, ja pelkää hysteerisesti tulevansa torjutuksi. Siksi on hyvä, että on keksitty alkoholi, joka voi auttaa intromiehiä leikkimään hetkeksi ekstroverttiä, että saa iskettyä itselleen naisen.
Introverttiä naista lähestyvät sekä puheliaammat että hiljaisemmat miehet. Introvertti nainen on parhaimmillaan varsinainen saalis: tyttöystävä- tai jopa vaimomateriaalia. Persoonasta riippuen intronainen voi viehättyä itsensä kaltaisesta intromiehestä, tai sitten sähäkästä ja energisestä ekstromiehestä, jos tämä viimeksimainittu antaa naisen olla sellainen kuin on eikä pakota kaltaisekseen.
Itseäni on onnistanut löytää itselleni kultainen intromies.
T. Introvertti nainen
Olet onnekas !
T:yksi intromies
Pääasiassa humalaiset ääliöt. Kyl se on itse ryhdyttävä toimeen ja liikuttava omalla epämukavuusalueella, jos kumppanin haluaa. Nimim. Kokemusta on
Miehen kanssa on mukava mennä esim. kahvilaan tai baariin. Istutaan ja kuunnellaan mitä muut puhuu, katsellaan. Eikä kummallakaan ole vaivautunut olo. Eikä kumpikaan sano "mikset sä puhu mitään" tai "sano nyt jotain".