Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti nälkä?

Vierailija
17.04.2017 |

Oon parikymppinen nainen, ja ongelmana siis on se että tunnen itseni jatkuvasti nälkäiseksi. Syön normaalisti ja olen normaalipainoinen. Herkuttelen pari kertaa viikossa mutta elämäntavat ovat kuitenkin terveet..
Kyse siis ei ole makeanhimosta, vaan oikeasti nälästä. Pelkään että tätä vauhtia minusta tulee pian ylipainoinen- jos vain syön kun on nälkä.
Missä vika?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä, että syöt sellaista ruokaa, joka ylläpitää nälkää.

Vierailija
2/4 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut kanssa pohjaton nälkä, niin kauan kuin muistan aina noin 27 ikään asti, sit se on hiipunut pikku hiljaa. Vaikka vielä välillä tulee aikoja ettei nälkä mene millään pois. Ja olen myös siis syönyt nälkään ihan tavallista ruokaa. Veikkaan itse että minulla on alkanut hidastua aineenvaihdunta.

Nälkään aikoinaan auttoi vain tekeminen, jos oli jotain mielekästä tekemistä nälkää ei huomannu.

Avokado oli paras näin viejä, mutta sekin oli lyhyt aikaista.

Minun paino on aikuisiällä heitellyt 6kg sisällä, paitsi raskauden aikana. Jos sinulla ei ole kauheaa painon nousua en suotta stressaisi, jos ahmit suht terveellistä ruokaa, ja liikut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut kanssa pohjaton nälkä, niin kauan kuin muistan aina noin 27 ikään asti, sit se on hiipunut pikku hiljaa. Vaikka vielä välillä tulee aikoja ettei nälkä mene millään pois. Ja olen myös siis syönyt nälkään ihan tavallista ruokaa. Veikkaan itse että minulla on alkanut hidastua aineenvaihdunta.

Nälkään aikoinaan auttoi vain tekeminen, jos oli jotain mielekästä tekemistä nälkää ei huomannu.

Avokado oli paras näin viejä, mutta sekin oli lyhyt aikaista.

Minun paino on aikuisiällä heitellyt 6kg sisällä, paitsi raskauden aikana. Jos sinulla ei ole kauheaa painon nousua en suotta stressaisi, jos ahmit suht terveellistä ruokaa, ja liikut.

Eikä johdu aineenvaihdunnasta jatkuva nälkä, vaan ruuan sisällöstä.  Kenenkään ei pidä ahmia ruokaa.

Vierailija
4/4 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikunto tai närästys, joka vain tuntuu nälältä. Kokeile ottaa Rennie niin selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän