Ensi treffit miehen luona. Menisitkö ?
Jos itse etsisin naisseuraa niin laittaisin heti ison vaihteen päälle ja lupautuisin tekemään ruokaa. Voisitko ajatella nainen että lähtisit ensimmäisille treffeille miehen luokse syömään vaikka klo 17:00 ?
Kommentit (24)
En. Luotettavuus pitäisi todeta ensin jossain muualla.
En. Ensimmäinen pitää olla puolueettomalla maaperällä.
Jos tuntisimme toisemme esim. työpaikalta tai muualta, kaveripiiri ym. , etukäteen niin voisin tullakin.
ei tietenkään sokkotreffeille toisen kotiin!
Jos ei vaarallista, niin vähintäänkin kiusallista, jos jo heti ensiminuuteilla huomaa, ettei tule juttuun lainkaan.
En menisi minäkään yksin vieraan miehen asuntoon.
Milloin oikein uskallatte sitten mennä uuden tuttavuuden kotiin? Tarpeeksi psykopaattinen henkilö kyllä osaa vedättää sen verran hyvin, että "luotettavuuden toteaminen" on mahdotonta.
En todellakaan. Pari kertaa kävin julkisella paikalla nettideiteillä sinkkuaikana, joskus jopa miehen autolla ajreltiin. Luottoystävä tiesi silloinkin miehen nimen ja puhelinnumeron, paikan mihin mennään jne. Hävitti tiedot luvan saatuaan, sama toimi myös toisinpäin. Kotiin en olisi ekoilla tai toisilla treffeillä mennyt.
Vierailija kirjoitti:
En. Luotettavuus pitäisi todeta ensin jossain muualla.
Ja kahden aseistetun vartijan läsnäollessa.
Minä olen mennyt, mutta kerroin miehelle selkeästi etukäteen, että en harrasta seksiä ensimmäisellä tapaamisella. Kello oli jo paljon ja olin lähdössä pois paikkakunnalta seuraavana päivänä. Mies ehdotti että kävisin hänen luonaan teellä ja pitäisimme tietoisesti tapaamisen lyhyenä, parin tunnin mittaisena. Minusta ehdotus oli hyvä, joten suostuin. Yllättäen mies yritti kuitenkin tapaamisen aikana päästä pöksyihini. Pidän seksistä paljon, mutta en halua suhdetta joka perustuu pelkästään siihen, vaan haluan tutustua henkilöön ensin. En myöskään pidä yhtään siitä, että minua yritetään vedättää, johdatella tai manipuloida. Poistuin paikalta sen sovitun parin tunnin kuluttua ja mies oli silminnähden pettynyt tilanteeseen.
Ärsyttää ihmiset, joiden kanssa asioista ei voi sopia reilusti.
/rant
Hold your horses. Kovin oli jyrkät ensikommentit. Sehän kertoisi naisestakin jo jotain nimittäin sen mitenkä vakavissaan ollaan liikenteessä. Miksi se pitää olla puolueettomalla maaperällä ? Kyllä kai sitä nyt voi kokeilla raaputtaa arvan jos vaikka tulisi täysosuma. Mikäli ei natsaisi niin ainahan sitä voi kiittää ateriasta ja toivottaa hyvää loppuelämää.
En lähde tietenkään. Julkisella paikalla kahvin merkeissä ja jos ei miellytä niin voi pian lähtee menemään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mennyt, mutta kerroin miehelle selkeästi etukäteen, että en harrasta seksiä ensimmäisellä tapaamisella. Kello oli jo paljon ja olin lähdössä pois paikkakunnalta seuraavana päivänä. Mies ehdotti että kävisin hänen luonaan teellä ja pitäisimme tietoisesti tapaamisen lyhyenä, parin tunnin mittaisena. Minusta ehdotus oli hyvä, joten suostuin. Yllättäen mies yritti kuitenkin tapaamisen aikana päästä pöksyihini. Pidän seksistä paljon, mutta en halua suhdetta joka perustuu pelkästään siihen, vaan haluan tutustua henkilöön ensin. En myöskään pidä yhtään siitä, että minua yritetään vedättää, johdatella tai manipuloida. Poistuin paikalta sen sovitun parin tunnin kuluttua ja mies oli silminnähden pettynyt tilanteeseen.
Ärsyttää ihmiset, joiden kanssa asioista ei voi sopia reilusti.
/rant
Lisään vielä, että ystävälläni oli totta kai tieto siitä, minkä nimisen miehen luona olen ja missä osoitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin oikein uskallatte sitten mennä uuden tuttavuuden kotiin? Tarpeeksi psykopaattinen henkilö kyllä osaa vedättää sen verran hyvin, että "luotettavuuden toteaminen" on mahdotonta.
Miksi sen kotiin pitäisi mennä?
Tämä manipulointi ja vedätys.Eniten ärsyttää jos mies on ollut todella herrasmies viesteissä mutta osoittautuukin pelimieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä manipulointi ja vedätys.Eniten ärsyttää jos mies on ollut todella herrasmies viesteissä mutta osoittautuukin pelimieheksi.
No niinpä. Joskus joutuu aika monellekin miehelle tuottamaan pettymyksiä, kun he selvästikin ovat oppineet luottamaan siihen, että nainen kyllä lakoaa kun tarpeeksi jaksaa leikkiä huomaavaista. Rasittavaa meille, jotka haluamme löytää todellisen herrasmiehen sieltä joukosta. Onneksi sellaisiakin osuu välillä kohdalle. Mutta pään saa kyllä pitää aika kylmänä treffailun alkuvaiheessa, varsinkin jos sattuu olemaan tunteellinen ja helposti tunteiden vietävissä oleva nainen..
t. 13
vastasin asiallisesti mutta se deletoitiin taas
En menisi.En ottaisi moista riskiä vaan tapaisin julkisella paikalla.