Yläluokkaiset ihmiset huomio! Tässä ketjussa voimme vaihtaa ajatuksia toisten kaltaistemme kanssa!
Esim taloudesta ja kulttuurista.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olit Kansallisoopperan Phantom of the opera -esityksestä?
Näen kohta Phantom of the Operan Lontoossa, joten suurella mielenkiinnolla odotan, että onko roimasti parempi kuin tämä suomalainen Oopperan kummitus.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen vai musta limusiini? Vaikea valinta. Täytyy varmaan varmuuden vuoksi hankkia molemmat, että sopii aina päivän asuun.
Tiedätkö mun isoisänisällä oli Studebacker, isoisällä oli Bentley, isällä ollut vaan mersuja ja kummisedällä Jaquar. Itselläni ei ole autoa, koska en juuri liiku paikkoihin, joihin ei pääse sporalla. Ulkomailla usein liisaan auton ja silloin haluan jonkun perus Audin koska mukavuus.
Fyrkensdottir kirjoitti:
Täällä kirjoitetaan paljon suomen kieli ja minulle se on vähän heikko.
Suomesi on todella hyvää islantilaiseksi. Kerro jotakin Islannin yläluokasta.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen vai musta limusiini? Vaikea valinta. Täytyy varmaan varmuuden vuoksi hankkia molemmat, että sopii aina päivän asuun.
Se menee itse asiassa niin päin, että mitä hienompaan sukuun kuuluu, sitä pienempi ja röttelömäisempi on auto.
Eli limusiinista haaveileva... on...
Viimeksi kun tarkistin, niin Suomessa ei ollut yläluokkaa, joten provohan tämä taitaa olla. Jos et sitten puhu peruskoulun yläluokasta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun tarkistin, niin Suomessa ei ollut yläluokkaa, joten provohan tämä taitaa olla. Jos et sitten puhu peruskoulun yläluokasta.
Mistä tarkistit?
Vierailija kirjoitti:
Paljon kärsitty tuosta yläluokkaisuudesta lähipiirissä, taviksiahan he oikeasti ovat, vaan pitivät lujaa kiinni kummallisesta perinnöstä, jota ei kukaan edes pystynyt todistamaan.
Kammottavinta oli ettei voinut valita kenen kanssa tekemisissä.
Onko tämä taas jotain räntäkylä- osaston porukkaa :(!
Harmikseni en itse ole aatelinen. Isän puoleisen suvun kolme sukuhaaraa on aateloitu 1600-luvulla ja äidin puolelta isoäiti on balttilais-saksalaista aatelia.