Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuisi, jos et neljään päivään tekisi mitään kotitöitä? Mitä seurauksia siitä olisi?

Vierailija
17.04.2017 |

Kotitöiksi lasketaan ruoanlaitto, imurointi, pölyjen pyyhintä, kukkien kastelu, kissanhiekan vaihtaminen, lapasten lajittelu ja muu arjen pyörittely mutta ei tavaroiden laittamista takaisin heti käytön jälkeen, suihkussa käymistä, syömistä tai auton tankkaamista.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitään ihmeellistä.

Mies laittaisi ruoat ja vähän siivoaisi.

Vierailija
2/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta auton tankkaaminen tai suihkussa käynti ei ole "kotityö". Sitä ei myöskään ole tavaran laittaminen käytön jälkeen sille kuuluvaan paikkaan. 

Otinpa nyt kysnileikkurit ja leikkasin kynnet, laitan leikkurit siihen missä olivatkin. Kotityö?

Idioottimainen aloitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiä kertyisi jonkin verran. Puhtaat syvät lautaset loppuisi, jos en sais yhtään niistä tiskata. Muuten en huomaisi mitään eroa normaaliin. Pari päivää ilman kotitöitä on mulle ihan tavallista.

Ei varmaan edes tarvitse mainita, että asun yksin.

Vierailija
4/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtuisi mitään, en edes muista, milloin olen viimeksi tehnyt kotitöitä.

Vierailija
5/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä loppuisi puhtaat astiat ja vaatteet. Tiskipöytä näyttäisi räjähtäneeltä.

Vierailija
6/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on tää pääsiäinen mennyt lähinnä noin. Ollaan syöty joka päivä ravintolassa ja muuten vaan löhöilty sohvalla, niin ja käyty shoppailemassa. Ei mitään ole tapahtunut :D

Vierailija
7/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaana 3kk ja en tehnyt kotitöitä. Meillä kävi siivooja, mummo, pizzataxi jne hyvin usein. Selvisimme hengissä. Meillä on pieniä lapsia.

Vierailija
8/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta auton tankkaaminen tai suihkussa käynti ei ole "kotityö". Sitä ei myöskään ole tavaran laittaminen käytön jälkeen sille kuuluvaan paikkaan. 

Otinpa nyt kysnileikkurit ja leikkasin kynnet, laitan leikkurit siihen missä olivatkin. Kotityö?

Idioottimainen aloitus!

Luepa aloitus uudelleen, tällä kertaa vähän huolellisemmin, ja tunne sitten hetki asiaankuuluvaa nolostusta. Aloituksessa oli yksi virke, joten sen lukemisen sössiminen on kyllä jo saavutus. :D -ap

Vierailija
9/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtuisi yhtikäs mitään. Kukat olisivat vähän nupallaan.

Vierailija
10/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, koska mies hoitaa osan noista muutenkin ja lapasten lajittelemattomuus ei elämää estä. Joskus meillä muutenkin joutuu tiskaamaan, että saa puhtaan lautasen.

Vierailija
11/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiä kertyisi, tomaatintaimet nuukahtaisi pahasti.Teini söisi vain pastabolognesea.

Vierailija
12/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luin kyllä ensin, että suihkussa käyminen ja syöminen ois kotityölistalla.

Vierailija
13/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En ole piika. Ihmetyttää, millaisia luusereita puolisonne ovat.

Vierailija
14/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, koska mies hoitaa osan noista muutenkin ja lapasten lajittelemattomuus ei elämää estä. Joskus meillä muutenkin joutuu tiskaamaan, että saa puhtaan lautasen.

Kotitöitä on tietenkin paljon muitakin kuin nuo mainitsemani. Ne ovat vain esimerkkejä. -ap

Vierailija
15/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari realistista vastausta ja muutama kaukaa haettu. Tai voihan se olla, että kaikkien ei tarvitse tehdä kotitöitä.

nr: 5

Vierailija
16/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä normaalisti muutenkaan aina neljään päivään tee mitään noista. Lapasten lajittelu??

Vierailija
17/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä tekee kotityöt. Mikä on aivan normaalia, sillä me nähdään arkisin muutenkin vain aamulla kun mies lähtee töihin ja mä kouluun ja nähdään illalla kymmenen maissa kun pääsen töistä.

Vierailija
18/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkien kastelu ja kissanhiekan vaihtaminen ei ole kotityö vaan joku on ne hommannut ja on vastuussa itse niistä.

Vierailija
19/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtuisi mitään, meillä mies tekee muutenkin enemmän kotitöitä kuin minä. Tykkäämme molemmat siististä kodista, mutta minä siedän hetkellisesti sotkua ja epäjärjestystä, mies ei. Siispä hänellä on rätti ja imuri heilunut nyt pääsiäisenäkin vähän väliä, mikä on aika rasittavaa.

Vierailija
20/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä normaalisti muutenkaan aina neljään päivään tee mitään noista. Lapasten lajittelu??

Suomalaisten lukutaito... -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi