Mua ahdistaa nämä unet
Hävettää ihan kirjoittaa, mutta jospa sitä sais itsekkin ajatuksia kun niitä laittaa kirjainten muotoon. Eli: seurustelin nuorena (nyt 30 kymppinen) erään miehen kanssa. Oltiin yhdessä jotain 2v. Mies petti minua ja jätin hänet. Oli tarkoitus ensin jättää vain " varoitukseksi" ja ottaa ehkä takaisin, koska hän oli aidosti pahoillaan ja pyysi anteeksi. No tässä välissä tapasin nykyisen mieheni ja rakastuin häneen. Jonkin aikaa siinä meni, etten tiennyt, että kumpaa rakastan ja kumman kanssa haluan olla, mutta jotenkin ajattelin, etten voi luottaa entiseen ja siksi " valitsin" nykyisen mieheni. Menimme naimisiin ja saimme lapsia. Ihan hyvin pystyin unohtamaan tämän entisen paitsi aina kun tapaamme (harvoin yhteisten ystävien luona), niin huomaan, että hän katsoo minua sillä silmällä ja itsellänikin alkaa sydän hakata.
Noin 5 v. sitten satuimme tapaamaan siten, että olimme kahden. Silloin mies kertoi, että kuinka on kaivannut minua ja haluaisi minut takaisin. Sen jälkeen tapasimme pari kertaa, mutta en päästänyt asioita edes kosketus asteelle. Mieskin oli kohtelias, kysyi kyllä saako suudella ym.
Keskustelun tasolla mietin, että petänkö miestäni, mutta onneksi tulin järkiini ja kerroin miehelle, että en halua luopua miehestäni ja lapsistani hänen takiaan. Muutamia kertoja hän vielä soitteli perään, mutta kuulin, että hän oli löytänyt seuraavana vuonna naisen jonka kanssa on nyt naimisisissa.
Ja nyt ongelma: Olen alkanut nähdä hänestä unia. Näissä unissa kaipaan ja haluan häntä. Välillä jopa menemme pettämisasteelle, mutta yleensä haluan vaan keskustella. Näitä unia tulee jopa useita kertoja viikossa ja ne ovat todella todentuntuisia. Ja unia on tullut jo melkein vuoden ajan. Aamulla asiat sitten pyörivät mielessä. Olen miettinyt, että tarvinko jotain terapiaa tms., että pääsen unista eroon.
Mieheni kanssa meillä menee nyt hyvin. Seksielämäkin kukoistaa ja muutenkaan ei ole mitään kriisivaihetta meneillään.
Olisko kenelläkään ajatuksia?
Kommentit (5)
Oli hyviä ajatuksia sulla 2.
Hassua, että näin minäkin olen joskus ajatellut.
no ehkä joskus vanhoilla päivillä sitten... jotenkin mulla on vaan sellanen olo että kyllä me joskus vielä ollaan yhdessä.
[/quote]
Nyt täytyy lähteä töihin, mutta luen mielellään muidenkin ajatuksia, kun palaan.
ap.
Mies oli sellainen tapaus, johon ei saanut mitään kosketusta tunnetasolla. Meillä oli siis pelkkää seksiä, ja itse kaipasin huomiota häneltä. Unissani hän on jotenkin rakastunut minuun... Ne unet ovat häiritseviä, sillä suhteemme loppui lähes 8 vuotta sitten ja oli lyhyt kuin mikä. Mutta jokin opetus sillä ihmisellä oli minulle... Olisi kyllä mukava tavata, haaveilenkin siitä joskus, ja olla ihan ystävä vain.
"Eli: seurustelin nuorena (nyt 30 kymppinen) erään miehen kanssa. "
Edelleen väitän että olet yhä nuori. 30 vuotias ei voi olla vanha vielä vuosiin.
Josko jollain olisi vielä aiheeseen lisättävää.
Ja lisäisin itse vielä sen, että unet häiritsevät just siksi eniten, että ne saavat minut aina ajattelemaan häntä. Haluisin unohtaa hänet ja keskittyä täysillä mieheeni ja perheeseeni. Silloin, kun en nähnyt unia, niin en läheskään näin usein miettinyt tai muistanut häntä.
ap.
miten teillä olisi mennyt jos olisitte palanneet takasin yhteen.
Minua suuresti harmittaa että eräs vanha erittäin hyvä " ystävä" jonka kanssa meillä ei koskaan ole ollut tilaisuutta olla yhdessä ja luultavasti sellaista ei koskaan tulekkaan...
niin minua harmittaa että en tiedä millaista se olisi hänen kanssa ollut, kaikkein kamalsinta tässä on se että molemmilla olisi halua yhdessä oloon ja koittaa tuleeko siitä jotain mutta minä olen naimisissa ja hän seurustelee... tuskin koskaan sitä tapahtuu... =(
Vuorotellen ollaan aina kun toinen on vapaa niin tietty toisella on ollut joku toinen... no ehkä joskus vanhoilla päivillä sitten... jotenkin mulla on vaan sellanen olo että kyllä me joskus vielä ollaan yhdessä.