Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tarvitse äiti-kavereita. Lapselle leikkikavereita löytyy muutenkin

Vierailija
17.04.2017 |

Olen huomannut, että toisia äitejä en ystäviini halua. Onneksi lapsella on leikkiseuraa, koska meillä on kerhoja ja täällä on hyviä leikkipaikkoja joissa käy muita. Minulla on myös kaksi kummityttöä, joiden äitien kanssa nähdään ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Lapset saavat leikkiä siinä, heidän kanssaan tulen jotenkuten juttuun.

Äiti-kerhot sekä tämä palsta on paljastanut äiti-ihmisten todellisen luonteen. On hieman liian tuoreessa muistissa kun kerroin täällä odottavani esikoista ivf-hoitojen jälkeen, niin minulle toivottiin keskenmenoa ja uhkailtiin potkimisilla. Sitä ennen kun sain keskenmenon niin siitä iloittiin täällä kuin viimeistä päivää.

En halua arvostelevia, vertailevia, ilkeitä tai empatiakyvyttömiä ihmisiä elämääni, joten toiset äidit ovat rajattu ainakin toistaiseksi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään vihaa ketään. En vaan voi ymmärtää kuinka toinen äiti tai sellainen joka on tulossa äidiksi voi uhkailla potkivansa mahaan tai toivovansa keskenmenoa. Enkä sellaisia omaan lähipiiriin halua. Ap

Siis täh? Jos joku täysin vieras mt-ongelmainen on sinulle sellaista joskus kirjoittanut tänne av:lle, niin nyt sitten luokittelet kaikki naiset/äidit siihen samaan ryhmään? Oikeastiko näin?

Mistäs tiedät vaikka joku niistä kerholaisista mammoista olisi juuri tällainen ongelmatyyppi ja nyt kersasi leikkii tämän lapsukaisen kanssa sinun tietämättäsi...? Onko sinulla kaikki ihan kotona?

Vierailija
22/22 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän