Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämää valittajan kanssa

Hilu
17.04.2017 |

Hei,
Olen ollut kohta 8 vuotta yhdessä mieheni kanssa. Meillä on kaksi ihanaa lasta, 5-vuotias tyttö ja poika joka on kaksi. Mieheni on työssäkäyvä, normaali mies. Hän on hyvä ja vastuullinen isä.
Ongelmana on vain hänen suhtautuminen ja käyttäytyminen minua kohtaan. Koen että mies ei muuta tee kuin valittaa tekemisistäni, koskaan ei tunnu olevan minulle mitään hyvää sanottavaa mistään. Jos joskus kysyn jotain, vastaukset ovat ylimalkaisia jos vastaa ollenkaan. Minua häiritsee se että hän ei katso minua silmiin puhutellessa. Mies viettää aika paljon aikaa omia hommia tehden, en muista milloin olemme viimeksi käyneet kahdestaan jossain. Olemme molemmat vuorotöissä niin että jompi kumpi on meistä aina kotona joten emme senkään takia näe toisiamme paljon.
Olimme vuoden vaihteen lomalla, oikein odotin reissua että saamme perheen kanssa olla yhdessä. Mitä tekee mies? Murjotti koko matkan, milloin mistäkin syystä. Itsellekin tuli paha mieli kun toinen vaan koko ajan valitti ja näytti nyrpeältä. Tuntui siltä että olen taakka jonka kanssa on pakko olla lasten takia.
Olen luonteeltani positiivinen ja iloinen mutta nyt minusta tuntuu että tämä on alkanut tarttua minuunkin. Mietin koko ajan että mitä mies sanoisi eri asoista ja yleensä se ei ole mitään hyvää.
Olen yrittänyt keskustella mutta se menee saman jankkaamiseksi eikä etene mihinkään. Mies ei ole koskaan lyönyt minua ja korottaa ääntäkin hyvin harvoin. Seksiä meillä ei ole kun minua ei kiinnosta yhtään enää.
Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Minulla on paha olla enkä jaksa tätä enää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla