Jos etunimesi olisi yhden isovanhempasi toinen nimi ja toisen isovanhempasi sukunimi/tyttönimi, niin minkä niminen olisit?
Eli uusi nimesi on yhden isovanhempasi toinen nimi ja toisen isovanhempasi sukunimi/tyttönimi. Saat valita isovanhempi-kombinaation itse, eli keneltä otat toisen nimen ja keneltä sukunimen. Minkä niminen olisit? Minä aloitan: Maria Lehto
Kommentit (70)
Raakel Kivioja
Tai vaihtoehtoisesti Maria Kankaanranta
Vierailija kirjoitti:
En tiedä isovanhempieni toisia nimiä.
Kummallakin isoäidilläni on vain yksi etunimi.
Helena Luoma-aho :-D
tai
Inkeri Pietilä :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ihan samanniminen kuin nytkit. Isoäidin 2. etunimi, isoisän sukunimi (isän kautta tietysti).
Sinulla on neljä isovanhempaa, joten joukossa on kolme muuta sukunimeä, joista voisit valita. Jommallakumalla isoäidilläsi voi olla myös toinen nimi, jota tässä leikkimielisessä ketjussa siis kysyttiin. Toinen nimi, ei etunimi.
Niin on. Se on isänäidin toinen etunimi, ja sukunimi tulee isoisältä (isän kautta).
Minusta on hauskaa, että minulla on juuri se nimi. (Tarkensin tuonne, että 2. nimi.)
Esteban Enrique-Núñez-García Ramírez-Vasquez-Rodriguez-Hernandez-Cortés Martínez-Roberto Smith
Maria Simonen. Molempien mummojeni toinen nimi oli Maria.
Mun isovanhemmilla ei ole toisia nimiä. Heidän aikoihin lapsille annettiin vaan yksi etunimi. Sukunimiä heillä on kaksi, isän ja äidin. Mulla on siis kahdeksan sukunimeä mistä valita (kaksi niistä on minun sukunimiäni virallisesti). Mutta mä voisin olla abuelon etunimeä käyttäen vaikka Amadeo Giraldo. M29 ja latino
Kummallakaan mummollani ei ollut toista nimeä.
Etunimi olisi sama kuin nyt, olen saanut isoäitini toisen nimen nimekseni.
Abdi Hagert