Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akneiho :'(

Vierailija
16.04.2017 |

Mitä tälle voisi tehdä? Aivan hirveältä näyttää. Ja aikuinen siis olen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ja hirveä on suhteellista. 

Toisille muutama näppy siellä täällä on hirveä. 

Oikeasti akneen tehoaa Roaccutane-kuuri. 

Mitä aikasisemmassa vaiheessa sen parempi, ei ehdi jäädä arpia. 

Vierailija
2/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä ja hirveä on suhteellista. 

Toisille muutama näppy siellä täällä on hirveä. 

Oikeasti akneen tehoaa Roaccutane-kuuri. 

Mitä aikasisemmassa vaiheessa sen parempi, ei ehdi jäädä arpia

Näin on. Ainut mitä kadun, on että en ottanut aikaisemmin.

Lisää mukaan kosmetologin ihonhoidot, hyvä kotihoito; mutta nämä ei yksin riitä. Ihotautilääkärille ja aknelääkekuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista, ihan itkettää tämä asia. Onko roaccutanista selvitty ilman pahoja haittavaikutuksia?

Vierailija
4/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos neuvoista, ihan itkettää tämä asia. Onko roaccutanista selvitty ilman pahoja haittavaikutuksia?

Joillakin voi olla. Itselläni ei käytännössä ollut mitään. Käytin huulirasvaa kun huulet ja limakalvot voivat kuivua, mutta limakalvoissani ei ollut mitään hankaluutta.

Ehkäisy pitää olla kunnossa; lapsia ei saa tehdä.

Terkkarilääkäri ei suostunut antamaan minulle reseptiä, kosmetologin neuvosta menin yksityiselle ihotautilääkärille ja sain heti. Kadun tosiaan vain sitä, että en älynnyt aikaisemmin mennä. Olin jo 27 ja jäi arpia. Teininä ei niinkään aknea ollut, tuli vasta kun täytin 20. Aikuisten akne ei tahdo parantua ilman lääkitystä.

Yksi kuuri riitti, oli kuukausia. Jotkut joutuu ottamaan toisenkin.

Vierailija
5/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kuule heti ensiviikolle ihotautilääkärille aika. Maksaa se jotain, mutta kannattaa. Rahat menee turhempaakin.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
6/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuesta :) Onhan tässä tosiaan näköjään toivoa.

Vierailija
7/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, mutta en helvetissä uskalla ottaa Roaccutania. Mitä jos nyt vetää kuurin ja kuulee sitten kuuskymppisenä että tämä olikin nyt sitten tässä, lusikka lentää nurkkaan kun menit silloin 10-luvulla vetämään sitä myrkkyä näppylöihin, josta jälkeenpäin tehdyissä tutkimuksissa selvisi että onkin tosi pahasti esim. syöpää aiheuttava. 

Vierailija
8/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuurin aikana jouduin käyttämään tolkuttomasti huulirasvaa. 

Ja labrassa piti käydä kontrolleissa. 

Sama täällä, ainut mikä kaduttaa on se, että en hakenut kuuria tarpeeksi aikaisin. 

Ehti jäädä tuollaisin "rokkoarpia" :( :( 

Vierailija
9/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roaccutan menossa nyt. Tai eri nimellä, mutta sama valmiste. Itselle 6kk kuuri, nyt n. kuukausi jäljellä ja edelleen on vähän punaista jälkeä, epäilen että kerkesi arvet siis tulla koska iho tasainen. Mulla huulet kuivu, silmät jonkinverran kuivu, selkäkipuja ja jonkun verran mielialaa vetää alaspäin. Kohta onneksi kuuri ohi. Suosittelen kuitenkin!

Vierailija
10/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roaccutan on kallis, mulle yksityislääkäri tarjosi tilalle Isotretinoin Actaviksen. Kuurin söin vuonna 2014. Iho nyt hyvässä kuosissa.

M23

Vierailija
11/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, mutta en helvetissä uskalla ottaa Roaccutania. Mitä jos nyt vetää kuurin ja kuulee sitten kuuskymppisenä että tämä olikin nyt sitten tässä, lusikka lentää nurkkaan kun menit silloin 10-luvulla vetämään sitä myrkkyä näppylöihin, josta jälkeenpäin tehdyissä tutkimuksissa selvisi että onkin tosi pahasti esim. syöpää aiheuttava. 

Noh -  onhan tuota jo syötetty siten, että vanhimmat on varmaa 70 vee. Ei R sivuvaikutuksissa ole syöpää - ja se voi tulla niin miljoonasta asiasta. Itselläni esim. kotona "savustettiin" lapsena (eli vanhemmat tupakoi sisällä) ... mä en näitä nyt surisi.

Joillakin toisaan on mm. limakalvojen kanssa ongelmaa, mutta minulla ei ollut. Huulirasvaa toki käytin huulissa, mutta ei nekään sitten rohtuneet mitenkään erityisesti (se urheilija Norja ... ei niin)

Vierailija
12/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roaccutan on kallis, mulle yksityislääkäri tarjosi tilalle Isotretinoin Actaviksen. Kuurin söin vuonna 2014. Iho nyt hyvässä kuosissa.

M23

Rinnakkaislääkkeitä tosiaan varmaan on jo. Itse söin 1990-luvulla. Olen siis jo 55 nyt (ja ei ole syöpää).

Vierailija
13/13 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida pelkällä ruokavaliomuutoksella lähteä, mutta kannattaa silti syödä terveellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme