Minusta sen adobtiolapsen paikka olisi lastenkoti

jonka täti miehensä kanssa ovat adoptoineet ja ottaneet luokseen asumaan sen jälkeen kun tämän vanhemmat kuolivat tapaturmaisesti? Pariskunnan omat lapset ovat 17v ja 14v ja se siskon lapsi on 13v.

• ylös 1
  • alas 9

Kommentit (4)

Vierailija

Miten niin mitä mieltä? Eikö nyt orvot lapset lähes aina sijoiteta sukulaisille, luojan kiitos. Itse ottaisin siskoni tyttären meille ehdottomasti tuossa tilanteessa. Sisko on yh joten en oleta, että ottaisi vastaavasti meidän 3 lasta, onneksi appivanhemmat ovat luvanneet sen tehdä.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Mitä mielipiteitä tässä nyt haetaan? Puolesta - vastaan? Oletko ihan terve?

Näin asian parhaimmillaan pitäisi mennä eli lapset sijoitetaan vanhempien menehtyessä läheisille ihmisille. Etsitkö ap nyt ihmisiä jotka ovat sitä mieltä että orvot pitäisi lähettää vaikkapa Afrikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten niin mitä mieltä? Eikö nyt orvot lapset lähes aina sijoiteta sukulaisille, luojan kiitos. Itse ottaisin siskoni tyttären meille ehdottomasti tuossa tilanteessa. Sisko on yh joten en oleta, että ottaisi vastaavasti meidän 3 lasta, onneksi appivanhemmat ovat luvanneet sen tehdä.

Sama täällä. Ottaisin vaikka veljeni 4 laskin, jos kävisi niin, että kummatkin vanhemmat kuolisi. Olen sinkku, joten siskosi varmaan ottaisi kolme lastasi. Ei vieraille, jos suvussa mahdollisuus ottaa; ei sisarusparven jakamista.

Serkkuni oli meillä aina kesälomat ennen; on vähän kuin veli edelleen

Vierailija

Ei todellakaan adoptoitua lasta lastenkotiin! Haloo nyt ap! Mietipä omalle kohdalle. Ihanaa, että orvolle on voitu järjestää mahdollisuus tasapainoiseen lapsuuteen ja nuoruuteen. Noin sen kuuluisikin mennä. Ja ehdottomasti adoptoisin siskon lapset, jos sellainen tilanne tulisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.