Onko täällä muita äitejä jotka viihdyttävät itseään lukemalla näitä juttuja samalla kun imettävät vauvansa?
Itse olen melkoisena huvituttina vauvalleni ja hän tykkää nukkua tissi suussa. En osaa itse nukahtaa vauvan ollessa rinnalla, joten olen keksinyt roikkua täällä vauvalehden palstalla lueskelemassa näitä monipuolisia keskusteluja. Harmittaa vaan kun monet kommentoi niin negatiivisesti lähes joka ketjussa mitä olen lukenut. En ymmärrä miksi nähdä vaivaa ja haukkua jotain yksinkertaiseksi, kun voisi vaan jättää lukematta sitten sellaiset jutut joista ei ole kiinnostunut...
Kommentit (10)
Mukava kuulla että joku muukin viettää aikaa näin. Hyviä imetyshetkiä :)
Minä kanssa! Vauva kyllä päästää irti kun on juonut (8 kk) mutta minä jatkan aaveilua ;)
Sääliksi käy naisia jotka joutuu olemaan huvituttina lapselleen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tunnen empatiaa heitä kohtaan jotka kokevat imetyksen liian sitovaksi, been there, done that. Mutta en kyllä yhtään sääli niitä jotka haluaa, osaa ja voi olla rennosti vauva-ajan ja joille on ok että vauva yrittää varmistaa parhaan mahdollisen hoivan ja turvan huolehtimalla että äiti pysyy mahdollisimman lähellä - nukkuessakin. Nämä on niitä evoluution näkövinkkelistä perusteltuja ominaisuuksia, että tarvittaessa muistuttaa äänekkäästi olemassaolostaan jos rinta katoaa liian kauas. Selviytyjäainesta :)
Ja niin mikä olikaan minkä korvike...? Terve aito jalka proteesin, penis dildon, tutti rinnan...?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ainakaan mua sääliä. En ole edes yrittänyt "kitkeä" sitä tapaa, koska ei siitä ole mulle mitään vaivaa. Vauvakin on jo niin iso ettei hän edes enää juuri käytä mua "tuttina". Aika usein syö, nukahtaa ja irroittaa otteensa. Ei tarvitse juurikaan pitää tissiä suussa unessa. Pienempänä teki sitä kylläkin. Ei se oikeasti ole niin raskasta mennä vauvantahtisesti.
Ja kyllä, mäkin roikun täällä aika usein, kun vauva on nukahtanut syliin. Kiva katsella söpöä tuhisijaa ja heittää aivot narikkaan näiden hönttien juttujen kanssa. Luen myös uutiset ja saatan katsoa vähän telkkariakin, jos tulee jotain katsottavaa ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kylmä asenne :( Mikä on ihanampaa pienelle vauvalle, kun torkkua äidin rinnalla. Itse ainakin halusin vauvani nauttivan ja annoin hänen näin tehdä. Nyt vauva on 5kk ja on itse lopettanut rinnalle nukahatamisen. Nuo muutamat kuukaudet ei ole pitkä aika hautoa vauvan kanssa.
Ja kyllä, täällä on roikuttu imetyksien aikana.
Ei huvituttina olosta ole mitään vaivaa. Tämä on kivaa olla pienen kanssa pesässä peiton alla ja silitellä tuhisevaa kultamussukkaa tämän nukkuessa <3
Imettäessä keskityin vauvaan. Hän häiriintyitse, jos jotain muuta tapahtui ympärillä, esim tv on päällä tai kännykän ruudun valo loistaa, eikä voinut syödä.
Samoissa puuhissa täällä! Vauva kyljessä tissi suussa. Joka ilta...