Vierailija

Minä olen ostanut suosikkiartistieni kaikki cd:t ja dvd:t, mutta kuuntelen kuitenkin kappaleet Spotifystä (sillä artistihan saa rahaa joka kerta kun kappale kuunnellaan). Lisäksi käyn keikoilla aina kun pystyn.

Miten sinä tuet suosikkiartistiasi/bändiäsi?

• ylös 8
  • alas 0

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai Saara Aaltoa vai?

Saara Aalto ei lukeudu suosikkiartisteihini. :)

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Käyn keikolla ja ostan levyjä ja fanituotteita. Mielenkiintoinen tää kysymys siinä mielessä, että millä muulla kuin edellä mainituilla tavoilla artistia voi kannattaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käyn keikolla ja ostan levyjä ja fanituotteita. Mielenkiintoinen tää kysymys siinä mielessä, että millä muulla kuin edellä mainituilla tavoilla artistia voi kannattaa?

Ajattelin vaan että jos minulta olisi jäänyt vielä jokin kannatuskeino huomaamatta.

Ja kiinnostaa miten muut menettelevät! :)

-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ajattelin vaan että jos minulta olisi jäänyt vielä jokin kannatuskeino huomaamatta.

Ja kiinnostaa miten muut menettelevät! :)

-Ap

Osta vaikka Öbröö huppari...

Vierailija

Ostan levyt vaikka kuuntelen enimmäkseen Spotifytä (aika paljon myös levyjä soittimella), käyn aika ahkerasti keikoilla koska tykkään käydä niillä. Jos artistilla on miellyttäviä kangaskasseja, saatan ostaa. Muutamia bändipaitojakin minulla on, joita käytän kotipaitoina.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.