Minkä rotuisen koiran ottaisit jos hankkisit koiran?
Ottaisin bischon frisen ehdottomasti. Ihania pikkukoiria ❤
Kommentit (82)
Mäyräkoiran, italianvinttikoiran tai venäjänvinttikoiran. Ehkä tuo borzoi karsiutuisi todellisuudessa pois, mutta haaveilen toisinaan sellaisesta. Komea koira.
Aina kun joku intoaa welsh corgi cardiganista, mulle tulee mieleen lyhytkoipinen corgi, jolla on päällään twinsetti ja helminauha kaulassa 👵
Vierailija kirjoitti:
Joku pieni josta ei lähde paljon karvaa.
T. Kahden kultaisennoutajan omistaja
Ne on kyllä tosi lempeitä.
Kannattaa hankkia vain terveinä pysyviä koiria.
Ulkonäköjalostus pitäisi kieltää.
Irlannin susikoiran. Näin tänään lenkillä sellaisen, todella vakuuttavan näköinen ja kokoinen! Ymmärtääkseni todella lempeitä luonteeltaan.
Amerikan kääpiökettuterrierin. Maksaa 1800€ joten täytynee säästää vielä ainakin vuosi. Eikä nitä taida paljoa Suomessa syntyäkään.
Maremmano Abruzzesen. Aivan mahtava! Varsinkin nyt kun asun ok-talossa. Jos olisi liikaa rahaa, olisin jo hankkinut kaveriksi seropille :)
Vierailija kirjoitti:
Irlannin susikoiran. Näin tänään lenkillä sellaisen, todella vakuuttavan näköinen ja kokoinen! Ymmärtääkseni todella lempeitä luonteeltaan.
Eräs halusi imagonkorotussyistä sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan bernitalous ja sellaisena pysytään. Parempaa koiraa ei ole.
paitsi labbis
Labradorinnoutaja, koska minulla on parhaat kokemukset noista koirista.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tällaisen chow-chown eli kiinanpystykorvan
http://www.notinthedoghouse.com/wp-content/uploads/2013/09/Chow-Chow_52…
Valitettavasti olemme mieheni kanssa molemmat allergisia, joten ei voida ottaa koiraa :(
Aivan ihana nalle ! Minulla on ollut kaksi, jos vielä ottaisin koiran niin ehdottomasti chowin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia vain terveinä pysyviä koiria.
Ulkonäköjalostus pitäisi kieltää.
Jalostuksesta samaa mieltä, monien rotujen kohdalla jalostusta pitäisi taannuttaa takaisin päin.
Ja olisihan se hienoa saada vain terveenä pysyvä koira. Mutta eihän ihmisetkään kaikki pysy terveinä, vaikka geenit olisi millaiset. Notta siinä mielessä aika mahdoton toive.
Meillä on kiharakarv.noutajan ja lapinkoiran risteytys.Varmaan siskonsa kanssa ainoat tuollaiset vahinkopennut☺ Ihana,rakas ja viisas koira.Niin viisas,ettei sen kuullen viiti puhua ees kaikkea.Erottaa puheesta sille tärkeitä sanoja,kuten makkara ja pihalle😁
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kiharakarv.noutajan ja lapinkoiran risteytys.Varmaan siskonsa kanssa ainoat tuollaiset vahinkopennut☺ Ihana,rakas ja viisas koira.Niin viisas,ettei sen kuullen viiti puhua ees kaikkea.Erottaa puheesta sille tärkeitä sanoja,kuten makkara ja pihalle😁
Meidänkin pitää aina yrittää keksiä kiertoilmauksia esim. ruualle ja ulos menemiselle, koska koirat poimivat puheesta nuo sanat vaikka niille ei puhuttaisikaan, ja sitten alkaa armoton vouhotus :D
T. Se kultsujen omistaja
Minulla on ollut monia eri rotuisia, viimeisin on sheltti ja se on niin kiva, että sellaisia voisin ottaa toisenkin. Tai ehkä bordercollien, jos löytyisi hyvä yksilö.
Tää saa vain pelkkiä alapeukkuja, mutta tällaisen omistavat/omistaneet ymmärtää täysin. Muut menee ennakkoluulojen varassa.
Siispä pitbull. Sanokaa mitä sanotte, ne ovat rakastavia, leikkisiä ja erittäin sydämmellisiä. Minä en kouluta niistä tappelijoita, edellisestäkin tuli maailman paras seurakoira.
Kultainennoutaja ♡