Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Uskotko että kelpaisit malliksi jos olisit pidempi?
16.04.2017 |
Tai ainakin olisit nuorena kelvannut?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kelpaisin itse asiassa tämmöisenänikin, vaikka (tai ehkä juuri siksi) että oon aika tavis ylinelikymppinen nainen. Suurin osa mainosmalleista kun ei ole mitään huippumalleja.
Mut miksi ihmeessä haluaisin?