Pelottaaks sua puhhuu mannen kans?
Kommentit (20)
Ei. Selitä tuo vessajuttu. Miksi lapset joutuu juosta ulos tarpeille ja suihkuun?
Minkä ikäisestä alkaen?
Ei ole pelottanut. Miksi pelkäisin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Kuinka voisin lievittää pelkoasi, haluatko tikkukaramellin.
riippuu ihan ihmisestä kenen kanssa jännittää puhua ja kenen ei, ei muusta
Miksi ihmeessä puhuisin mannen kanssa. Minulle riittää, että elätän mannen, olisi kohtuutonta vaatia että sen kanssa pitäisi vielä puhua.
Ei erityisemmin. Olen töissä jonkin verran puheissa romaneitten kanssa ja suurin osa on ollut ihan asiallista sakkia, ei ole ollut ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ei erityisemmin. Olen töissä jonkin verran puheissa romaneitten kanssa ja suurin osa on ollut ihan asiallista sakkia, ei ole ollut ongelmia.
Tulkitsen vastauksen, että jokin kuitenkin kutkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kertoa mannevitsin:
Manne löi toista mannea puukolla selkään, ja kun tämä juoksi pakoon puukko selässään, lyöjä huusi: ottakaa varas kiinni!
No niin. Kivaa. En tohdi kertoa toista.
Arvelutti vähän kerran tehdä kirpputorilla kaupat. Jos olisivat väärennettyä rahaa antaneet.
Kyllä. Suuri osa heistä on väkivaltaisia ja aggressiivisia, moni kantaa myös puukkoa mukanaan. Heillä on myös vaikeuksia hallita käytöstään ja tunnereaktioitaan, joten he ovat arvaamattomia.
En koskaan puhu mannen enkä ählyn kanssa, koska ovat epärehellisiä ja avaamattomia.
Pelottaa. Mannet liikkuu aina isoissa, meluisissa ja uhkaavasti käyttäytyvissä porukoissa. Jos minulle puhuvat, niin haluavat minulta jotain, mitä tuskin haluan antaa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan puhu mannen enkä ählyn kanssa, koska ovat epärehellisiä ja avaamattomia.
Halunnet lisätä listaasi vielä venäläiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kertoa mannevitsin:
Manne löi toista mannea puukolla selkään, ja kun tämä juoksi pakoon puukko selässään, lyöjä huusi: ottakaa varas kiinni!
No niin. Kivaa. En tohdi kertoa toista.
Mannen trialthon?
Kävelee uimahallille, ui ja ajaa polkupyörällä takaisin!
Tottakai pelottaa, koska he ovat usein arvaamattomia, aggressiivisia ja riittävän tyhmiä tehdäkseen jotain terveydelleni vaarallista. Ihan samalla tavoin pelottaa jutella jonkun muun aggressiivisesti käyttäytyvän kanssa. Suomalaisilla tosin on harvemmin aseita mukana, kuten manneilla saattaa olla. Onneksi harvoin olen sellaisessa tilanteessa, jossa en tarvittaessa voi lähteä karkuun. Juoksukisassa minulle ei pärjää juuri kukaan, joten siinä vaiheessa minua ei pelota kuin se, että hänellä on tuliase.
Ei. Mut annee elottaa puhuu mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsen vastauksen, että jokin kuitenkin kutkuttaa.
Osaatko sä lukea ollenkaan vai miten tulkitsit viestin ihan päin mäntyä?
En puhu manneille, mutta en nyt yleisesti ottaen pelkää joka ikistä heistä. Myönnän katsovani halveksuvasti, mutta sitä ei naamastani näe. Eivät he kaikki sentään puukottele porukkaa tuolla kuin viimeistä päivää.
Kyllä.