** EnSkAtTaRiEn VkL (pE. 24.3-Su. 26.3.) **
Kommentit (56)
Tämä tyttö sitten näki varsin levottomia unia... Kai vatsassa tuntui jotain, ehkäpä vain jännityksen tuomaa nipistelyä... mutta vauva jotenkin seikkaili unissa mukana! =) Lisäksi siellä oli kyllä myös 24:n Jack Bauer ja jännittäviä tilanteita... Heräsinkin sitten jo kuudelta, vaikka olisin saanut nukkua tunnin pidempään. Totesin vain, että ei mua enää väsytä ja vaikka väsyttäiskin, niin en kyllä enää nukuttua saa...
Uuden testin vielä tein (paljastetaan nyt, että maanantaista asti tehnyt joka aamu... =/ )
ja nyt plussa oli jo kauniin vaaleanpunainen 3 minuutissa. Joten kai sitä on vaan uskottava, että raskaushormoni mahtaa siellä kasvaa ihan kiitettävän tasaista vauhtia.... Eli ensi jouluna meitä olisi sitten kolme, jos kaikki vaan menee hyvin! Pelottaa jotenkin ajatella vielä paria minuuttia pidemmälle, mutta ainakin tällä hetkellä raskaana ollaan...Tällä hetkellä olisi siis rv tasan 4+0.
Kandivaihe ainakin kyseli, että kuinka kauan ¿harjoiteltiin¿....
Elokuussa siis jätin Nuvaringin pois, mutta varsinaisesti ei vielä yritystä ollut. Mies ei ihan tuntunut valmiilta...tuumas, että harjoitellaan vaan! =) Minä tietysti luulin joka kierrossa olevani raskaana, mutta nyt jälkeenpäin ajatellen... kuvittelin jo siinä vaiheessa, kun oli ovulaatiotuntemuksia. kierto oli kuitenkin 35 pv ja sitten tajusin tissikipujen ym. olevan ovulaatio-oireita ja testasinkin (muistaakseni joulukuussa) ovistesteillä pitikö mun aavistus paikkansa. Tosi vahvat viivat tuli ja siihen jätin tikuttelun.
Eli tämä oli sitten kolmas totinen yrityskierto. Ja kyllä sitä ollaankin aika kovasti pupuiltu. Tässä kierrossa onnistui hyvin tärkeimmällä viikolla joka toinen päivä-menetelmä... ja ehkäpä siinä oli se salaisuus! Viime kierrossa luulisin, että tärkein päivä jäi hyödyntämättä, kun ei töiden vuoksi nähty... Tässä kierrossa oli kuitenkin poikkeuksellista se, etten huomannut mitään ovistuntemuksia. Halutti vaan ihan tosi paljon heti tädin vierailun jälkeen seuraavat 2 vkoa...
Odotan kyllä iltaa jo ihan tosi paljon, kun sitten saan vihdoin kertoa miehelle ilouutiset. Luulen, ettei se usko... :) Oon niin monesti sanonut, että ¿oon varmaan raskaana¿, että kun nyt tässä yhtenä päivänä sitä taas tuumein, niin se vaan naurahti, että ¿niinhän tuota oot ollut aina ennenkin¿....
Jännittää...
oon muuten ollut vähän " äksy" tällä viikolla ja eilen toi sekä Everwood että 24 kyyneleet silmiin...
Ihanaa viikonloppua teille kaikille...
-cactus- rv 4+0
Paljon tarrasukkia matkaan:)) Tulepas sit kertomaan miten mies reagoi!
Ainoaurora: Mulla tullut joka kierrossa missä olen testaillut, haaleita tai suht vahvoja viivoja ovistestiin. Muttei plussaa vielä! Viivan pitää olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva, vasta sitten testi näyttää plussaa. Ihmettelin asiaa ja sitten mulla todettiinkin lääkärissä etten ovuloi lainkaan, ihmekös tuo sitten ettei tullut tosi vahvaa viivaa testiin... Toivottavasti se sun viiva vahvenisi siitä ja saisi sen plussan dbdbdbdb ehkä vaikka jo huomenna=)
Täällä kp10, ja ajattelin tikuttelun huomenna aloittaa jos vaikka ihme tapahtuisi ja olisin alkanut ovuloimaan.
Nyt takaisin töiden pariin...
Mä niin toivon että saisin sen vahvan viivan siihen testiin.
viikonlopun aikana tuo selvinnee.
Mikäs se oli se luntaistuote lääke mitä kaimani kokeilit ?
Ajattelin että jos sitä seuraavaksi sitten testaisi
Se luontaistuote oli Gelee Royale, mitä syön nyt 2 kapselia päivässä ja lisäksi käyn vyöhyketerapiassa kierron ekana päiväna ja sit puolessa välissä. Siis kaikki " vippaskonstit" käytössä mulla:)
Älä vielä luovu toivosta, se viiva saattaa siitä vahvistua viikonlopun aikana!! *Tsemppihalaus*
Mäkin testailen vaikka tosi minimaalinen mahis että yhtäkkiä ovuloisinkin, mut toivoa on ilmassa, pakko olla, muuten ei tule mitään tästä hommasta! Ja hyvä testailla niin tietää sit lääkärille huhtikuussa sanoa että miten tässä kierrossa kävi..
Minäkin näin pitkän ajan kuluttua tulen valottamaan mitä omaan elämääni kuuluuu!!
Olen ihan tietoisesti pitäny nyt jo toista kuukautta hiljaiseloa. Alku kierrosta kun oli se paha angiina ja koulun loppuminen. Nyt siis olen ollut töissä, ja olin jättänyt taka-alalle vauvahaaveet.
Taustalta pitää vielä muistuttaa ettämehän olemme lasta yrittäneet 07/04 alkaen joten kohta olisikin kaksi vuotta täynnä. Jos vielä muistatte niin kävin muutaman hoitokierron ollessani vielä opiskelemassa. Mutta kotipaikkakunnalle palattuani päätin pitää taukoa jonkin aikaa kun alkoi jo tulemaan korvista ovistestien kanssa räpeltämiset ja aamulämpöjen mittailut..
Mutta niinpä vain stressaamattomuus palkittiin ja plussa meille tuli!!!
Että jos joku tuntee epätoivoisuutta pitkän ajan yrittämisen kanssa niin tässä pieni toivonmuru. Näinkin upeasti voi sattua!!
Terveisiä kaikille, ja erityisesti niille jotka minut vielä muistavat!
fio rv 6+5
lipsahti viikot väärin :)
fio rv 5+5
2 viestiä plussasta, ihanaa !
Onnea siis fiorella !
Kuten olemme nyt saaneet huomata että monasti kun lakkaa ns. yrittämästä niin tulosta yllättäen tuleekin.
Tämä rauva poistuu nyt viikonlopun viettoon ja kampaajalle nauttimaan kun joku toinen häärää minun hyväkseni.
Olen niin tottunut pitämään täällä töissä huolta meidän myyntimiehistä että kiva kun joku valillä näkee vaivaa mun puolesta.
Oikein aurinkoista viikonloppua kaikille.
[color=deeppink][size=4]ONNEA FIORELLA!!![/color][/size] Vauvaliimaa matkaan, että pieni kyytiläinen pysyy matkassa!! Sulle, jos kenelle, suo ton plussan! Pitkä odotus palkittiin! Voi, että mä oon onnellinen teidän puolesta! Kävitkö jo o-puolella kertomassa Q:lle ja Pepsikselle ja muille tutuille?
T. Killa (eli Diotima, jos et ollut paikalla kun vaihdoin nikkiä)
mitkä teidän lasketut ajat on? Päivittäisin teidät tonne listaan!
Sitten kysymystä kaikille: mitenkäs me tehdään tuon listan suhteen, laitetaanko siihen jo synnyttäneiden Ensikoiden lapsen sukupuoli ja synttäripäivä tms?
Ja onko ideoita, miten se toteutetaan, jos laitetaan? Mulla on nyt pää ihan tyhjä ideoista...
K.
Sulle se plussa todella kuuluu!!! vauvaliimaa ja tarrasukkia ja terkut pohjoiseen:=)
-mooli
cactus, voi teille on tulossa tosi ihana ilta! Mies varmasti ilahtuu todella paljon ja on onnellinen kun kuulee uutiset =).
fiorella paljon onnea plussasta =)! Onnellisia odotuspäiviä!
mooli, utelisin vielä sen verran siitä lugesta, että auttaako se oikeasti? Kerroit että se pitkittää kiertoasi, mutta jääkö tiputtelut ennen varsinaista tätiä kokonaan pois? Kiitos, jos viitsit vastata =)!
On; tänään kp 13/29 ja ovistesti näytti haamua. Uskon, että huomenna tulee plussa, kahdessa edellisessä kierrossa on mennyt juuri samalla tavalla, että kp 12 nega, kp 13 haamu ja kp 14 plussa. Ihanaa, että edes tämä puoli toimii, mutta sitten vähän oviksen jälkeen saa taas pelätä että kuinka pian tuhrutus alkaa.
Kun (jos) kp 14 saa ovistestistä plussan, niin onkos ovis sitten kp 15 tai kp 16? Eikös se niin mene, kun nuo käyttämäni testit näyttää oviksen 24-48h ennen ovista. *ihan pihalla vaikka käyttänytkin jo jonkin aikaa*
Iloista viikonloppua kaikille enskoille!!
Emma
ARGH kun ei jaksais viikkoa odottaa, että voi tehdä raskaustestin! Koko ajan puntaroi asioita mielessä. On mukamas oireitakin vähän. Ovulaatio siis mielestäni oli 17.3. eli tasan viikko sitten, dpo nyt 7. Eilen nipisteli aika paljon alavatsalta, tänään ei tunnu mitään ihmeellistä. Ei rintojen arkuutta, ei ällötystä tms. HUOH. Kuitenki tulee menkat ens viikolla ;) Sitten olis kyllä hölmö olo. Kavereiden kanssa on puhuttu, että parin viikon päästä tehdään yhdessä jotain, mennään ulos tms. Ja itse miettii että onkohan sitä sitten raskaana. Ei viitsi suunnitella mitään baarireissua vielä. Eikä halua kertoa mitään kun ei ole mitään kerrottavaa.
Ja onnea valtavasti Fio! Muistan sut hyvin viime vuoden Enskoista : )
Nyt suoraan omaan napaan, sorry tytöt: Alavatsassa hassuja juttuja, vähän samanlaisia kuin silloin kun ajaa autolla mäkeä alas tai töyssyissä ja tuntuu sellainen outo olo vatsanpohjassa, niin nyt on ihan itsestään tuollaisia tuntemuksia. Tänään aamulla tuli NIIIIN paha olo kesken pohjoismaisen kokouksen, että pakko oli lähteä kesken pois vähän hengittelemään - silmissä vaan vilisti, kun oksetti niin täysillä. Tosi noloa! Siitä sitten hoipertelin vessaan naama valkoisena - kyllä kollegat katseli aika pitkään...
Kauhea hiki päällä, vuoroin kylmä ja kuuma, pulssi hakkaa täysillä. Joko olen tosi sairas tai sitten - no kyllähän te tiedätte : D Tilasin innoissani jo Advancen testit, niin ehkä sitten täytyy ensi viikolla testailla. Ja taas elätellään toiveita...
Tänään koti-ilta (siis ei raksalle, jee), vuokrataan joku leffa ja saunotaan, ihanaa! Aurinkoista viikonloppua kaikille Ensikoille tasapuolisesti ja plussasäteitä!!
- Jessica -
Vaikka tuolla o-puolella tulee kirjoiteltua, niin käyn edelleen täällä vakoilemassateidän kuulumisianne ja jännittämässä puolestanne. Ja onpas täällä taas hienoja uutisia! [color=red]Hirmuisesti onnea Fiorella ja cactus!!! Ja tarrasukat mukaan masukeille! =)[/color] Mietinkin tuossa joku aika siten, että mitäköhän fiolle kuuluu. Mahtaakohan Naksu tuoda pian samanlaisia uutisia... Onkos Brookesta mitään havaintoa?
Me käytiin eilen äitiyspolilla ultrassa ja mieskin oli mukana. Kaikki oli hyvin: tyyppi on 17,3mm pitkä ja sydän jyskytti huikeaa vauhtia. Kyllä siinä silmäkulmat kostui.
Hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia! (josko Jessica, killa, mooli, aurora ja muut lähtis tuohon fion ja cactuksen peesiin...)
Terkuin, Amy ja EkaVekara rv 8+3
Jessica, tuohan kuulostaa tosi lupaavalta.. Meinaatko tosiaan vielä odotella testin tekemistä? Itse testaisin heti - olenkin aika hätähousu..
Fiorella: onnea tuhannesti! Teidän vauvasta tulee niin rakastettu, ettei enempää voi toivoa.. Kiva kuulla tuollaisiakin plussauutisia näiden pikaisempien rinnalle. Antaa tosiaan uskoa onnelliseen loppuun :)
Ja cactus, loistavaa jos viiva vahvistui jo tummaksi! Yritä nyt kiskaista meidät kaikki muutkin plussa-aaltoon mukaan!
Oma napa: Eilen oli tosiaan vatsakipuja oikein ovistyylisesti, tänään ei mitään. Limat ei edelleenkään muistuta ovislimoja (jotka mielestäni bongasin aika paljon aikaisemmin), mutta kai kroppa vaan sekoilee palatessaan luomukiertoon. Pupuiltiin vielä eilen, joten periaatteessa parin viikon päästä on jännät paikat! Ellei täti nyt kurvaa paikalle ennen sitä..
Hauskaa perjantaita kaikille!
Olenhan joo käyny kurkkimassa o-puolella pidemmän aikaa kun tuntuu niin paljon tuttuja sinne siirtyvän :) Nyt pitäisi vielä kirjoitella ja ilmottautua " virallisesti" odottajaksi :)
On tässä silti vain edelleen niin hirmuisesti totuttelemista! Ja korostan nyt että olen tänä aamuna vasta tehnyt tämän plussa-testin. Joka oli siis niin selvä plussa ettei miehuksellakaan jääny epäilyksen varaa! Oli sille muuten melko shokki kun tulin aamulla puoli seiskan aikoihin huutamaan että nyt ylös nyt ylös! Ensimmäisenä kysyi että onko tullut lunta :) Rassukka..
La on tämän vauvan sivujen laskurin mukaan 19.11. Lisään tämän kyllä vielä esittelylistalle!
Ja onnea myös sulle cactus!! Luin nyt vasta vähän tarkemmin etten ollutkaan yksikseni tämmöisten asioiden kanssa!
JA ENNENKAIKKEA terkkuja Diolle siis Killalle ja Mooli-booli-ystäväiselleni!!! Kyllä tämä teilläkin onnistuu jos kerta meilläkin!
fio rv5+5
ennen kotiin singahtamista viestiä...
Eli löysin jostain kaapin pohjalta vanhan apteekin oman (Biocard?) testin, jonka sitten jostain hetkellisestä mielenhäiriöstä tein. Ja ensin laskin kalenterista että jos lasken tädin tulon tuhruvuodosta, niin sitten kp 20 tänään. Ja kuinka ollakaan, sain tulokseksi superhimmeän himmeän haamun. Voi vitsi että olen täpinöissäni!! Liian aikaisin tietysti testasin ja mitä tahansa saattaa vielä tapahtua mutta joka tapauksessa pakko oli kertoa! Nyt olen nettipimennossa tän viikonlopun mutta jatkan omia omanapaisia juttujani taas maanantaina. Heippa!
- Jessica -
HAUSKAA VIIKONLOPUN ALKUA!! :)
ONNEKSI OLKOON CACTUS ja FIORELLA!!! (toivottavasti muistin " nimet" oikein.. :) )
Millonkohan itse saan olla noin onneni kukkuloilla?? Tuntuu niin kaukauselta oma vauva..
Olin käymässä shoppailemassa tänään kummityttöni ja kaverini kanssa (siis kummityttöni äiti). En kuitenkaan löytäny itselleni mitään.. Oikeastaan oli hyvä, etten ostanukaan mitään, kun eilen saimme vietyä todella suuren lastin tavaraa hyötykäyttöasemalle.. Huh huh oli siinä urakka! :) Mutta olempas sentäs saanu aikaiseksi jotain hyödyllistä tämän minun " pienen loman" aikana! :)
Ukko lähti tänään reissuun, tulee su:na takaisin, en tiedä miksi, mutta on kamalan ikävä jo!! :) Ma:na lähtee taas kursseille ja tulee sitten taas pe:na kotiin.. Onnex ei sitten lähde muutamaan viikkoon mihinkään! :)
Ovulaatio pitäs tapahtua muutaman viikon päästä ja onneksi on oma KULTA kotona silloin.. Saa nähä miten sitten käy, onnistaisko seuraavasta kierrosta?? Nyt on menossa kp 3/30-43 ja ajattelin aloittaa epäsäännöllisten menkkojen takia tikutuksen kp 11, eli ensi viikon lauanataina (1.4.).
Siskoni on tulossa yökylään tänään, pitämään seuraa minulle :) Huomenna lähden ystävien kanssa Kalajoelle kuuntelemaan Yölintua. Ovat kehuneet hyväksi " bändiksi" .. Katsotaanpa onko se minun makuuni :)
AURINKOISTA VIIKONLOPUN JATKOA KAIKILLE ja kirjoittelen taas pian!!
:) L.
Mahtavia uutisia! kyllä itselläkin toiveet taas kasvaa, kun kuulee hyviäkin uutisia!
Myös Jessica on varmasti aiheesta innoissaan, aika hyvältä kuulostaa nuo oireet ja sit se etuaikainen testi kans, tuu sit heti kertoon lisäkuulumiset!
Joo ja olis kiva kuulla miten teidän miehet reagoi?
Ihan huippua Fio teille kovan yrityksen jälkeen!! :)
omaa napaa... täti on poissa mutta tuntuu että niin mieskin. Tänään ärsyttää jostain syystä suuresti nuo miehen työt, kun se välillä on helsingin toimistolla töissä, siis 200 km päästä täältä ja ne päivät venyy. ja tällä viikolla se on tosiaan ollut joka päivä siellä, niin voitte vaan kuvitella kuinka virkeä se on kotona? Ja tänään lupas lähteä aikaisemmin, mutta eipä näy vieläkään kotona... ärsyttää.
Aika vaikea lisääntyä kun ei miestä näy.
Ja hassua tämä ärsytys juuri siksi, että mieheni on normaalisti paljon enemmän koti-ihminen kuin minä eikä yleensä ole juurikaan kotoa poissa tai tee pitkää päivää. Nyt niillä on kiire toimistolla ja nyt just en jaksais sitä. Haluisin pupuilla meille vauvoja...
No ensi viikko on taas uusi edessä, sehän otollista aikaa meille olisikin.
Nyt alkaa vaikuttaa hyvältä taas tämä plussa-aalto, koitetaan kaikki hypätä mukaan!
kivaa viikonloppua!
-ii-
Ihan pakko oli heti aamusta tulla tänne juhlimaan, sain aamulla ovistestiin haalean viivan, tämä siis tarkoittaa että mä OVULOIN, mikä riemun paikka oli kuulkaa.
Mä olen jo pari kuukautta epäillyt ovulaationi tapahtumista, ja nyt se on sitten tuli kuitenkin.
Ainoa harmi tässä on se että nyt on kp14/24-27-?? joten jääköhän tuo luteaalivaihe hieman lyhyeksi ?
Viikonloppuna meillä siis " pökitään" niin maan vimmatusti jos vaikka saataisiin tulosta aikaseksi.
Ei olisi viikonloppu paljon paremmin voinut alkaa !
Kampaajalle veilä kutrien suoristukseen niin elämä hymyilee !
HALEJA -AinoAurora-