Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Se on mulle eräänlainen mielen harjoitus. Sitähän sanotaan, että tulee mestariksi jossain asiassa kun tekee sen 10 000 kertaa. Minä tulen mestariksi karatessa ja mindfullnesissa.

• ylös 3
  • alas 4

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miks ulkona on noin kylmä?

Mä en osaa sanoa, koska en ole ulkona.

ap

Vierailija

Itse aion suorittaa käteenveto liikkeen eli jäykistyneen siittimen esinahkaa vedän ees taas ees taas 15000 kertaa. Ja olen onnellinen mies koska minun valtikkaani ei ole silvottu. Toivottakaa tsemppiä ja kestämistä minulle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osaatko muka laskea niin moneen?

Teen ne sarjoissa ja pidän tukkimiehen kirjanpitoa.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse aion suorittaa käteenveto liikkeen eli jäykistyneen siittimen esinahkaa vedän ees taas ees taas 15000 kertaa. Ja olen onnellinen mies koska minun valtikkaani ei ole silvottu. Toivottakaa tsemppiä ja kestämistä minulle!

Toivotan hyviä luistoja

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toivotan hyviä luistoja

ap

:D

Hyviä liukumisia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

HUH nyt on herkkä olo!