Vierailija

Onko teillä joitain inhokkiposeerauksia tai tapoja, jotka ärsyttävät Facebookin profiilikuvissa tai Insagramin feedissä?
Viittaan nyt näihin massapostaajiin, joilla on useita samanlaisia kuvia, eikä niin,että olisi tyyliin yksi duckface- profiilikuva ollut vuodesta 2008. :)

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

En ole nähnyt vielä ärsyttäviä kuvia. Joko mulla on fiksuja kavereita tai en ole kranttu. Laita vain sellainen kuva joka sinua itseäsi miellyttää. Kaikille et kelpaa vaikka kuorruttaisit itsesi kinuskikastikkeella. 😄

Vierailija

No liiallisesti käsitellyt kuvat ärsyttää, tai säälittää.. koska ne kuvankäsittelyt kuitenkin näkyy kuvasta ja kaikki tietää miltä oikeasti näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun yhellä plus kolmekymppinen työkaveri tekee jokaisessa kuvassaan joko voitonmerkkiä tai näyttää peukkua pystyssä. Se on jotenkin huvittavaa, kun niitä peukkukuvia on montakymmentä. Mutta ei ehkä ärsytä.:D

Vierailija

Vanhat tädet tekee nuorisomerkkejä käsillään

Aikuiset naiset poistavat kaiken kontrastin ja ylivalottavat kasvonsa tai laittavat filtterin kasvokuvaan

Kuva otetaan n. 2 metriä ylempää jotta päänmuoto muuttuu

Tukka peittää osan kasvoista

Duckface ja sparrowface

"Ruma irvistys", jonka yleensä tekee erittäin kaunis nainen

Keikistelypää, joka ei ole koskaan suorassa

Jättipää, joka rajaa otsansa kuvasta

"Hauskat" snäptsät kuvat ja pelleilykuvat "hei olen söpö possu"

"Tyttöjen kanssa kannat kattoon" feikkihauskaamuodikkaasti, skumppalasi skumppalasi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.