Onko Jenni Vartiainen velojen esikuva?
Lapseton vahva itsenäinen nainen joka menestyy urallaan? Luulisi että on esikuva niille jotka ei lapsia tee
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mitä me Jennin haaveista tiedämme. Vaikka haluaisi suurperheen, mutta miestä ei löydy.
Totta, me ei tiedetä jennistä oikein mitään. Sen takia pintapuolisesti vaikuttaa siltä että Jenni on vela jolla hyvä ura. Ainakin itse mutuilen että voisi toimia esikuvana monille vapaaehtoisesti lapsettomille naisille
Minä olen vela, mutta en tarvitse mitään esikuvia. Uskallan kyllä ihan itse olla oma itseni.
VELAt ovat viisaita kuin ei tee mitää lapsi katradta kuolevalle planeetalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä me Jennin haaveista tiedämme. Vaikka haluaisi suurperheen, mutta miestä ei löydy.
Totta, me ei tiedetä jennistä oikein mitään. Sen takia pintapuolisesti vaikuttaa siltä että Jenni on vela jolla hyvä ura. Ainakin itse mutuilen että voisi toimia esikuvana monille vapaaehtoisesti lapsettomille naisille
"Jolla hyvä ura" :DD Juu en käyttäisi noita sanoja tässä yhteydessä kun artistilla käytännössä ura ohi
Luulen, että velat ovat niin sinut itsensä kanssa etteivät tarvitse siihen lapsettomia esikuvia. Tuntuu että muille se on paljon suurempi ihmettelyn ja kummastelun aihe, syitä jne kaivellaan ties mistä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jolla hyvä ura" :DD Juu en käyttäisi noita sanoja tässä yhteydessä kun artistilla käytännössä ura ohi
Sinulla näyttäisi olevan elämä ohi kun et muuta sisältöä keksi kuin yhden artistin dissaaminen.
Jenni Vartiainen on niin nuori, että voisi olla mun tyttäreni (LOL). Vapaaehtoisesti lapsettomia on ollut maailman sivu, ja esikuvia on löytynyt kun on vähän kaivellut.
Mun esikuviani ovat olleet mm. Mae West ja Helen Mirren.
Onneksi olen joutunut kuuntelemaan duunissa SuomiPoppia, koska muuten olisin että "kuka on Jenni Vartiainen?" Ei ole ihan oman maun mukaista musiikkia...