Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, joka luultavasti antaisi miehen pienen suhteen anteeksi...?

Vierailija
24.03.2006 |

Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta luultavasti tekisin niin.... olemme olleet nuoresta saakka yhdessä (tosin emme ole vieläkään vanhoja..), muutin kaukaa tänne miehen kotikylälle, todellinen elämänmuutos siis! melkein heti aloin odottamaan esikoistamme ja 2v siitä menimme naimisiin. nyt meillä 2 lasta ja oma talo, varsinainen ydinperhe.. ja onnellisiakin olemme. =)

Muutin miehen luokse suoraan omien vanhempieni luota jonka jälkeen he möivät vanhan kotimme ja muuttivat pienempään asuntoon... eli siis musta tuntuu että mulla ei oikeen ole mitään " juuria" mihin palata jos niin kävisi että miehellä olisi suhde tms.

En edes muista sellaista elämää kun en ollut mieheni kanssa tai kun me olimme kahdestaan (=ei ollut lasta)...

Olen jo niin tottunut tähän elämään, että tuskin ihan vähällä tästä luopuisin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin antaisin ehdottomasti anteeksi.

Vierailija
2/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukattua oloa ei pysty kukaan muu kuvitteleen, kuin sen itse kokenut, joten en usko, että kukaan voi tietää miten toimisi, ennen kun jos omalle kohdalle sattuu näin huonosti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toki se sattuisi, mutta luulen etten osaisi siltikään päästää irti... en tiedä onko sekään sitten hyvä juttu.. unohtaa tuskin koskaan täysin voisin, mutta nielisin pettymykseni lasten ja perheemme takia.

Vierailija
4/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ääliö äijä meni ja hyppäsi vieraaseen sänkyyn. Oli sitten muutaman minuutin rytkytys tärkeämpi kuin minä, koti ja kaksi yhteistä lasta. Minä en pystynyt antamaan anteeksi, saatikka unohtamaan. Vaikeaa oli, mutta näin parempi. Meni kylläkin 4 piiiitkää vuotta ennen kuin löysin rinnalleni Miehen.

Vierailija
5/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kuvottavasti sanottu: PIENEN SUHTEEN? No mikäs sitten on ISO suhde? Sekö että pettääkin kuukauden eikä viikkoa?

Mua on petetty, ja en antanut anteeksi eikä tarvitsekaan. Parempiakin miehiä on olemassa. Kyllä siihen pettämiseen liittyy niin paljon kaikenlaista muutakin valehtelua, että en usko että koskaan sinäkään unohtaisit tai luottaisit mieheesi.

Vierailija
6/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tiedostanut, että MINULLA on oikeus nauttia elämästäni ja olla täysipainoisesti onnellinen.