Oletteko huomanneet, että vesi kiehuu kattilassa paljon nopeampaa jos muistaa laittaa levyn päälle?
Kommentit (19)
Mä taas olen huomannut, ettei bussikortilla voi maksaa ostoksia vaikka sitä heiluttelisi miten tomerasti siinä korttikoneen kyljessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin varma että liesi on rikki kun ei vesi kiehu sitten millään. 15 min jälkeen oli ihan kylmää ja levy täysillä. Sitten muistin että sulake oli matkan ajan pois päältä. Kummasti nopeutti lämpenemistä kun sen napsautti päälle! Jännä homma.
Mä tuskailin kerran hiustenkuivaajan kanssa, että on varmaan rikki kun ei mene päälle ja huikkailin jo kämppiksellekin, että olisko sulla lainata kuivaajaa? No, kämppis tuli ja korjasi mun ongelmani laittamalla töpselin seinään.
Astianpesukonekin tekee paljon puhtaampaa jälkeä, kun muistaa avata hanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin varma että liesi on rikki kun ei vesi kiehu sitten millään. 15 min jälkeen oli ihan kylmää ja levy täysillä. Sitten muistin että sulake oli matkan ajan pois päältä. Kummasti nopeutti lämpenemistä kun sen napsautti päälle! Jännä homma.
Mä tuskailin kerran hiustenkuivaajan kanssa, että on varmaan rikki kun ei mene päälle ja huikkailin jo kämppiksellekin, että olisko sulla lainata kuivaajaa? No, kämppis tuli ja korjasi mun ongelmani laittamalla töpselin seinään.
Täällä oli tietokone rikki samasta syystä yksi päivä! :D
Vierailija kirjoitti:
Astianpesukonekin tekee paljon puhtaampaa jälkeä, kun muistaa avata hanan.
Ja pyykinpesukone. Plussaa myös jos siellä on jotain pesuainetta matkassa.
Pastasta tulee herkullisempaa kun sen laittaa sinne veteen kypsymään kun on tomerasti päässyt yli tuosta hellan päällelaittamisvaiheesta. Pussiin jätetty pasta kyllä säilyy paremmin, eikä sitä kulu läheskään yhtä paljon kuin keitettyä, mutta...
Kiva että on muitakin arjen älyjättiläisiä olemassa :D
Olen parikin kertaa kotiin tullessa kaivanut laukusta työpaikan kulkukortin ja heilauttanut sitä kotioven lukolle. Ei toimi.
Kahvista tulee paljon parempaa kun muistaa kaataa edelliset pois. Kyseessä siis termospannu.
Ystäväni testasi kerran, että Monopoly -rahalla ei voi maksaa ostoksia kaupassa. Itse kokeilin kirjastokorttia, ei onnistunut sekään.
Uuniin on hyvä laittaa päälle muutakin kuin valo jos ei halua rouskutella kuivia makaroneja. :)
Käytän tuohon vedenkeitintä, hellan käyttö teeveden lämmittämiseen on niin vanhanaikaista.
Siis minkä päälle???? Ei taas mitään järkeä aloituksessa!!!
Minä olin kerran laittamassa tukkaa peilin edessä, kun tuli mieleen että paljonkohan kello on ja vilkaisin peilin oikeaa alareunaa.
T: Ahkera palstamamma
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä päälle???? Ei taas mitään järkeä aloituksessa!!!
Taidat olla niin nuori ettet ole kuullut LP- levyistä?
Ihan selkeä aloitus minusta, ei se vesi ilman Korisevaa kiehu. Kummaa uusavuttomuutta vastaajalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kerran laittamassa tukkaa peilin edessä, kun tuli mieleen että paljonkohan kello on ja vilkaisin peilin oikeaa alareunaa.
T: Ahkera palstamamma
Mun "taidan palstailla liikaa" hetkeni oli kun näytöllä käveli banaanikärpänen ja vietin pitkän tovin yrittäen klikata sitä pois.
Huomasin ettei meillä katsota paljon telkkaria kun katsottiin fudismatsia ja minä liikutin kaukosäädintä pöydällä tasaisin välein ettei näytönsäästäjä mene päälle.
Vierailija kirjoitti:
Uuniin on hyvä laittaa päälle muutakin kuin valo jos ei halua rouskutella kuivia makaroneja. :)
Tämä! Ruoka kypsyy kummasti nopeammin kun laittaa lämmönkin päälle, eikä vaan valolla lämmittele.
Mä teen tuota jatkuvasti ja mies eilen. Hän teki lohkoperunoita lähes kaksi tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Olen parikin kertaa kotiin tullessa kaivanut laukusta työpaikan kulkukortin ja heilauttanut sitä kotioven lukolle. Ei toimi.
Kotiovi ei myöskään aukene vaikka painaa autonavaimesta avausnappia. Ei vaikka olisi ihan siinä oven edessä.